Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelastaisitko tulipalosta mielummin tämän viestin kirjoittajan vai kissan?

Vierailija
08.02.2016 |

"Joo minä kyllä rääkkäsin elukoita nuorempana kun olin semmoinen "paha tyttö", kerran sytytin linnunpesän poikasineen sytkäribensiinilla palamaan joskus kasiluokalla ja toisen kerran kännissä kotiinpalatessani potkaisin naapurin kissaa niin että se kuoli saamiinsa vammoihin. Pikkusiskoani yllytin joskus tiputtamaan räksänpesän puusta lampeen, pikkusisko vaan parkui kun poikaset mulskahtivat veteen.
Ei minusta mitään psykopaattia kasvanut vaan ihan tavan kotiäitee olen :-)"

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas pelastin pienenä eläimiä kaltaistesi kynsistä, mutta nyt pelastaisin sinut mieluummin kuin kissan. Oleppa hyvä!

Vierailija
2/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan ilman muuta. Tyhmiä ihmisiä on ihan liikaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten en kumpaakaan, koska en toimi pelastuslaitoksella enkä vaarantaisi henkeäni kummankaan takia. Jos taas tilanne olisi se että molemmat onnistuisi henkeä vaarantamatta niin pelastaisin molemmat.

Vierailija
4/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä en tode

Vierailija kirjoitti:

Minä taas pelastin pienenä eläimiä kaltaistesi kynsistä, mutta nyt pelastaisin sinut mieluummin kuin kissan. Oleppa hyvä!

llakaan ole kyseistä viestiä kirjottanut. Halusin vaan nähdä, mitä ihmiset itse päättävät. Mun kanta olisi luonnollisesti (itsestäänselvästi) kissa.

t. ap

Vierailija
5/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan.

Vierailija
6/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan pelastaisin, ihan sen takia etten sinua jaksaisi kantaa. Sori.

Vierailija
7/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tarvis välittää heitteillejättösyytteistä niin kissan.

Vierailija
8/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluiten en kumpaakaan, koska en toimi pelastuslaitoksella enkä vaarantaisi henkeäni kummankaan takia. Jos taas tilanne olisi se että molemmat onnistuisi henkeä vaarantamatta niin pelastaisin molemmat.

voit pelastaa vain toisen.

Vierailija
9/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voit pelastaa vain toisen.

En kumpaakaan koska siinä vaiheessa tilanne olisi jo se että joutuisin vaarantamaan oman henkeni.

Vierailija
10/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin kirjoittajan. Ihmishenki on minulle arvokkaampi kuin kissan henki.

Vierailija
11/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan. Terve aikuinen osaa pelastaa itsensä. Sitä paitsi en kyllä jaksaisi aikuista nostaa tai edes raahata ulos.

Vierailija
12/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan, ilman muuta.

Vierailija
13/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan pelastaisin... Kyllä mulla vaan oli pienenä lapsena jo ihan normaali empatiakyky, sekä tiesin oikean ja väärän eron. En vaan ymmärrä mitä nuo tuollaiset lapsetkaan on, jotka toimii noin hirveällä tavalla ja sitten niistä tulee "ihan tavallinen kotiäiti/-isä". En kyllä normaalina pidä lasta joka noin toimii, oli se sitten vaikka oma tai naapurin niin kyllä lähettäisin johonkin tarkempiin tutkimuksiin varmasti.

Vierailija
14/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä kissoista, ihan sama vaikka ne kaikki kuolisivat tulipalossa. Eli tuon kirjoittajan pelastaisin.

Vierailija
15/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joo minä kyllä rääkkäsin elukoita nuorempana kun olin semmoinen "paha tyttö", kerran sytytin linnunpesän poikasineen sytkäribensiinilla palamaan joskus kasiluokalla ja toisen kerran kännissä kotiinpalatessani potkaisin naapurin kissaa niin että se kuoli saamiinsa vammoihin. Pikkusiskoani yllytin joskus tiputtamaan räksänpesän puusta lampeen, pikkusisko vaan parkui kun poikaset mulskahtivat veteen.

Ei minusta mitään psykopaattia kasvanut vaan ihan tavan kotiäitee olen :-)"

Kuka tämän ikinä onkaan kirjoittanut niin ei hänestä ihan tavallista turvallista tasapainoista äitiä/aikuista tullut kun ei osoita mitään katumusta tai häpeää julmista teoistaan, hymiöt ja kaikki, yök mikä ihminen!

Eli vastaukseni on kissan.

Vierailija
16/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan, koska tuollaisen viestin kirjoittaja tuntuu niin vastenmieliseltä. Näin minusta siis tuntuu halveksuntani keskellä, mutta tositilanteessa en usko valinnan olevan enää sama.

Vierailija
17/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan

Vierailija
18/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava mielikuvitus!Mitähän muita mörköjä sulla siellä etulohkon alla kellii?

Etkö yhtään pelota itseäsi?

Joo ja kyllä ihmisen henki on aina arvokkaampi kuin yhdenkään elukan.

Vierailija
19/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtava mielikuvitus!Mitähän muita mörköjä sulla siellä etulohkon alla kellii?

Etkö yhtään pelota itseäsi?

Joo ja kyllä ihmisen henki on aina arvokkaampi kuin yhdenkään elukan.

Niin sinusta ja monesta ihmisestä mutta kysypä niiltä "elukoilta", vastaus voisi olla hyvinkin toinen.

Vierailija
20/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittu jos sinä osaat puhua kissaa ja koiraa niin tänne heti paikalla!!!!Mää annan ilmanmuuta osoitteenn heti!

Kato ongelmana on että en saa koiraa lopettamaan kun se syö kissanpaskat laatikosta et jos sää tulisit meille ja sanot sille et "hau hau hau" eli voisitko lopettaa kun on vähän rasittavaa!!

Mahtava ihminen tää 19 !!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi