Noniin, kyttäsin nuoren äidin ruokaostoksia
Kun niin monesti täällä kerrotaan, että nuoret ja ylipainoiset äidit ostavat kaikkea shaibaa kaupasta, ja nyt sellainen sattui olemaan edelläni kassajonossa. Nainen oli arviolta 25-vuotias, hieman ylipainoinen.
Mitä nyt siinä sain kurkittua ilman että tämä äiti huomaisi toimintaani, niin ostoskärryistä löytyi seuraavia tuotteita:
- neljä litraa maitoa, kolme punaista ja yksi sininen
- banaaneja
- kurkkua
- jauhelihapaketti
- broilerin koipia
- sämpyläpussi (se Vaasan porkkana-sämpylä)
- Valio kolmen hedelmän mehu 2 litraa
- kalkkunaleikkeleitä
- ruokakermaa
- perunoita
- tupakkiaski
Oli siellä muutakin mut en tosiaan kaikkea saanut kytättyä/iskostumaan muistiini, mutta ei nyt näin äkkiseltään näyttänyt älyttömän pahalta, ainoastaan se tupakkiaski.
Kaksi lasta hällä oli mukana, molemmat hoikkia, siististi puettuja tyttöjä. Äiti ei näyttänyt wt-mammalta pukeutumisen tai hiustyylinsä perusteella, ei ollut siis lyhyttä, värikästö tukkaa, vaatteet olivat fiksut (tuli mieleen hänen ulkonäöstään joku Kaija Koo tai kiinteistökuningatar Kaisa :D). Tukka oli tumman ruskea, hieman yli olkapäihin ylettyvä.
Näin hänet vielä parkkipaikalla, auto oli joku farmari, merkkiä en huomannut katsoa mutta vuosimallia veikkaisin jotain 2005 luokkaa.
Joo en lähtenyt kauppaan kytätäkseni kenenkään ostoksia, mutta tuli vaan siinä kassajonossa mieleen vähän kyylätä kun täältä av:lta saa lukea paljon kauhistuksia nuorien ja lihavien äitien ostoksia :D
Ainiin ja se huomio vielä, että lapset käyttäytivät hyvin, isompi kysyi äidiltään saiskos hän tuon suklaapatukan, äiti vastasi tyynesti jotain että "perjantaina on karkkipäivä", ja lapsi uskoi tämän, ei alkanut riehumaan tai itkemään. Pienempi istui kärryissä siinä istuimessa ja puristeli jotain käsissään. Taisi muuten olla purkkapussi! Eli lisätään listaan vielä purkkaa :D
Kommentit (58)
Voi jessus teitä ihmisiä.... Siis onko tämä oikeasti ihan yleistä jopa, että ihmiset kyttää toisten ostoksia ruokakaupassa? :D
Mulla ei ikinä oo tullu mieleenkään kattoa mitä muut ostaa. Keskityn kaupassa ihan vaan omiin ostoksiini ja kiinnostaa ku kilo lämmintä paskaa mitä muut ostaa :D
Vittu te ootte kaikki sekasin.
Minäkin kyttäsin tänään kassa edellä olevan asiakkaan ostoksia. Siisti hoikka pukumies osti Koffin laatikon ja tupakka-askin, ei muuta. Ai kauhistus sentään. Perässäni ollut asiakas järkyttys varmasti vielä enemmän, ostin nimittäin leipää, ketsuppia, kermaviiliä ja pakasteranskalaisia. Ei raukka tiennyt, että tein lauantaina isommat ostokset ja kävin nyt vaan vähän täydentämässä.
Kasvikset nyt kylläkin ostetaan aina tuoreina eikä kukaan niitä kotonaan säilö päiväkausia jos niitä käyttää ylipäätään. Itse teen joka päivä ruuan tuoreista kasviksista, joten ostankin niitä joka päivä.[/quote]
Kasvikset ovat kauppojen varastoissa voineet olla ties kuinka kauan . Suomessa talvella eivät hirveän tuoreita voi olla. Ulkomailta lennätettyjä tai kasvihuoneista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aai kaauhia... Mitäs sitte tapahtu? *ryystää kahvia tassilta papiljotit tutisten*
Tiemme erkanivat kun menin omalle autolleni. En nähnyt häntä enää. Enkä ehkä koskaan näekkään :(
Ap
Siis et lähtenyt seuraamaan????
Tästähän jäi nyt paljon olennaisia asioita tietämättä, kuten minkälaisessa talossa asui ja jos omakotitalossa niin minkävärinen postilaatikko (jos siis oli portilla), tai minkälaisia istutuksia oli pihassa, tai mikä oli naapurin koiran rotu ja nimi?
Oliko lapset omia ja veikö hän ostokset jollekin toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tuon ikäiset ostaa punaista maitoa. Valtakunnallinen "valistus" on mennyt hukkaan.
Kaiken ikäisten pitäisi ostaa punaista maitoa.[/quote
Tunnettu tohtori kehoittaa äitejä antamaan lapsille punaista maitoa. Kehittyvät aivot tarvitsevat rasvoja. Tuttelista suoraan rasvattomaan maitoon on lisännyt lasten käytöshäiriöitä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tällä palstalla muuta tehdä ku kytätään tuntemattomien ruokalistoja ja kinastellaan mikä on wt?
Tokihan. Välillä akateemiset meuhkaa siitä kuinka vain akateemiset ovat ihmisiä, Sitten on näitä klassisia lapsettomat ei tiedä mistään mitään vs lapselliset ovat aina väärässä -ketjuja.
Hompanssien rinkimasturbaatiota ei lasketa.
-m36
Ei juma! Mitä se kertoo minusta että tosiankin avasin ja vielä luinkin tämän ketjun?!
Siis whaaat!?
Mä oon nykyään tietämättäni wt mamma kun leikkasin lyhyen tukan joka on kauttaaltaan pinkki!
Minä kyttäsin nuoren äidin tissejä.
Mitähän joku ajatteli minusta kun eilen kaupasta hain mustaamakkaraa, pekonia, maitoa ja leipää?
Oon akateeminen, hoikka, suht nuori äiti.
Wttttttt kirjoitti:
Siis whaaat!?
Mä oon nykyään tietämättäni wt mamma kun leikkasin lyhyen tukan joka on kauttaaltaan pinkki!
No niin oletkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kasvikset? Pelkkää lihaa ja maitotuotteita.
Mähän sanoin että tuossa oli vain osa siitä mitä hän osti. Toisekseen jos jollakin ei ole kasviksia kärryissään, ei se tarkoita ettei niitä heillä sit syödä ollenkaan, vaan niitä voi olla jo kotona valmiiksi.
Ap
Kasvikset nyt kylläkin ostetaan aina tuoreina eikä kukaan niitä kotonaan säilö päiväkausia jos niitä käyttää ylipäätään. Itse teen joka päivä ruuan tuoreista kasviksista, joten ostankin niitä joka päivä.
Narsisti. "Minä ja minun tapani. Kukaan ei toimi eri tavalla, tai toimii väärin". Juu jep.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tällä palstalla muuta tehdä ku kytätään tuntemattomien ruokalistoja ja kinastellaan mikä on wt?
Jo jotain pientä, mutta kyllähän tuo kyttäily ja muiden analysointi on noin 90% palstan sisällöstä. Top-3 aihetta:
1) Mitä tai kuka on WT ja miksi.
2) pillukarvat tai niiden puuttuminen
3) miehet ovat sikoja.
Nuohan ovat tietysti omat ostoksesi. Kukaan ei voi noin tarkkaan toisen ostoksia listata. Mutta ihan jees ostokset.
Kyttäsköhän joku munkin ostoskoria kun kaupassa kävin. Vamaan nyt kotonaan kauhistelee ja valittaa tänne av:lle. Kuinka kehtasinkaan ostaa niin erikoisia elintarvikkeita!
(Ostin ison pöntön partajugua, munia, jauhelihaa, kinkkua, cheddaria, kesäkurpitsan, avokadoja, tomaattipaseeria, paprikoita, raejuustoa, palvisuikaleita, sämpylöitä, pandan maitosuklaalevyjä x2, pähkinöitä, kookosmaitoa ja kookoskermaa.)
Nyt sitten av:laiset analysoimaan mitä meinaan näistä tehdä! Sopii myös pohtia persoonallisuuspiirteitäni kuin kaiken maailman psykologit konsanaan.
ps. sori halusin siteerata Sipilää :P