Kuinka moni meni tänään naisellisissa korkokengissä sipsutellen työmatkat?
Kommentit (28)
Mun matkanteko oli eri polkujen analysointia ja mietintää, mitä kautta voisi mummoilla turvallisimmin tossa loskassa. Maiharit oli jalassa.
Ehkä sellaiset tyttöjen korolliset kaunoluistimet vois olla sopivat..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä muuten menisin koroilla, mutta tuo kipsattu nilkka hiukan hidastaa vauhtia. Kaatuminen ei toki koroista johtunut, silloin oli jalassa tennarit.
10 cm loskakerros ei haittaa?
Ottaen huomioon, että aamulla meinasin vetää lipat useamman kerran ja takaisinpäin tullessa pyrytti räntää, niin ihan terveellistä, että oli tylsät, tasapohjaiset nilkkurit korkkarien sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä muuten menisin koroilla, mutta tuo kipsattu nilkka hiukan hidastaa vauhtia. Kaatuminen ei toki koroista johtunut, silloin oli jalassa tennarit.
Haittaa missä? En ymmärrä.
Mulla oli sellaiset talvinilkkurit tms, ei siis mitään piikkikorkoa. Tosin täällä (Turussa) ei koulumatkallani ole liukasta, ihan sulaa jalkakäytävää vain.
Oliko tässä pointtina todistella, että Suomen sääolosuhteiden vuoksi on korkokenkien käyttö mahdotonta tai ainakin typerää? Itse kuljen työmatkat kesät talvet pyörällä ja peseydyn, meikkaan, laitan hiukset sekä vaihdan vaatteet työpaikalla. Näin onnistuu hameiden ja korkkareiden käyttö ongelmitta. Kaikilla ei tietenkään ole pukeutumis- ja peseytymistiloja työpaikallaan, mutta kun minulla sellaiset kerran on, mielelläni niitä hyödynnän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävelyssä. Vai leijutko sä töihin?
Mulla ei ole siistejä korottomia nilkkureita, joten korkojen kanssa mentiin. Hyvin pärjäsi.
Hyvin koroilla kävelee ja ei täällä pääkaupunkiseudulla ainakaan liukasta ollut kun on hiekoitettu hyvin. Kuomia en omista ja ne olisivat ihan liian kuumat tällä ilmalla. Saappaat olisivat paremmat.
Mulla oli kumpparit. Täällä länsirannikolla ei ole enää lunta eikä räntää, on vain jäätä, vettä ja soraa. Varovasti piti kulkea.
Mulla oli Nokian mustat Kontiot jalassa kun autolta töihin lompsin... Mutta kyllä on kankea kaasujalka kumppareissa :D
Vapaapäivä mutta kaupungilla asioilla juostessa meni. Mitkään älyttömät korkkarit ei ollut, vain 4cm. Jostain syystä tuo 4cm korko on tuntunut parhaalta liukkailla pystyssä pysymisen kannalta. Tosin minulla on todella voimakas tuo jalkapohjan kaari joten tuollaisessa korossa saan parhaiten iskettyä jalan maahan ja painopisteen pidettyä oikeassa kohdassa jolloin vaikka liukastun niin en lähde kaatumaan. Muuten kengät ovat malliltaan sirot ja naiselliset vaikka on vain pieni korko =)
Viime talvena vasta löysin tämänkin ihmeen, ikää yli 30v jo, aikaisemmin liukastellut maihareilla. Ne vain ovat liian tasapohjaiset minulle. Kaikkea sitä oppiikin.
Voi meitä niin epänaisellisia suominaisia. Kyllä venäläinen niinkaunisupeanaisellinen olisi kipittänyt piikkikoroissa.
Vierailija kirjoitti:
Opetelkaa kävelemään. Hyvin onnistui korkokengissä.
Mitä järkeä kurata sukkahousut ja sievät korkokengät? Onpas tyylikästä märillä kuraisilla jaloilla sipsutella.
Minä en sipsuttele, enkä käytä korkokenkiä. Painelin aamulla menemään vikingin talvikengissä ja töissä vaihdoin puukenkiin. Farkkujen kanssa tuo kenkäpuoli ei ole niin justiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävelyssä. Vai leijutko sä töihin?
Omistan sellaisen upean ison laatikon, jonka sisällä on kivaa ja loskatonta. Se kulkee ihan minne itse haluan! Olen ihan fiiliksissä tästä keksinnöstä. Sillä mennä huristelen töihin.