Jos saisitta niin minkä ikästä naista/miestä panisitte?
Esim. Onko suuri toive esim. Panna 50 vuotiasta naista? Vai juuri 16 vuotiasta kiimasta tyttöä? Vai haluaisitko kenties samaa sukupuolta olevaa panna? Nyt kertokaa! :)
Kommentit (252)
Jossain tutkimuksessa sanottiin, että SUURINOSA, huom, SUURINOSA, ei kaikki miehet. Haluaa 12-17v vastakkaista sukupuolta.
Olis ihanaa löytää joku nelikymppinen pariskunta.
Olen 19-vuotias bi-tyttö. Miehistä on lähinnä kokemusta ja vientiä riittääkin :)
Vierailija kirjoitti:
"Nainen, jonka vaihdevuodet ovat ohi ja lapsia ja lapsenlapsiakin on. Ei ole raskauden pelkoa ja kaikki konstit seksissä on kokeiltu. Tietää mitä tahtoo ja mistä nauttii. Siis n. 45-50 -vuotias."
- Vaihdevuodet alkavat monilla vasta n. 45-50-vuotiaina, eivät siis ole ohi.N60+
Vaihdevuodet (climateric) naisilla alkaa noin 40-49 vuoden iässä. Menopaussi on länsimaissa keskimäärin 51v iässä, (eli vuoto lakkasi vähintään12 kk sitä ennen). Ennen 40v iässä alkanutta vaihdevuosia nimitetään enneaikaiseksi vaihdevuosiksi. Vaihdevuosien kesto on keskimäärin 6v, voi olla 2-10 vuotta tai enemmän. Vaihdevuodet tarkoittaa aikakautta jolloin nainen joka vielä on hieman seksuaalinen oireilee häiritsevästi vaihdevuosivaivojen takia ja lopulta pysyvästi muuttuu ei-seksuaaliseksi, menopausaaliseksi (post-menopausal) naiseksi.
Juuri ylioppilaaksi päässyttä naista rajusti takaapäin ja niin, että yo-lakki päässä. Itse olen 51 vuotias mies.
Vierailija kirjoitti:
Olen 19-vuotias bi-tyttö. Miehistä on lähinnä kokemusta ja vientiä riittääkin :)
Olisitko valmis pariskunnan kanssa myös naisen kanssa leikkeihin vaikka samanaikaisesti miehenkin hoidellessa sinua ja löytyykö kokemusta kolmen kimpoista ?
Vierailija kirjoitti:
Jossain tutkimuksessa sanottiin, että SUURINOSA, huom, SUURINOSA, ei kaikki miehet. Haluaa 12-17v vastakkaista sukupuolta.
No kaivappa nyt sitten tähän se tutkimus. Ai niin, sitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Jossain tutkimuksessa sanottiin, että SUURINOSA, huom, SUURINOSA, ei kaikki miehet. Pitävät naisia hulluina sekopäinä.
Ei ole kokemusta vielä kimpoista. Kyllä haluaisin, että kaikki tekisi hyvää toisilleen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko valmis pariskunnan kanssa myös naisen kanssa leikkeihin vaikka samanaikaisesti miehenkin hoidellessa sinua ja löytyykö kokemusta kolmen kimpoista ?
Ei ole kokemusta vielä kimpoista. Kyllä haluaisin, että kaikki tekisi hyvää toisilleen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puilisoni pitää myös seksileluista varsinkin kun annan suuseksiä haluaa käyttää erityisesti pepussa jotain samanaikaisesti, nautitko itse pepun stimuloinnista seksin aikana ?
Juuri 16-vuotta täyttänyttä kilttiä, ujoa, mutta uteliasta ja kokeilunhaluista teinityttöä.
Hän olisi kuitenkin jo aiemmin kokeillut sen verran, että oli menettänyt neitsyytensä jonkun hätäisen teinipojan kanssa, eikä se jättänyt kovin hyvää kuvaa nuorista pojista.
Hän haluaisikin kokea, miltä seksi tuntuisi vanhemman ja kokeneemman miehen kanssa.
Itse menetin poikuuteni vasta 26-vuotiaana silloiselle naisystävälle ja tulevalle vaimolleni, joka oli silloin 31, enkä ole muiden kanssa ollut, eli noin nuoren naisen pillu olisi minulle täysin uusi kokemus.
Onnistun melkein aina iskemään silmäni miehiin, jotka ikähaarukassa 35-50. Tärkeää on, että löytyy sekä aivot, että kroppa.
65+ nainen. Kerran 68v leidin kanssa naineena tekee mieli lisää sitä kokemuksen tuomaa kyytiä
M24
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen n. 50 v. isotissinen ja isoperseinen kiimainen xxl-milf olisi nyt oikein hyvä.
No se on kyllä granny eikä milf
"Nainen, jonka vaihdevuodet ovat ohi ja lapsia ja lapsenlapsiakin on. Ei ole raskauden pelkoa ja kaikki konstit seksissä on kokeiltu. Tietää mitä tahtoo ja mistä nauttii. Siis n. 45-50 -vuotias."
- Vaihdevuodet alkavat monilla vasta n. 45-50-vuotiaina, eivät siis ole ohi.N60+