Muistatteko Metsolat sarjaa
Katselen sitä parhaillaan sairasloman ajankuluksi.
Kiva, harmiton sarja.
Mutta minua ihmetyttää siinä se Äiti Annikki Metsola. Kaikkien (aikuisten)lasten pitäisi aina olla kotona, tai käydä tosi usein pitkiä aikoja kerrallaan. Vaikka nämä aikuiset lapset asuvat kaukanakin lapsuudenkodistaan ja heillä on töitä ja vaikka mitä velvotteita. Mutta niistä viis, äiti itkee aina että tulkaa nyt/olisitte nyt. Itse ei kyllä matkusta mihinkään sieltä kodistaan, tai käy se kirkkokuorossa.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan. Vihasimme Eevaa koko perheen voimin :D
Miksi? :D
Se viljelee koko ajan huonoja vitsejä, pyytelee joka välissä anteeksi, pukeutuu hirvittäviin vaatteisiin ja on pahantuulinen.
Eevako anteeksipyytelevä? :D
Vierailija kirjoitti:
Minun inhokkini oli Liisa, joka oli melkoinen tinttailija. Antti ja Annikki suosikit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se viljelee koko ajan huonoja vitsejä, pyytelee joka välissä anteeksi, pukeutuu hirvittäviin vaatteisiin ja on pahantuulinen.
Kyllä. Kun ajatuksella katsoo niin se sana vilisee aika tiuhaan. Vaikka siis kiukuttelee muuten koko ajan kuin joku murrosikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olin tulossa kysymään. Lisäksi se ei juuri vitsaile, ei edes niitä huonoja vitsejä. Melkoinen tosikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olin tulossa kysymään. Lisäksi se ei juuri vitsaile, ei edes niitä huonoja vitsejä. Melkoinen tosikko.
Tarkoitan niitä vanhanaikaisia "letkautuksia".
"Ei ne ole koskaan tulleet edes tv:stä. Ne jaksot ilmestyi ainoastaan kirjana." - Kiitos tästä. Itse saattaisin vaikka innostua katsomaan sarjan vaikka kokonaisuudessaan uusintana, mutta olen enemmän kirjojen ystävä. - Mitä mielten muuten olette voisiko sarjasta tehdä jokusen spin off jakson? - Tai siis miksi näitä kutsutaan, siis muuksi kuin rahastukseksi, jossa suositusta sarjasta tai elokuvasta tehdään myöhemmin erillinen sarja tai tv-elokuva (/erikoisjakso) ? - tuli vain mieleeni kun Joulun pyhinäkö se oli kun joku kertoi toisen tv-sarjan nimeltään Pokka pitää jota muistan nautiskelleeni on kuulemma saamassa jatkoa... Tarkempaa tietoa minulla ei valitettavasti ole ja hieman epäilen, että voiko se edes pitää paikkansakaan, kuin korkeintaan erinomaisen paljon latteampana, mutta kuka tietää who ever konws...
mua taas harmittaa, kun aikusena oon lukenu, että se Erkin näyttelijä oli oikeasti työpaikkakiusattu siellä, miettikää??!! ketkähän sitä kiusas? sehän ei suostunu tulemaan siihen johonki spesliaali joulujaksoon, joka kuvattiin jo sarjan loputtua.. jakso loppu siihen, että annikki sanoo "sieltä se erkki nyt tulee" ja porstuassa kopisi. mutta ei näytetty sen tulemista koska.... SE EI OIKEASTI OLLUT PAIKALLA *ti di di dii*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeva?? Sekoitatkohan nyt johonkin toiseen hahmoon..
Entäpä naapurin alfa-isäntä ja kunnallispamppu Kari Kaukovaara?
"Ei sinne mitään miehiä tarvita. Riittää että sinä olet siellä. Ja omakustannushintaan." :D
Vierailija kirjoitti:
mua taas harmittaa, kun aikusena oon lukenu, että se Erkin näyttelijä oli oikeasti työpaikkakiusattu siellä, miettikää??!! ketkähän sitä kiusas? sehän ei suostunu tulemaan siihen johonki spesliaali joulujaksoon, joka kuvattiin jo sarjan loputtua.. jakso loppu siihen, että annikki sanoo "sieltä se erkki nyt tulee" ja porstuassa kopisi. mutta ei näytetty sen tulemista koska.... SE EI OIKEASTI OLLUT PAIKALLA *ti di di dii*
Minä taas olin ymmärtänyt, että Erkin näyttelijä kieltäytyi joulujaksosta roolin leimaavuuden vuoksi. Olisiko hän sitten joutunut kärsimään omassa elämässään roolihahmon alkoholismista, niin kuin aika monet muutkin näyttelijät...? Tuosta kiusaamisesta en ole koskaan kuulutkaan, muistatko missä niin on sanottu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kun ajatuksella katsoo niin se sana vilisee aika tiuhaan. Vaikka siis kiukuttelee muuten koko ajan kuin joku murrosikäinen.
Eevaan tuo kuvaus ei osu kyllä yhtään. Jaana ehkä ennemmin vaikka ei anteeksipyytelevä.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Erkki metsola on niin seksikäs et pimpsa kostuu<3 oikeesti
Öö.. jaa. No, makunsa kullakin. :) Täytyy vielä tarkistaa, mutta eikös Erkki ollut se vaalea viinaanmenevä vähän onneton tyyppi?
Vierailija kirjoitti:
mua taas harmittaa, kun aikusena oon lukenu, että se Erkin näyttelijä oli oikeasti työpaikkakiusattu siellä, miettikää??!!
En ole tuollaisesta kuullutkaan. Enkä ihan heti uskokaan ellei ole jotain linkkiä asiaan.
joo, ei oo tarjota linkkiä, oon lukenu sen tyyliin jostain apu-lehdestä vuonna nakki :D voihan sitä koittaa kuuklettaa, mutta itse siis pidän tietoa faktana! t. se, joka sanoi että ekiä kiusattiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevaan tuo kuvaus ei osu kyllä yhtään. Jaana ehkä ennemmin vaikka ei anteeksipyytelevä.
No ehket näe sitä Eeva-faniudeltasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mua taas harmittaa, kun aikusena oon lukenu, että se Erkin näyttelijä oli oikeasti työpaikkakiusattu siellä, miettikää??!!
En ole tuollaisesta kuullutkaan. Enkä ihan heti uskokaan ellei ole jotain linkkiä asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeva?? Sekoitatkohan nyt johonkin toiseen hahmoon..
Juu, Eeva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehket näe sitä Eeva-faniudeltasi?
En itsekään pitänyt Eevasta mutta kuvauksesi ei siihen ihmiseen sopinut. Toisaalta luulithan minuakin Eeva-faniksi...
"joo, ei oo tarjota linkkiä, oon lukenu sen tyyliin jostain apu-lehdestä vuonna nakki :D voihan sitä koittaa kuuklettaa, mutta itse siis pidän tietoa faktana! t. se, joka sanoi että ekiä kiusattiin" - Ei minullakaan ole valitettavasti antaa linkkiä. Mutta sen verta hyvin tunnen Metsolan Erkin (alias Kari Hakalan) että muistan, että hän koki työpaikka kiusaamista käsittäkseni nin, että teatterissa, eikä ilmeisesti televisoistakaan hänelle ei Metsoloiden jälkeen haluttu juurikaan tarjota, ainkaan merkittäviä ja tai näkyviä rooleja. Hän kun oli jokapaikassa "se" Metsolan Erkki. Ei hän olisi näyttänyt vakavasti otettavalta siltä ja tai tältä, koska ihmiset -me yleisö- halusimme -näin ainakin otaksuttiin- olsimme nähneet vain lavalle eksyneen tai jollain oudolla ja epäuskottavvalla joutuneen tai päätyneen Metsolan Erkin. - Hakalan muuntautumiskykyyn näyttelijänä ei siis luotettu tarpeeksi, joka taas on aika iso epäluottamuslause näyttelijää kohtaan aina. Toisaalta samasta tragedian eli "leimautunut lähtemättömsäti vain yhden roolin mukaan" , vaikkakin merkittävän roolisuorituksen vangiksi on kokemusta monilla niin suomalaisilla kuin vaikkapa Hollywood tähdillä. Kotikadun Hannes on monelle sama kuin juopotteluun sortunut Risto Autio. Sylvester Stallone joillekin ainainen Rocky ellei Rambo (kasari ajan pullistelija joka tapauksessa). Charlie Chaplin on monelle ainainen kulkuri. Tai ajatelkaa vaikka suomalaisia Miss -suomikisoja voittaneita, vaikkapa Tanja Karpelaa, joka ehti olla monta vuotta eduskunnassa niin kansanedustajana kuin ministerinä, silti kuinka monta juttua muistatte lukeneenne hänestä, jossa ei olisi mainittu, että Karpela valittiin aikoinaan myös Miss -Suomeksi. - Samoin lähes kaikkien "koko kansan" missikilpailuissa menestyneiden kohdalla, riippumatta siitä ovatko misseyden jälkeen tehneet jotain muutakin.
Muista käydä rinnekahviossa, siellä on tarjolla Annikin leipomia karjalanpiirakoita ja pullia. Ovat varmasti hyviä!