Onko kukaan ottanut huuliin täytettä?
Mulla on ohuet huulet ja haluaisin niihin ihan vähän täytettä.
Onko kellään kokemusta? Sattuiko ja kauanko vaikutus kesti? Kävitkö uudestaan?
Sitä mietin myös, miltä huulet pitkän ajan kuluttua näyttää/tuntuu? Oon nyt 25v...
Muuten oon ihan "luomu ja naturelli", ja huuletkin haluaisin pitää luonnollisina, eli täytettä laittaisin vain vähän. Enkä todellakaan menisi tiina jylhän klinikalle!
Kommentit (30)
Taas niin taattua av-palstaa! Aina pitää jonkun tulla provoilemaan muka miehenä ja jakamaan maailman suuria totuuksia. Jos joku haluaa täytettä niin heti lytätään ja haukutaan. Jos joku haluaa abortin niin heti huudellaan murhaajaksi. Jos joku leipoo pullaa niin siitäkin löydetään valitettavaa. Eihän täällä tule kuin pahalle tuulelle nykyään. Toivottavasti ihmiset eivät tosielämässä ole näin tylyjä ja ahdasmielisiä muille..
Vierailija kirjoitti:
Mies itsekin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39 kirjoitti:
Mies itsekin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et menisi jylhän klinikalle? Hänellä on kokemusta niin paljon että osaa täyttää huulesi luonnollisesti.
Itse toimenpide ei sattunut, mutta pari päivää näyttää ankalta toimenpiteen jälkeen. Eli turvotus laskee muutamassa päivässä ja huulten todellinen muoto tulee esiin. Ja kyllä, käyn jylhällä jatkossakin :)
Heh, eiköhän tämä Duckface-Pitkäsen tyylinäyte ole jo riittävän iso varoitus olla käyttämättä mitään Jylhään liittyviä palveluita: https://www.instagram.com/p/985imlH1rA/?taken-by=suvipitkanen
Jatkan vielä. Naiset, lopettakaa tuo. Miehet eivät tykkää pistetyistä huulista. Jos haluatte näyttää aivottomilta BB-turhakkeilta, älkää ihmetelkö, kun vedätte puoleenne BB-turhakemiehiä. :D
T: M37
Komppaan täysin M37:aa
Jos haluatte miellyttää heteromiehiä, niin älkää kysykö neuvoa naisilta, eikä homoilta. Eivät he tiedä miltä naisen tulee oikeasti näyttää.
Sama mieltä myös minä.
Miksi ihmeessä luulette, että joku muokkaa itseään miehiä varten? Että on raivostuttavaa. Aloittajahan saattaa olla vaikka naimisissa ja haluaa vain piristää OMAA ulkonäköään ja mieltään. Täytteethän eivät ole pysyviä, eli jos kaduttaa niin ei vaan mene uudestaan.
Millä lailla voi itseään piristää tekemällä muiden silmissä itsestään oudon?
Näitä idioottimaisia selityksiä yleensä tulevat antamaan juuri ne itsensä oudoksi muotouttaneet, kun eivät kykene järjellistä selitystä antamaan, miksi tuli tuhottua ulkonäkö loppuelämäksi.
Hohhoh mikä kyökkipsykologi :D olen kyllä itse täysin luomu, ei ole edes rakennekynsiä saati hiustenpidennyksiä. Mutta hyvä tietää että olen muotouttanut itseni oudoksi ihan vaan meikkaamalla pari kertaa viikossa :) ja tiedoksesi, meikkaan ihan vain omaksi ilokseni ja jotta voisin paremmin. Joten miksei joku voisi täyttää huuliaan ihan itseään varten? Ja ap.han voi olla lesbokin, joten mitäs väliä heteromiesten mielipiteellä olisi siinäkään tapauksessa? Idiootti.
Älä nyt hölmöjä puhu!
Ei nyt ole kyse mistään meikkaamisesta, vaan asiasta jossa tehdään itselle jotain peruuttamatonta.
Avaappas minulle miten se mekanismi itsensä iloksi oikein sinulla toimii?
Istutko siis sisällä peilin ääressä ja ihailet itseäsi ja ulos lähtiessäsi peset meikit pois? Muutoin tuota termiä meikkaan itseni iloksi ei oikein voi käsittää.
Aika moni kuitenkin laittautuu juuri ulos lähtiessään, jolloin termi itsensä iloksi ei oikein toimi, sillä tällöin koitetaan luoda itsestä mielyttävä kuva muita kohtaan ja saadaan se ilo sitä kautta.
Vierailija kirjoitti:
Mies itsekin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39 kirjoitti:
Mies itsekin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja tiedoksesi, meikkaan ihan vain omaksi ilokseni ja jotta voisin paremmin.
HOHO! Meikkaamalla hyvinvointia. Aaahhahahahhh...
Mies itsekin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies itsekin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39 kirjoitti:
Mies itsekin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et menisi jylhän klinikalle? Hänellä on kokemusta niin paljon että osaa täyttää huulesi luonnollisesti.
Itse toimenpide ei sattunut, mutta pari päivää näyttää ankalta toimenpiteen jälkeen. Eli turvotus laskee muutamassa päivässä ja huulten todellinen muoto tulee esiin. Ja kyllä, käyn jylhällä jatkossakin :)
Heh, eiköhän tämä Duckface-Pitkäsen tyylinäyte ole jo riittävän iso varoitus olla käyttämättä mitään Jylhään liittyviä palveluita: https://www.instagram.com/p/985imlH1rA/?taken-by=suvipitkanen
Jatkan vielä. Naiset, lopettakaa tuo. Miehet eivät tykkää pistetyistä huulista. Jos haluatte näyttää aivottomilta BB-turhakkeilta, älkää ihmetelkö, kun vedätte puoleenne BB-turhakemiehiä. :D
T: M37
Komppaan täysin M37:aa
Jos haluatte miellyttää heteromiehiä, niin älkää kysykö neuvoa naisilta, eikä homoilta. Eivät he tiedä miltä naisen tulee oikeasti näyttää.
Sama mieltä myös minä.
Miksi ihmeessä luulette, että joku muokkaa itseään miehiä varten? Että on raivostuttavaa. Aloittajahan saattaa olla vaikka naimisissa ja haluaa vain piristää OMAA ulkonäköään ja mieltään. Täytteethän eivät ole pysyviä, eli jos kaduttaa niin ei vaan mene uudestaan.
Millä lailla voi itseään piristää tekemällä muiden silmissä itsestään oudon?
Näitä idioottimaisia selityksiä yleensä tulevat antamaan juuri ne itsensä oudoksi muotouttaneet, kun eivät kykene järjellistä selitystä antamaan, miksi tuli tuhottua ulkonäkö loppuelämäksi.
Hohhoh mikä kyökkipsykologi :D olen kyllä itse täysin luomu, ei ole edes rakennekynsiä saati hiustenpidennyksiä. Mutta hyvä tietää että olen muotouttanut itseni oudoksi ihan vaan meikkaamalla pari kertaa viikossa :) ja tiedoksesi, meikkaan ihan vain omaksi ilokseni ja jotta voisin paremmin. Joten miksei joku voisi täyttää huuliaan ihan itseään varten? Ja ap.han voi olla lesbokin, joten mitäs väliä heteromiesten mielipiteellä olisi siinäkään tapauksessa? Idiootti.
Älä nyt hölmöjä puhu!
Ei nyt ole kyse mistään meikkaamisesta, vaan asiasta jossa tehdään itselle jotain peruuttamatonta.
Avaappas minulle miten se mekanismi itsensä iloksi oikein sinulla toimii?
Istutko siis sisällä peilin ääressä ja ihailet itseäsi ja ulos lähtiessäsi peset meikit pois? Muutoin tuota termiä meikkaan itseni iloksi ei oikein voi käsittää.
Aika moni kuitenkin laittautuu juuri ulos lähtiessään, jolloin termi itsensä iloksi ei oikein toimi, sillä tällöin koitetaan luoda itsestä mielyttävä kuva muita kohtaan ja saadaan se ilo sitä kautta.
Eihän ap ole mitään peruuttamatonta suunnitellut, täyteainehan poistuu ajan kanssa. Ymmärtäisin keuhkoamisesi jos olisi suoraan laitattamassa jotkut turboimplantit, mutta jos tosiaan haluaa vain testata tykkääkö pulleammista huulista? En itsekään tykkää mistään ankkahuulista, mutta jos joku sellaiset itselleen haluaa niin eihän se minulta ole pois.
Ja tuolla sun ajattelutavalla en voi tehdä itselleni suklaakakkua jos sitä syö joku muukin. Kyllä joskus meikkaan vaikka olisin vain yksikseni kotona, koska meikkaaminen itsessään on mukavaa ajanvietettä. Jos lähden käväisemään kaupassa niin en pese niitä pois, mutta olen silti maalannut naamaani ihan omasta ilostani. Ymmärrätkös nyt? Samasta syystä ostan itselleni kenkiä - tykkään niistä itse, ihan sama mitä muut ajattelevat.
$anna kirjoitti:
Mä laitoin. En kertonut kenellekään mitään eikä mieskään tajunnut. Sanoin vaan käyneeni kosmetologilla :)
Sama! Kukaan ei huomannut, mutta itse tykkään tosi paljon. Jylhälle en uskaltautunut itsekään vaikka hintojen puolesta houkutteli. Valitsin sellaisen tekijän joka miellytti omaa silmää luonnollisuudellaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies itsekin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39 kirjoitti:
Mies itsekin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja tiedoksesi, meikkaan ihan vain omaksi ilokseni ja jotta voisin paremmin.
HOHO! Meikkaamalla hyvinvointia. Aaahhahahahhh...
Jotkut naiset ovat kyllä aivan uskomattomia. :D
En minäkään tajua miksi joku haluaa täytettä huuliin. Tuossa ennen-kuvassa huulet ovat miljoona kertaa kauniimmat, suloisemmat ja suudeltavammat kuin jälkeen-kuvassa. Pieni, suloinen suu jossa on huulten kaaret ovat näkyvissä, on niiiin paljon kiihottavampi kuin tuo mitäänsanomaton jälkeen-kuva..
Mieti nyt ap-kulta elämääsi eteenpäin. Olet nuori ja jos vanhaksi elät niin muoti ehtii muuttua moneen kertaan. Olen 70-luvun lapsi ja tottunut suremaan runsasta pyllyäni. Asia ei tunnu miestäni koskaan surettaneen, hassua. ;-) Huulissa on tuntoaisti tärkeä eikä se voi mitenkään täytteellä parantua. Mieti nyt vielä elämää ihan kokonaisuutena ja mikä on tärkeää.
En ymmärrä kirjoitti:
En minäkään tajua miksi joku haluaa täytettä huuliin. Tuossa ennen-kuvassa huulet ovat miljoona kertaa kauniimmat, suloisemmat ja suudeltavammat kuin jälkeen-kuvassa. Pieni, suloinen suu jossa on huulten kaaret ovat näkyvissä, on niiiin paljon kiihottavampi kuin tuo mitäänsanomaton jälkeen-kuva..
Todellakin. Nuo suloiset suupieletkin katosivat toppauksen takia. :/