Miten pääsen ikinä eteenpäin
Hylkäämisen jälkeen? Erosta on 5 vuotta ja yhdessä oltiin 6 vuotta. Nuorempi mies lähti kun olin 35. Hän varasti parhaat vuoteni. Sinne meni lapsihaaveet ja parisuhdehaaveet. Vihaan miestä, mutta oon katkera. Näen vähän väliä untakin hänestä. Haluaisin unohtaa mutta miten? Auttakaa mammat!
Kommentit (12)
Tiedän, mutta miten. 5 vuotta jo erosta - aika ei oo tehny tehtäväänsä. Oon edelleen ihan paskana. Ap
Miksi et heti yrittänyt löytää uutta miestä? Voisihan sitä parannella haavojaan myöhemminkin, mutta lasten saaminen myöhemmin on vaikeampaa. Ihminen on sopeutuvainen, kun vain tahtoo. Viisi vuotta erostasi, joten voit syyttää itseäsikin, kun et ole toiminut aikaisemmin. Mikset yritä nyt? Jotkut tulevat helposti raskaaksi vielä 40-vuotiainakin eli kannattaisi yrittää ja vaikka avustaa raskautumista hedelmöityshoidoillakin.
Laittakaa niitä munasolujanne hedelmöityshoitolan säilöön heti kun eroatte, niin ne säilyvät tuoreempina.
Jälkikäteen on paha harmitella, mutta voit edelleen saada lapsen. Ydinperhe on nykyään se harvinaisin perhemuoto ja hyvä niin. Et tartte puolisoa lapsentekoon. Itse seurustelen, mutta laitoin jo munasolut pakastimeen. Ei tartte märehtiä sitten, jos parisuhde menee poikki ja haluankin lapsen. Ehkä pääset yli ja eteenpäin, kun lakkaat märehtimistä ja otat oman elämän langat omiin käsiin?
Helppo on nyt sanoa, mitä ois pitäny tehdä tai olla tekemättä. On vain edelleen niin paha olla ja jatkuvat unet exästä on kauheaa. En jotenkin osaa toimia järkevästi tai en siis osaa toimia mitenkään. Ap
Mene terapiaan, siksi se on keksitty.
Koita sitten vaikka itseksesi kirjoitusterapiaa.
Noi lapsihaaveet on se paska juttu tuossa iässä. Muutoinhan voi sanoa, että eroja tulee ja aina voi löytää paremman. Mutta jos joku vie ne vuodet kun lapsia voi tehdä, niin siinä ei auta mikään ja vaikea olla olematta katkera. Koita nyt kuitenkin millä tahansa päästä yli. Heität muuten elämäsi hukkaan.