Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi ensimmäisen yhteisen yön jälkeen rakastavansa minua

Vierailija
08.02.2016 |

Se on hassua miten luulisi, että tuollaista olisi ihana kuulla, mutta ei se niin ole. Onneksi on ihana mies ja taidan antaa lapsuksen anteeksi. Onko teille sanottu liian aikaisin "minä rakastan sinua"? Miten reagoitte?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hassua miten luulisi, että tuollaista olisi ihana kuulla, mutta ei se niin ole. Onneksi on ihana mies ja taidan antaa lapsuksen anteeksi. Onko teille sanottu liian aikaisin "minä rakastan sinua"? Miten reagoitte?

Suoraan sanottuna ahdistuisin :D Olen itse huono ilmaisemaan tunteita ylipäätään.Taisin sanoa rakastavani poikaystävääni vasta parin vuoden seurustelun jälkeen.

Vierailija
22/26 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joko lipevä pelimies tai sitten joku tunneongelmainen. No tietysti pelimiehetkin ovat, mutta siis eri tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan heittänyt ulos koska en pidä valehtelemisesta.

Vierailija
24/26 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me sanoimme rakastavamme toisiamme viikko sen jälkeen, kun olimme alkaneet virallisesti seurustella. Olimme tutustuneet noin kuukausi ennen sitä ja tapailleet pari viikkoa. Ei ollut liian aikaista, koska asia oli niin selvä kummallekin. Menemme kesällä naimisiin.

Vierailija
25/26 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rakastunut ja sanoo rakastavansa sinua, niin??!!! Pitääkö sitä pidätellä sisällään ja jos, niin kuinka kauan on normikäytäntö?

Toisaalta, rakkaushan onkin vain muljahduksia aivojen limbisessä järjestelmässä ei sen kummempaa...

1. https://fi.wikipedia.org/wiki/Limbinen_j%C3%A4rjestelm%C3%A4

2. https://psychenet.wordpress.com/mielen-tutkimus-ja-hoito/aivot-ja-mieli/

Vierailija
26/26 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko

- mies ei ole saanut seksiä kovin usein jos koskaan

- hän on rakastunut itse kehittämäönsä ihannekuvaan sinusta

Molemmat vaihtoehdot vähän epäilyttävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän