Kuinka moni meni tänään naisellisissa korkokengissä sipsutellen työmatkat?
Minä menin Kuoma-saappaissa ja silti meinasin kaatua
Kommentit (28)
Hyvin pärjäsi koroilla. Kotiovelta autolle matkaa n. 3 metriä, mies oli hiekottanut pätkän aamusella. Työpaikalla sama matka työpaikan ovelle, huoltomies oli hiekoittanut pätkän.
Ei tulisi mieleenkään tehdä työmatkaa korkkareissa millään säällä, töissä vaihdan. Vaikka kävely onnistuisi, turha rasite jalalle kun tulee yhteensä kuutisen kilometriä käveltyä.
Kaunista, naisellista, viehättävää!
http://i.huffpost.com/gen/588697/thumbs/s-HIGH-HEEL-FEET-large640.jpg
Ei ollut loskaa aamulla, liukasta kyllä. Jalassa korottomat ylipolven saappaat, töissä ditten korkkarit. Järjenkäyttö on sallittua kenkienkin valinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä muuten menisin koroilla, mutta tuo kipsattu nilkka hiukan hidastaa vauhtia. Kaatuminen ei toki koroista johtunut, silloin oli jalassa tennarit.
10 cm loskakerros ei haittaa?
Haittaa missä? En ymmärrä.
Kävelyssä. Vai leijutko sä töihin?
Omistan sellaisen upean ison laatikon, jonka sisällä on kivaa ja loskatonta. Se kulkee ihan minne itse haluan! Olen ihan fiiliksissä tästä keksinnöstä. Sillä mennä huristelen töihin.
Ja heität puolisosi lammikkoon, jotta pääset kuivin jaloin kotiovelta laatikkoon? :D
Icebugeilla. Korkkarit jalkaan vasta työpaikalla.
Korot jalassa hissillä parkkihalliin, lämpimällä autolla töihin ja siellä hallista hissillä ylös. Ei tarvitse nenää ulkona näyttää ja avokkailla voi halutessaan kulkea työmatkat kesät talvet. Ulkoilu ja urheilu tapahtuvat sitten omalla ajalla.
Mä rouskin menemään nastakengillä. :)