Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Hippityyli" aikuiselle naiselle

Vierailija
09.02.2016 |

Mitä se voisi tarkoittaa käytännössä? Tuli vain mieleen, kun miesystävä totesi, että häntä miellyttää naisten pukeutumisessa hippityyli, mutta ei hän sitten kuitenkaan osannut kertoa millaisia vaatteita siihen kuuluu. Ollaan ikäluokkaa 50+ enkä ole mikään hoikka hippityttö, joten kutittaa uteliaisuutta kun yritän miettiä miltä tämän ikäinen hippityylinen nainen voisi näyttää :-) Kuvia saa mielellään linkittää esimerkeistä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi Salo tyylinen?

Vierailija
2/20 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

boho-tyyliä varmaan tarkoittaa. gooleta boho style

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos boho on vaikea tajuta, se on sellainen ei-suomalainen mustalaistyyli eli huiveja, rikottuja linjoja, pitsiä ja farkkua sekaisin, hapsuja, paljon "gypsy" tyyliin sormuksia, hiukset ei liian laitetut jne.

Tosi viehättävää, jos sen osaa :)

Vierailija
4/20 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui! En kyllä näkisi itseäni pukeutumassa tuohon tyyliin

Vierailija
5/20 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kuvahausta sanoilla "middle-aged hippie woman". Yhteisenä tekijänä näkyy olevan riippuvuus. Siis pitkät, riippuvat hiukset, riippuvat korvakorut ja riippuvat vaatteet, joissa ei ole liiemmälti leikkauksia ja muotoilua vaan jotka laskeutuvat ja liehuvat ja joita ainakaan moni mies ei osaa edes nimetä (siksipä ei sinunkaan siippasi osaa). Mustaa ei näy olevan muualla kuin niissä hiuksissa, jotka eivät vielä ole harmaita. Ja hymyä näkyy olevan paljon. Minun silmääni miellyttää kyllä, mutta niin on aina miellyttänyt. Pahus, kun olin rakkauden kesänä vasta kolmevuotias, en päässyt San Franciscoon näkemään sitä lyhyttä aikaa, jolloin hipit olivat Hippejä. (Paitsi että keskilännen keskiluokkaisia nuoriahan nekin oikeasti olivat.)

Vierailija
6/20 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mietin tuntemiani hippihenkisiä keski-ikäisiä, niin he pukeutuvat värikkäästi, eettisesti (vaatteet esim. maailmankaupoista jne.), paljon printtejä jne. en osaa tämän tarkemmin selittää, sillä aika harva "hippi" mitenkään tietoisesti rakentaa mitään hippityyliä (tietääkseni) vaan ostaa eettisiä ja omaa silmää miellyttäviä vaatteita.

Vierailija
7/20 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen huita tuossa on?

Vierailija
8/20 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin kuvahausta sanoilla "middle-aged hippie woman". Yhteisenä tekijänä näkyy olevan riippuvuus. Siis pitkät, riippuvat hiukset, riippuvat korvakorut ja riippuvat vaatteet, joissa ei ole liiemmälti leikkauksia ja muotoilua vaan jotka laskeutuvat ja liehuvat ja joita ainakaan moni mies ei osaa edes nimetä (siksipä ei sinunkaan siippasi osaa). Mustaa ei näy olevan muualla kuin niissä hiuksissa, jotka eivät vielä ole harmaita. Ja hymyä näkyy olevan paljon. Minun silmääni miellyttää kyllä, mutta niin on aina miellyttänyt. Pahus, kun olin rakkauden kesänä vasta kolmevuotias, en päässyt San Franciscoon näkemään sitä lyhyttä aikaa, jolloin hipit olivat Hippejä. (Paitsi että keskilännen keskiluokkaisia nuoriahan nekin oikeasti olivat.)

Ikävä kyllä minulla riippuu valmiiksi kaikki muu, joten en enää haluaisi korostaa sitä riippuvilla vaatteilla, hiuksilla ja koruilla :-(

ap

Vierailija
9/20 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon hipillä on ainakin tuuheat karvat alapäässä ja kainaloissa.

http://41.media.tumblr.com/6b46fc4a3f0dd5f72b23dc9863641a88/tumblr_nyyg…

Vierailija
10/20 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen huita tuossa on?

Liikaa kaikkea. En käytä mitään koruja, en pidä printeistä vaan yksivärisyydestä, en halua korostaa läskejäni väreillä...

Vierailija
11/20 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että voi tarkoittaa aika montaa asiaa riippuen mm. siitä, miten perillä mies on oikeasta hippityylistä. Kysy mieluummin siltä mieheltä.

Vierailija
12/20 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti hippityyli on ihana! Itselleni eettisyys ja mukavuus ovat hyvä yhdistelmä :)

Vierailija
13/20 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että voi tarkoittaa aika montaa asiaa riippuen mm. siitä, miten perillä mies on oikeasta hippityylistä. Kysy mieluummin siltä mieheltä.

Ehdotinkin, että selailemme Pinterestiä jossain vaiheessa, kun on aikaa.

Vierailija
14/20 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta myös gypsy style clothing

Ei sitä ole pakko toteuttaa (tai boho tyyliä) mahdollisimman värikkäänä. Se voi olla myös tummaa, ja koruja ja asusteita voi käyttää hillitysti. Esim. kuvioitu samettijakku tummilla väreillä, kasa rannerenkaita/paljon sormuksia/isot korvikset ja tukka auki. Se on siinä.

Kunhan et pilaa tyyliä sitten jollain vuittonilla tai täysin eri tyylin asusteella.

Vierailija
15/20 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hippityylinen ja minulle tarkoittaa luonnonmukaisuutta. Vaatteet on luonnollisia, puuvillaa, villaa, pellavaa, nahkaa. Sekä kestäviä. Meikit ja kosmetiikka luonnonmukaisia ja hiukset vaaleiksi luonnollisen näköiseksi raidoitetut. Olen huoliteltu hippi.

Minulle tulee mieleen hippi naisesta sellainen jolla on vihreä parkatakki, punaisella hennalla värjätty lyehkö tukka, maiharit joiden alta tursuaa villasukat, alhaalla roikkuva olkalaukku ja iloinen ilme. Ehkä vielä huopalloista tai puusta koottu kaulakoru.

Vierailija
16/20 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa vähän bohotyyliä niin tässä helppoja ja ns. yksinkertaisia asuja, joissa ei ole mitään mun mielestä liikaa.

Tämän tyyliset boho-tunikat näyttää hyviltä vaikka legginssien kanssa, tai muiden housujen. Talvella pitempää lahjetta ja kesällä vajaamittaista. Näyttää kauniilta, mutta samalla hillityltä.

http://boomerinas.com/wp-content/uploads/2014/01/plus-size-embroidered-…

http://4.bp.blogspot.com/-lEVQ_aK4Aiw/U9UrOgv4rGI/AAAAAAAAOEk/xNdgnE-v6…

Tämän tyyliset paidat on upeita farkkujen kanssa:

http://cdn.styleblazer.com/wp-content/uploads/2014/04/Screen-shot-2014-…

En tiedä onko tämä paras erimerkki, mutta kivoja  kuoseja mekoissa. Ei tarttw yhdistää mitään erityistä rinnalle. Ja talvella mustat sukkikset ja musta neuletakki hillitsee!

http://www.plussize-outfits.com/wp-content/uploads/2015/05/boho-plus-si…

Yks oma suosikkini on ehdottomasti kiva maxihame yhdistettynä ihan vaan mustaan t-paitaan tai toppiin. Kuvassa toppi on mun makuun liian pitkä. Tähän tyyliin sopii hienosti joku kaulakoru. Tosi simppeli kesäasu!

http://ecx.images-amazon.com/images/I/81rcT3fkEIL._UX385_.jpg

Ja sitten toinen tosi simppeli on vaikka kokomustaan asuun yhdistettynä joku vähän hippimäisempi neuletakki tai kimono. Tässä kuvassa on neuleliivi, tosi kiva ja yksinkertainen. Menis mun mielestä hyvinkin keski-ikäisellekin!

http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB1Q18tIVXXXXXNXXXXq6xXFXXXe/Sexy-Women-Eth…

Ja voihan sitä aluksi kokeilla vaikka ihan normaaliin arkiasuunsa jotakin bohotyylistä huivia kaulaan. Mutta ei bohotyyli tarkoita sitä, että tarttee kaikki olla samassa paketissa. Batiikkihousut, hapsuliivi, löysä kirjailtu t-paita, päässä huivi ja kaulassa ja ranteissa kasa koruja - ei se näytä kivalta varmaan kellään :D Pikkuhiljaa. 

Vierailija
17/20 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä minulla riippuu valmiiksi kaikki muu, joten en enää haluaisi korostaa sitä riippuvilla vaatteilla, hiuksilla ja koruilla :-(

ap

Siinä tapauksessa ehkä tuo liehuvien osasto onkin parempi, vaikkapa erikoisesti leikatut ohuet kankaat yläosassa. Ei me niin vanhoja vielä olla, että naama tai mikään muukaan liehuisi. :)

Tuli muuten mieleen, että gootit ovat vain hippejä, joilta on loppunut muste. Siis väriä vaatteisiin.

Nro 5

Vierailija
18/20 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hippityyli pesee korkkarivuittonyylin 100-0

Vierailija
19/20 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan luonnollisuutta mies varmaan tarkoitti, eli jäykät kotelomekot ja viimeisen päälle nypitty tukka ei miellytä, vaan sellainen vähän rennompi ote (elämään ja) pukeutumiseen?

Hipimmässäkin tyylissä voi kuroa vyöllä uuman ja hiukset voi olla ylhäällä esimerkiksi löysällä nutturalla tai lyhyetkin, miksipä ei.

Minulla tulee "hippimäisestä" tai boheemista aikuisesta sellainen olo, että tuon naisen kanssa on hauskaa!

Vierailija
20/20 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

riippuvuus huumeisiin jne