Olisiko sinun mielestäsi pahempi, että mies vaihtaisi sinut kauniimpaan vai rumempaan?
Kommentit (37)
Pahempi jos vaihtaisi kauniimpaan. Rumasta voi saada hyvät naurut ja ei harmittaisikaan niin paljon. Ja yleensä mieskin tämän myöntää, niin sitten voi ylpeenä jatkaa elämäänsä tukkaansa heilutellen :)
Mieheni eksälle oli tosi tärkeää, että hän sai pitää itseään kauniimpana osapuolena.
Rumempi olisi helpompi hyväksyä. Silloin voisin ajatella ettei hän ollut minun tasoiseni kuitenkaan ja löydän itse jonkun paremman.
Jos eksän uusi olisi kauniimpi vajoaisin varmaan itsesääliin ja harmittelisin että annoin hyvän miehen lähteä.
Naurattaa kun 19 vuotiaana näin poikakaverin/säädön kamerasta kuvia hänen entisestä tyttöystävästään. Sain hullut itkupotku raivarit, kun se tyttö oli muka niin ruma minuun verrattuna. Kauhee tappeluhan siinä saatiin aikaan, oltiin kännissä sillon kyllä molemmat. Itseluottamus ollu mulla ainaki kohillaan sillo:')
Minun eksäni vaihtoi minut nuorempaan ja rumempaan. Jokainen vastaantulija ihmetteli.
En usko, että tuskani olisi ollut sen pienempi, jos olisi vaihtanut kauniimpaan.
Mun miehen vanhat säädöt on ollu aika rumia ja ylipainosia. On kohdellu mua kyllä ku kukkaa kämmenellä. Osaa arvostaa kauneutta ja hoikkuutta. Alussa naureskelin etten oo puoliakaan ku sen vanha säätö. Siis koon puolesta ;D Mukavaahan tässä on ollut jo monta vuotta ja jatkuu vaa <3 Ja ihanan mustasukkanenkin mies on, vaikka ei tarvitsisi. Mun onni et ei oo enne ollu mitään missejä kierrossa. Oisin kuitenki verrannu itteeni niihin jne :/
Kauniimpaan.
Toisaalta mun ex vaihtoi mut (mun mielestä) kauniinpaan kun mä mutta sitten seuraavan puolen vuoden aikana itse vähän hoikistuin ja kaunistuin paljon ja huomasin että olenkin paljon kauniimpi kuin tämä uusi, ihan luonnostaankin. Tarvitsin vain pientä sykäystä. Että jos mun mies nyt vaihtaisi mut rumempaan kuin itse olen niin ehkä vaan naureskelisin makeasti enkä keskittyisi itseni huoltamiseen, lisäksi käytökseni ehkä tekisi minusta vielä rumemman.
Kaunis olisi kamalaa. Ex petti rumemman kanssa mutta ruma antoi peppuseksiä mitä minä en. Selitys ja persereikä, kaikilta löytyy, harvalta hyvä.
Mun mies vaihtoi mut rumempaan. Ja tuntuu niin pahalta. Siis ihan oikeasti rumaan. En tiiä miten tästä pääsis yli..
Vierailija kirjoitti:
Kauniimpaan.
Toisaalta mun ex vaihtoi mut (mun mielestä) kauniinpaan kun mä mutta sitten seuraavan puolen vuoden aikana itse vähän hoikistuin ja kaunistuin paljon ja huomasin että olenkin paljon kauniimpi kuin tämä uusi, ihan luonnostaankin. Tarvitsin vain pientä sykäystä. Että jos mun mies nyt vaihtaisi mut rumempaan kuin itse olen niin ehkä vaan naureskelisin makeasti enkä keskittyisi itseni huoltamiseen, lisäksi käytökseni ehkä tekisi minusta vielä rumemman.
Kyllä, ero kaunistaa <3 Ei heti, mutta aikanaan. Itsekkin "puhkesin kukkaan". Ja kyllä sitä pitää ollakkin nättinä sinkkumarkkinoilla. Ja suhteessakin pitäisi vaan jaksaa panostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverini tuli jätettyä itseään paljonkin rumemman, monta vuotta vanhemman ja ennen kaikkea oudosti tyylittömän naisen takia (anteeksi että puhun noin rumasti, mutta se oli totta), ja hän otti sen hyvin: totesi että suhde selvästikin kariutui siihen että toinen löysi tosirakkauden, ei mihinkään tyhjänpäiväiseen.
Hän oli myös oikeassa, tai ainakin facebookin mukaan hänen eksänsä on mennyt naimisiin sen uuden naisensa kanssa jo kymmenkunta vuotta sitten, saanut lapsia ja on edelleen onnellinen.
Miten pystyisi suhtautumaan noin itsettömästi (sori huono termi)? Siis olla iloinen toisen puolesta, vaikka itse jää kärsimään?
Ei se aluksi pystynytkään. Oli ihan normaalisti raivona jne, mutta sitten kun pöly oli vähän laskeutunut ja ensimmäistä kertaa tapasi ko. naisen niin se tuntui helpottavan.
Mun eksällä nykyään mua vanhempi ja rumempi nainen, kuulostaa aika karulta näin suoraan sanoa. Tämä nainen on aika hiljainen ja arka, mutta voi olla että jännittää kun olen paikalla (meillä yhteisiä lapsia, joten tavataan melko usein).
En osaa sanoa olisiko minulle pahempi, jos mies olisi vaihtanut kauniimpaan vai ei, mutta olen nyt hyvin onnellinen hänen puolestaan. Jotenkin tuntuu, että voin olla varma siitä, että hän rakastaa kyseistä naista tosissaan, koska nainen ei tosiaan ulkoisesti ole mitenkään viehättävä. Tullaan kaikki siis hyvin juttuun keskenämme, erosta jo useampi vuosi aikaa. On mukavaa, kun voi olla toisten puolesta onnellinen, ja tiedän että eksä on myös onnellinen omasta uudesta parisuhteestani.
En oikein ymmärrä miten uuden kumppanin ulkonäöllä olisi minulle mitään merkitystä. Enemmänkin olisi todella loukkaavaa jos uusi kumppani olisi luonteeltaan hirveä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tullut jätetyksi niin, että uusi puoliso oli ruma, minua 10 vuotta vanhempi kolmen lapsen yh- äiti. Että tämän syvemmälle ei varmaan pääse.
Minä olen tullut vaihdetuksi yksinoloon, joten oisko kuitenkin aika paha :/
No jos mies jättäisi minut / ero tulisi niin olisi just se ja sama minkänäköisen kanssa hän alkaisi seurustelemaan, ei voisi paljon vähemmän kiinnostaa. :)
Ihan vaan tiedoksi teille rakkaille tamppooninenille, että ne suhteet yleensä päättyvät johonkin ihan muuhun juttuun kuin teidän naamaanne.