Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelastaisitko tulipalosta mielummin tämän viestin kirjoittajan vai kissan?

Vierailija
08.02.2016 |

"Joo minä kyllä rääkkäsin elukoita nuorempana kun olin semmoinen "paha tyttö", kerran sytytin linnunpesän poikasineen sytkäribensiinilla palamaan joskus kasiluokalla ja toisen kerran kännissä kotiinpalatessani potkaisin naapurin kissaa niin että se kuoli saamiinsa vammoihin. Pikkusiskoani yllytin joskus tiputtamaan räksänpesän puusta lampeen, pikkusisko vaan parkui kun poikaset mulskahtivat veteen.
Ei minusta mitään psykopaattia kasvanut vaan ihan tavan kotiäitee olen :-)"

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vittu jos sinä osaat puhua kissaa ja koiraa niin tänne heti paikalla!!!!Mää annan ilmanmuuta osoitteenn heti!

Kato ongelmana on että en saa koiraa lopettamaan kun se syö kissanpaskat laatikosta et jos sää tulisit meille ja sanot sille et "hau hau hau" eli voisitko lopettaa kun on vähän rasittavaa!!

Mahtava ihminen tää 19 !!!

Ole hiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastaisin sinut, sitten lavastaisin sinut kolmoismurhasta Texasissa. Lahjoisin tuomarin laittamaan sinut vankilaan 15 vuodeksi odottamaan teloitusta, ja kun sen aika tulisi vaihtaisin tappavan aineen myrkyyn, joka ei tapa vaan tuottaa kamalaa kipua. Lopulta sytyttäisin sellisi tuleen ja potkaisisin sinua niin kovaa, että kuolisit saamuisin vammoihin.

T: Toinen normaali kotiäiti

Vierailija
24/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu siitä millä tuulella satun olemaan. Luultavasti kuitenkin kissan. En ihmisistä niin välitä.

Vierailija
25/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän ihmettelen tota, että sanotaan "totta kai ihmisen, vaikka olisi tehnyt mitä".

Niin eli mielummin Hitlerin tai Pol Potin kuin koiran?

Toi ihminenhän on todistanut olevansa vaarallinen. Kumpikohan olisi vähemmän haitallinen yhteiskunnalle, toi psykopaatti vai se kissa?

Myöskään lapsille ei ole hyvä kasva a tuollaisen äidin kanssa.

Vierailija
26/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan <3

Vierailija
27/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joo minä kyllä rääkkäsin elukoita nuorempana kun olin semmoinen "paha tyttö", kerran sytytin linnunpesän poikasineen sytkäribensiinilla palamaan joskus kasiluokalla ja toisen kerran kännissä kotiinpalatessani potkaisin naapurin kissaa niin että se kuoli saamiinsa vammoihin. Pikkusiskoani yllytin joskus tiputtamaan räksänpesän puusta lampeen, pikkusisko vaan parkui kun poikaset mulskahtivat veteen.

Tietyt ihmiset eivät tunnista omaa tilaansa ja se että kykenee lisääntymään (ja olemaan poissa työelämästä) ei ole mikään todiste siitä että ihminen ei varmasti ola psykopaatti.

Vierailija
28/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtava mielikuvitus!Mitähän muita mörköjä sulla siellä etulohkon alla kellii?

Etkö yhtään pelota itseäsi?

Joo ja kyllä ihmisen henki on aina arvokkaampi kuin yhdenkään elukan.

Miksi ihmisen henki on aina arvokkaampi kuin yhdenkään eläimen? Perustele, kiitos.

Vierailija
29/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vähän ihmettelen tota, että sanotaan "totta kai ihmisen, vaikka olisi tehnyt mitä".

Niin eli mielummin Hitlerin tai Pol Potin kuin koiran?

Toi ihminenhän on todistanut olevansa vaarallinen. Kumpikohan olisi vähemmän haitallinen yhteiskunnalle, toi psykopaatti vai se kissa?

Myöskään lapsille ei ole hyvä kasva a tuollaisen äidin kanssa.

ja on myös eläimiä jotka eivät ainoastaan ole harmittomia yhteiskunnalle vaan jopa pelastavat ihmishenkiä, koulutettuna tai ihan luonnostaan tai jollain muilla tavoin auttavat, moni ihan pelkällä olemassaolollaan.

Ihan tottako jokaikinen ihminen on automaattisesti arvokkaampi ja tärkeämpi kuin eläin?

Vierailija
30/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin kissan ja vaikkapa ihan random-kissankin, joo. 

Vierailija
31/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen lajityypilliseen käytökseen kuuluu lisääntyä itse tai tukea sukulaistensa lisääntymistä ja pelastaa ihmishenki aina ennen eläimen henkeä.

Vierailija
32/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en pelastaisi edes sun lasta

Vierailija
33/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan joka tapauksessa... Idiootteja ihmisiä on jo liikaa.

Vierailija
34/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytyttäisin kirjoittajan palamaan ja pelastaisin kissan. Ei tuollainen heikompiaan rääkkäävä ja tappava paskiainen ansaitse elää. :)

T. Normaali nuori nainen

Vierailija
35/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen lajityypilliseen käytökseen kuuluu lisääntyä itse tai tukea sukulaistensa lisääntymistä ja pelastaa ihmishenki aina ennen eläimen henkeä.

Ei koske suomalaisia. 

Vierailija
36/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään enemmän kissoista

Vierailija
37/37 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme