Tässä minun ruokaostokseni tänään. Saa arvioida.
Kun täällä on niin hienoa arvioida toisia ihmisiä ostosten perusteella niin tässä minun ruokaostokseni:
- 2 prk luomu kevytmaitoa
- 4 prk valio maitorahkaa
- 4 prk skyr makurahkaa
- 1 ruokakerma
- 1 pkt Real ruisleipä
- 1 pussi täysjyväsämpylöitä
- 1 prk Valio sokeriton mehukeitto
- 2 pkt naudan paistijauhelihaa
- 1 pkt broilerin filesuikale
- Sipulia
- Tomaattia
- Kesäkurpitsaa
- Munakoiso
- Banaania
- Pakastemustikoita
- 4 litran purkkia Tuuti vastiketta
Kommentit (9)
Kasvikset olis mulla voinut olla samat kuin ap:lla. Muut tarvikkeet olisin valinnut rasvaisina ja aitoina.
Tutulta näyttää, samaa kamaa täällä, mutta protsku pavuista.
Mielenkiinnosta kyselen, onko teillä lainkaan mitään paikallista meijeriä, leipomoa tms. lähettyvillä? Itse täällä Satakunnassa ostan esim. Satamaidon tuotteita :)
Kasviksista sanon sen verran että kannattaisi suosia enemmän satokauden kasviksia tai kotimaisia juureksia tähän aikaan vuodesta. Lompakko, ympäristö ja kroppa kiittää! :)
Samantyyppistä kuin omat ostokset, tosin lisänä olisi kurkkua, salaatteja, juustoa, paprikaa, hedelmiä, kaaleja :)
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta kyselen, onko teillä lainkaan mitään paikallista meijeriä, leipomoa tms. lähettyvillä? Itse täällä Satakunnassa ostan esim. Satamaidon tuotteita :)
Mistä ostat? Onko joku meijerin myymälä vai myyvätkö kaupan kautta? Itse olen vasta hiljattain alkanut kiinnostumaan paikallisista tuotteista ja pientuottajista, joten vinkit kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Samantyyppistä kuin omat ostokset, tosin lisänä olisi kurkkua, salaatteja, juustoa, paprikaa, hedelmiä, kaaleja :)
Noita sun mainitsemias löytyi jo kaapista, joten kuuluu kyllä valikoimaan! :)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ostat? Onko joku meijerin myymälä vai myyvätkö kaupan kautta? Itse olen vasta hiljattain alkanut kiinnostumaan paikallisista tuotteista ja pientuottajista, joten vinkit kiinnostaisi.
Täällä on ihan hyllyssä perus Valion, Pirkkojen yms. joukossa paikallista. Myös leipiä, leivonnaisia ym. samalla tavalla. Salaattia, kurkkua ym. saa myös läheltä. Lihaa ja munia myöskin.
Mulla tänään: yskänlääkettä ja vessapaperia