Poikkis haluaa ehkäisyksi vain keskeytetyn...
En itse halua hormoneja enkä vierasesineitä kohtuuni. Kondomi on ollut hyvä, mutta nyt poikkis on alkanut jättämään sen pois. Miten luotettava keskeytetty yhdyntä on ehkäisynä?
Kommentit (27)
Jos mies osaa hommansa, toimii erittäin hyvin.
t. 13 vuotta saman miehen kanssa, yksi suunniteltu lapsi ja seksiä säännöllisesti
Joo, hei, kyllä mä itteni hallitten, ei tartte huolehtia...
En suosittele. Koettu on ja tulin raskaaksi jo ensimmäisen kuukauden aikana. Jos poikkis ei suostu käyttämään kumia niin ei muuta kuin poikkis vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies osaa hommansa, toimii erittäin hyvin.
t. 13 vuotta saman miehen kanssa, yksi suunniteltu lapsi ja seksiä säännöllisesti
Ongelmahan on vaan siinä, ettei voi tietää onko juuri kyseisellä miehellä siittiöitä touhutipoissa vai ei. Noin puolella miehistä on ja se selviää vain kokeilemalla eli juurikin tällä venäläisellä ruletilla.
Minulla on toiminut. Mutta on ollut ehdoton ei sisäänlaskemiselle vaikka olisikin "varmat päivät" ja kuukautiset. Kaksi kaveriani on myös käyttäneet keskeytettyä yhdyntää ehkäisykeinoina, ja toinen tuli raskaaksi kolmen kahden kuluttua, toinen viiden, mutta molemmat olivat varmoina päivinä antaneet miehen tulla sisään.
Pari vuotta käytössä lähinnä vulvodynian takia... Todella typerää, tiedän. Ei tämä joka kuukausi toistuva pelko ole kyllä tämän arvoista ja kovasti yritän miettiä korvaavaa ehkäisyä tälle... Ehkä on parempi kärsiä kivuista, kunhan on ehkäisy :) Siinä tosin taitaa mennä se idea...
Keskeytetty yhdyntä on hyvin hyvin epävarma ehkäisykeino.
Se on vähän kuin venäläisen ruletin pelaamista.
Siihen ei kannata turvautua jos raskaus on ehdoton nou nou.
Entäpä jos tämä mies ei ehdikään tai halua vetää ulos ajoissa?
Oletteko keskustelleet että mitä teette jos tuletkin raskaaksi? Mies saattaa ihan hyvin olettaa että tottakai teet abortin.