Veisitkö lahjaa ja kuinka arvokasta,jos saisit kutsun
Aika hassua kutsua nimipäiville, mutta ehkä heillä on syynsä viettää niitä. Minkä ikäisiä nuo ovat?
Itse käyttäisin lahjaan lähtökohtaisesti 15-30 Euroa, riippuen, mitä ostaisin.
Kommentit (12)
Ja ovat kihloissa. Ja en usko, että ovat naimisiinkaan menneet, koska nainen haaveilee suurista häistä.
-ap
joku kesäpokkari tai vaikka pari litraa mansikoita.
Meillä tutut nimittäin pyysivät nimppari kahveille ja siellä sitten ollessamme paljastivat, että olivat menneet vihille ihan hissukseen.
Sitä juhlimme sitten ja siksi pyysyvät vain nimpparikahville kun eivät menneet lahjojen vuoksi mitä varmasti olisi tullut jos olisivat paljastaneet etukäteen.
kukkakimppu tai ulos laitettava amppeli, nimipäivä-sankarille :)
Ajatus nimpparilahjoista aikuiselle ihmiselle on musta aivan typerä, mutta en silti kehtaisi mennä tyhjin käsin.
Olisko häät tulossa? Tai vauva?
Minä kutsuin "nimpparikahville" ja kerroin valmistumisestani. Sain riittävän pienet "juhlat" tuolla verukkeella. =)
Minusta mansikat oli hyvä idea. Tai jokin kesäkukka.
Ei kuulu heidän tyyliin pienet ja yllätysjuhlat.
Kiitos ideoista, varmaan viinipullo tai mansikat tulee vietyä. -ap
Ei nimppareille tarvitse viedä kuin joku pikkujuttu esim. kukkakimppu tai miehelle vaikka hieno konvehtirasia. Synttäreille vasta sitten joku "oikea" lahja.
nimellinen pikkulahja (suklaalevy tms.) riittää. Syntymäpäivälahjat voivat olla arvokkaampia.
ainakin meillä maalla. Eli nimpparit on julkinen juttu, synttärit kutsujuhla... mutta vie jotain pikkumuistettavaa kuten sanottu, vaikka pari litraa mansikoita!
nimipäiville? Lapseton pariskunta kyseessä ja miehellä nimipäivät, kuuluuko viedä millainen lahja?
Meillä itsellä ei vietetä nimipäiviä, siksi olen vähän hämmentynyt.