Mies, jos tietäisit että nykyisen naisesi exällä oli älytön slerba
Oikea semmonen häräntappoase, niin häiritsisikö asia?
Kommentit (20)
Ei haittaisi, sillä minä olen aito supersankari, Katkismies.
Ei. Minulla on itsetunto kunnossa.
Kirjoitin Kamasutran aikoinaan, niin ei vittuuukaan kiinnosta.
Älkää miehet miettikö tuollaisia. Viisas naisen pitää exien sen koon omana tietonaan.
Enpä ole koskaan moista koskaan miettinyt, puhumattakaan kysynyt. Jos joku olisi moisia yksityiskohtia kertonut, niin en ole varma, miten olisin reagoinut. Teininä olisin varmaan provosoitunut ja ihmetellyt takaisin, miten pillu tuntuikin niin väljältä. Nykyisin en voisi edes kuvitella moista.
Kysyin joskus kännipäissäni vaimolta, onko joskus saanut tosi isoa. Vaimo kertoi että parikymppisenä tapaili miestä, jolla oli niin iso että seksi sattui. Lähinnä harmittaa vaimon puolesta, seksin kuuluu olla kivaa.
Naisena voin sanoa, että mun exällä oli. Ja sen takia erottiin. Ei sovi mun anatomialle sellaiset. Toivon, että jos vielä löydän uuden kumppanin, niin olisi normaalivarusteinen. Yhdellekään tulevalle kumppanille en exien varustuksen koosta tule kertomaan, koska se ei kuulu heille millään lailla.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin joskus kännipäissäni vaimolta, onko joskus saanut tosi isoa. Vaimo kertoi että parikymppisenä tapaili miestä, jolla oli niin iso että seksi sattui. Lähinnä harmittaa vaimon puolesta, seksin kuuluu olla kivaa.
Tässä oikea asenne.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän voi sattua, vaikkei edes olisi niin iso. Näin ainakin olettaisin.
Minulla on 18 cm pitkä ja aika paksu. Tiedän että se on keskimääräistä isompi, muttei nyt mikään ihmeellisen kokoinenkaan. Ei ole epätavallista, että naisia on sattunut hieman silloin tällöin kun olen harrastanut seksiä heidän kanssaan. Vaikea uskoa, että pelkästä koosta johtui.
Ei häiritsisi. Ei se vaikuttaisi mun elämään millään tavalla.
Naiset eivät mieti slerboja olleenkaan niin paljon kuin miehet. Outoa käytöstä heteroilta.
Ei häiritsisi, näkyy keskikokoinenkin kelpaavan.
t: setämies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän voi sattua, vaikkei edes olisi niin iso. Näin ainakin olettaisin.
Minulla on 18 cm pitkä ja aika paksu. Tiedän että se on keskimääräistä isompi, muttei nyt mikään ihmeellisen kokoinenkaan. Ei ole epätavallista, että naisia on sattunut hieman silloin tällöin kun olen harrastanut seksiä heidän kanssaan. Vaikea uskoa, että pelkästä koosta johtui.
No jos n. 15 senttisenkin saa tietyissä asennoissa pohjaamaan kivuliaasti, niin epäilemättä 18 senttisen kansas ongelmia on useammin.
Ai sitä se häräntappoase tarkoittaa? No Anna-Leenan tietäen, en ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät mieti slerboja olleenkaan niin paljon kuin miehet. Outoa käytöstä heteroilta.
Niin. Te jopa pukeudutte pilluun maan hienoimmissa juhlissa.
Saattaisi häiritäkin, en ole erityisen hyvin varusteltu.