Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko ajan töissä jännittää

Vierailija
09.02.2016 |

Jännittää kahvihuoneeseen meno ja siellä oleminen ja muutenkin koko ajan jännitän. Mikä avuksi? Propral ei tunnu auttavan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa Jäänmurtajat oy. Yhden naisen firma, ihmissuhdetaitokoulusta. Blogista saa paljon ilmaisia vinkkejä ihan yksinkertaisiin arjen tilanteisiin. Liiallisesta jännityksestä voi opetella pois, mutta aikaa se vaatii ja työtäkin. Olen itsekin kova jännittäjä, mutta se on helpottanut paljon viime aikoina, kun olen tietoisesti yrittänyt kehittää itseäni ja harjoitellut ihan kuin mitä tahansa muutakin taitoa. Joku jooga/meditaatio voi myös auttaa mielenhallinnassa, ettei anna jännitykselle valtaa.

Tsemppiä!

Vierailija
2/6 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua tarkalleen jännittää? Sosiaalinen tilanne? Auttaako jos voit räplätä puhelinta tai lehteä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua tarkalleen jännittää? Sosiaalinen tilanne? Auttaako jos voit räplätä puhelinta tai lehteä?

Taitaa toi puhelimen räpläys olla se syy siihen ettei todellista maailmaa enää kestä.

Vierailija
4/6 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot sosiaaliset taidot. Oon koko elämän ollut tälläinen. Ei ole helppo muuttua. Kiitti linkistä. Yritän tutustua siihen.

Ap

Vierailija
5/6 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sinne kahvihuoneeseen ole mikään pakko mennä, varsinkaan olemaan? Teet työsi jos se ei ilmeisesti ahdista. Sut on kuitenkin haluttu palkata ja pitää töissä että ilmeisen hyvin kuitenkin pärjäät. 

Vierailija
6/6 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ongelman välttely vain pahentaa tilannetta. Rohkeasti vaan kahvihuoneeseen porukan mukana, kyllä se jännitys ajan myötä laantuu ja sosiaalisuus paranee (tärkeää nykyaikana). Ei mitään lääkkeitä. Onko tämä uusi työpaikka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän