Poikkis haluaa ehkäisyksi vain keskeytetyn...
En itse halua hormoneja enkä vierasesineitä kohtuuni. Kondomi on ollut hyvä, mutta nyt poikkis on alkanut jättämään sen pois. Miten luotettava keskeytetty yhdyntä on ehkäisynä?
Kommentit (27)
Poikkis on sitten valmis alkamaan yh-isäksi?
Ei muuta kuin vauvanvaatteita ostelemaan.
Kekeytettyä yhdyntää varten tarvitset varmoja päiviä laskevan laitteen ja liuskoja, jille sitten pissailet. Unohda yhdynnät naisen kannalta kiihkeimpään eli ovulaationaikaan kokonaan ellet tahdo tulla raskaaksi. Voit jo olla raskaana?
Meillä toimi hyvin raskauksien välissä! Lasten ikäero on 4 vuotta. Suosittelen! Ainahan voi tehdä abortin jos käy vahinko.
Huh.. Vaikka siitä ei raskaaksi tulisikaan, en voisi käyttää ehkäisynä.. Eihän mikään ole sen ihanampaa, kun mies laukeaa sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Meillä toimi hyvin raskauksien välissä! Lasten ikäero on 4 vuotta. Suosittelen! Ainahan voi tehdä abortin jos käy vahinko.
Ei ees provona hauska, oksennan.
Meillä ainakin toiminut. Ja keskeytetty vain ovulaation aikaan. Muuten mies kyllä tulee sisälle. Melkein vuosi tehty näin ja en ole raskaaksi tullut. Muutaman kuukauden päästä aletaan yrittämään raskautta. Olisimme ihan mielellään jatkaneet raskautta jos nyt raskaaksi olisinkin tullut tämän vuoden aikana. Mulla oli muutaman kerran ovulaatio samana päivänä kun oli keskeytetty yhdyntä. Tämä kertoo mulle sen, että miehellä ei tule touhutippoja tai ei ainakaan sisällä siittiöitä. Toinen vaihtoehto, että jommassa kummassa jotain "vikaa". Mutta en halua ajatella niin negatiivisesti.
Jos olet valmis tekemään abortin pää kylmänä, niin ihan ok. Meillä toimi vuoden ja olisi ehkä toiminut vaikka miten kauan, mutta kun annoin miehen tulla satunnaisesti sisäänkin sen vuoden aikana. Aina "varmoilla päivillä". Kerran sitten uskoin olevani varmoilla kierron 4. päivänä, mutta tulinkin raskaaksi, kun mies tuli normaalisti.
Mikset kokeile kuparikierukkaa? Itse otin sen sitten tuon tapauksen jälkeen ja se sopi täydellisesti. Mutta mulla oli niukahkot lyhytkestoiset kivuttomat kuukautiset.
Tein ap sulle sopivia uusia aloituksia tulevaisuuden varalle, vaikka näistä varmaan onkin jo kaikista ketjut. Ole hyvä!
Poikkis ei halua muuttaa yhteen, vaikka saamme lapsen
Poikkis haluaa että teen abortin
Tulin raskaaksi ja poikkis jätti mut
Poikkis lähtee kavereiden kanssa xxx, mä jään vauvan kanssa yksin kotiin
Pillerit vaan. Toimii aina. Ei useillekaan ole mitään haittaa niistä! Vasta lasten jälkeen kierukla peliin. Älkää menkö keskeytetyllä, ei kannata luottaa siihen. Ootte sit vaik ilman seksiä!
Onko poikaystäväsi suomalainen, vai kaipaako hän kenties oleskelulupaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ees provona hauska, oksennan.
Abortti on naisen oikeus ja laillista Suomessa, pidit siitä tai et. Ja useinhan se tehdään, jos käy vahinko joten mikä sulla on ulinan syynä nyt?
Vierailija kirjoitti:
Jos olet valmis tekemään abortin pää kylmänä, niin ihan ok. Meillä toimi vuoden ja olisi ehkä toiminut vaikka miten kauan, mutta kun annoin miehen tulla satunnaisesti sisäänkin sen vuoden aikana. Aina "varmoilla päivillä". Kerran sitten uskoin olevani varmoilla kierron 4. päivänä, mutta tulinkin raskaaksi, kun mies tuli normaalisti.
Mikset kokeile kuparikierukkaa? Itse otin sen sitten tuon tapauksen jälkeen ja se sopi täydellisesti. Mutta mulla oli niukahkot lyhytkestoiset kivuttomat kuukautiset.
Paha nikkeliallergia, siinä kuparikierukassa on myös nikkeliä lääkärin mukaan. Ap
Sun poikkis on henkisesti 12-vuotias. Ei kannata tuhlata aikaa moiseen. Jos et halua vierasesineitä itseesi etkä myrkyttää kehoasi hormoneilla, kondomi on ainoa järkevä ratkaisu. Jos vahinko sattuu, toi 12-vuotias on heti luikkimassa karkuun.
Ota ap se kierukka, joko hormoni- tai kupariversio. Et halua lähteä siihen venäläiseen rulettiin, mitä tuo keskeytetty yhdyntä käytännössä on. Se on kyllä oikein hyväkin ehkäisy, tai paremmin sanottuna vauvan viivyttäjä, sellaiselle parille joka haluaa sen lapsen ennemmin tai myöhemmin eikä ole niin väliä vaikka tulisikin heti. Siitä ei teille seuraa kuin pahaa mieltä, jos tuletkin raskaaksi ja tie vie aborttiin tai saat lapsen joka ei ole toivottu. Kierukka ei tunnu miltään, on todella varma ja pitkäikäinen ehkäisy. Kyllä, se on vierasesine mutta mietipä vaikka näin että vierasesine on myös se imukaavin jolla kohtu tyhjätään abortissa... Nyt järki päähän ap!!
Poikkiksesta olisi vain kiva naida paljaalla. Poikkis ottaa sitten myös vastuun mahdollisesta vauvasta? Faktaa: käytännössä 27 naista sadasta tulee vuodessa raskaaksi, kun käyttää ehkäisynä keskeytettyä yhdyntää (tyypillinen käyttö). Kannattaa googlettaa raskauden ehkäisyn käypä hoito suositus, jossa on taulukko eri menetelmien ehkäisytehoista.
Meillä keskeytettiin, olen nyt viimeisilläni raskaana. Vuosi ehdittiin olla yhdessä.
Kuparikierukkaa kokeilin mutta vuosin kuin pistetty sika ja kierukka tuli pari kertaa vuodon mukana ulos.
Pillerihormonit eivät ole yhtään niin paha juttu kuin raskaushormonit silloin kun ei ole satavarma siitä että lapsi on hyvä idea.
Onneksi osui hyvä mies kohdalle ja asiat ovat menossa aika hyvälle tolalle. Keskeytetty sopii siis jos molemmat suhtautuvat myönteisesti mahdolliseen raskauteen. Abortti olisi tiennyt meille suhteen loppua muutenkin, luulen.
Ja mikään ehkäisykeino ei ole varma: yhdellä kaverillani on tokaluokkalainen e-pilleri, toisella koulun aloittava kuparikierukka... Tuplaehkäisy mieluummin kuin abortti tai ei-toivottu lapsi...
Oikein miellyttävä ehkäisykeino se on.
t. Kahdeksan lapsen isä