Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noniin, kyttäsin nuoren äidin ruokaostoksia

Vierailija
08.02.2016 |

Kun niin monesti täällä kerrotaan, että nuoret ja ylipainoiset äidit ostavat kaikkea shaibaa kaupasta, ja nyt sellainen sattui olemaan edelläni kassajonossa. Nainen oli arviolta 25-vuotias, hieman ylipainoinen.
Mitä nyt siinä sain kurkittua ilman että tämä äiti huomaisi toimintaani, niin ostoskärryistä löytyi seuraavia tuotteita:
- neljä litraa maitoa, kolme punaista ja yksi sininen
- banaaneja
- kurkkua
- jauhelihapaketti
- broilerin koipia
- sämpyläpussi (se Vaasan porkkana-sämpylä)
- Valio kolmen hedelmän mehu 2 litraa
- kalkkunaleikkeleitä
- ruokakermaa
- perunoita
- tupakkiaski

Oli siellä muutakin mut en tosiaan kaikkea saanut kytättyä/iskostumaan muistiini, mutta ei nyt näin äkkiseltään näyttänyt älyttömän pahalta, ainoastaan se tupakkiaski.
Kaksi lasta hällä oli mukana, molemmat hoikkia, siististi puettuja tyttöjä. Äiti ei näyttänyt wt-mammalta pukeutumisen tai hiustyylinsä perusteella, ei ollut siis lyhyttä, värikästö tukkaa, vaatteet olivat fiksut (tuli mieleen hänen ulkonäöstään joku Kaija Koo tai kiinteistökuningatar Kaisa :D). Tukka oli tumman ruskea, hieman yli olkapäihin ylettyvä.
Näin hänet vielä parkkipaikalla, auto oli joku farmari, merkkiä en huomannut katsoa mutta vuosimallia veikkaisin jotain 2005 luokkaa.

Joo en lähtenyt kauppaan kytätäkseni kenenkään ostoksia, mutta tuli vaan siinä kassajonossa mieleen vähän kyylätä kun täältä av:lta saa lukea paljon kauhistuksia nuorien ja lihavien äitien ostoksia :D
Ainiin ja se huomio vielä, että lapset käyttäytivät hyvin, isompi kysyi äidiltään saiskos hän tuon suklaapatukan, äiti vastasi tyynesti jotain että "perjantaina on karkkipäivä", ja lapsi uskoi tämän, ei alkanut riehumaan tai itkemään. Pienempi istui kärryissä siinä istuimessa ja puristeli jotain käsissään. Taisi muuten olla purkkapussi! Eli lisätään listaan vielä purkkaa :D

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lisää,aletaan kyttäämään ihmisiä erilaisissa tilanteissa ja raportoidaan tänne.

Vierailija
22/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄhinnä ihmettelen kuinka ap päivänsä kuluttaa. Minä käväisin äsken kaupassa pikaisesti, mietin omia ostoksiani ja kassalla aloin jo miettiä loppupäivän töitä johin nyt tartun kun myöhäisen lounaan olen saanit syötyä koneen ääressä... Kotirouva?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun niin monesti täällä kerrotaan, että nuoret ja ylipainoiset äidit ostavat kaikkea shaibaa kaupasta, ja nyt sellainen sattui olemaan edelläni kassajonossa. Nainen oli arviolta 25-vuotias, hieman ylipainoinen.

Mitä nyt siinä sain kurkittua ilman että tämä äiti huomaisi toimintaani, niin ostoskärryistä löytyi seuraavia tuotteita:

- banaaneja

- kurkkua
- jauhelihapaketti

- broilerin koipia

- kalkkunaleikkeleitä

- ruokakermaa

- perunoita
- tupakkiaski

Boldasin turhat paskat. Perunassa on paljon c-vitamiinia ja kaliumia, mutta kannattaa syödä kuorineen.

Vierailija
24/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LÄhinnä ihmettelen kuinka ap päivänsä kuluttaa. Minä käväisin äsken kaupassa pikaisesti, mietin omia ostoksiani ja kassalla aloin jo miettiä loppupäivän töitä johin nyt tartun kun myöhäisen lounaan olen saanit syötyä koneen ääressä... Kotirouva?

No anteeks etten ollut tällä kauppareissulla tarpeeksi tehokas :D ihan töissä käyn mutta maanantainahan ei voi olla työssäkäyvä kaupassa aamupäivällä, eikun..

Ap

Vierailija
25/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla mun ostokset ja mun lapset. Muuten epäilisin että kyyläsit minua mutta minä en käynyt tänään kaupassa.

T. 24v äiti.

Vierailija
26/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti ap kelaa että iso osa nuorista äideistä on wt-mammoja? Jotka ei osaa syödä terveellisesti?

Itse olen 25-vuotias äiti, poikani on viisi eli nuorena saanut hänet. Olen ihan koulutettu ihminen. Tunnen myös muutaman muun nuoren äidin, joilla on ihan koulutus ja elämänhallintataitoja.

Vierailija
27/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- banaaneja

- kurkkua
- jauhelihapaketti

- broilerin koipia

- kalkkunaleikkeleitä

- ruokakermaa

- perunoita
- tupakkiaski

Boldasin turhat paskat. Perunassa on paljon c-vitamiinia ja kaliumia, mutta kannattaa syödä kuorineen.

Mistä olet saanut päähäsi, että perunassa on paljon c-vitamiinia?

Vierailija
28/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- banaaneja

- kurkkua
- jauhelihapaketti

- broilerin koipia

- kalkkunaleikkeleitä

- ruokakermaa

- perunoita
- tupakkiaski

Lue, tiedät enemmän.

Vierailija
29/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- banaaneja

- kurkkua
- jauhelihapaketti

- broilerin koipia

- kalkkunaleikkeleitä

- ruokakermaa

- perunoita
- tupakkiaski

Lue, tiedät enemmän.

Et vastannut kysymykseen. Miksi haluat kiertää sen?

Vierailija
30/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- banaaneja

- kurkkua
- jauhelihapaketti

- broilerin koipia

- kalkkunaleikkeleitä

- ruokakermaa

- perunoita
- tupakkiaski

No ei siinä niin paljon ollutkaan kuin muistelin http://www.perunansiemen.fi/perunan-terveellisyys

Mutta ihan ok määrä kuitenkin.

Vierailija
31/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti ap kelaa että iso osa nuorista äideistä on wt-mammoja? Jotka ei osaa syödä terveellisesti?

Itse olen 25-vuotias äiti, poikani on viisi eli nuorena saanut hänet. Olen ihan koulutettu ihminen. Tunnen myös muutaman muun nuoren äidin, joilla on ihan koulutus ja elämänhallintataitoja.

Aika yleinen ajatusmalli täällä av:lla. Sinänsä hauskaa; sain lapseni 18-vuotiaana, nyt hän luokkansa taitavimpia, ihana huumorintajuinen nuori. Lapsen isän kanssa menee vuosi vuodelta paremmin, vietimme juuri eilen puoli päivää sängyssä :D

Olen onnekas

Vierailija
32/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kasvikset? Pelkkää lihaa ja maitotuotteita.

Mähän sanoin että tuossa oli vain osa siitä mitä hän osti. Toisekseen jos jollakin ei ole kasviksia kärryissään, ei se tarkoita ettei niitä heillä sit syödä ollenkaan, vaan niitä voi olla jo kotona valmiiksi.

Ap

Kasvikset nyt kylläkin ostetaan aina tuoreina eikä kukaan niitä kotonaan säilö päiväkausia jos niitä käyttää ylipäätään. Itse teen joka päivä ruuan tuoreista kasviksista, joten ostankin niitä joka päivä.

Vierailija
33/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa tuollaiset kyylät, keskittykää vain omiin asioihinne. Itse en koskaan kyttäile mitä muut ostaa, saatikka paina niitä mieleeni ja kirjoita aloitusta aaveelle. Samaan sarjaan kuuluu kerrostalokyttääjät, jotka seuraa milloin kukin tulee ja menee ja kenen kanssa. Hankkikaa oma elämä niin ei tarvitse kyttäillä muita.

Vierailija
34/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mähän sanoin että tuossa oli vain osa siitä mitä hän osti. Toisekseen jos jollakin ei ole kasviksia kärryissään, ei se tarkoita ettei niitä heillä sit syödä ollenkaan, vaan niitä voi olla jo kotona valmiiksi.

Ap

Kasvikset nyt kylläkin ostetaan aina tuoreina eikä kukaan niitä kotonaan säilö päiväkausia jos niitä käyttää ylipäätään. Itse teen joka päivä ruuan tuoreista kasviksista, joten ostankin niitä joka päivä.

Hän ei tunne konseptia "kellari"

Vierailija
35/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av - väärinymmärryksen mekka. Minä ainakin käsitin tämän vastineena sille oletukselle, että ylipainoinen ostaa automaattisesti rasvaista einesmättöä, hirveät kasat limsoja ja ehkä vielä antaa huonokäytöksisten lapsiensakin avata karkkipussinsa jo ennen kassaa.

Vierailija
36/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ap kirjoittanut mitään pahaa, mukava aloitus :)

Vierailija
37/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hän ei tunne konseptia "kellari"

Tietenkin tunnen. Asun kuitenkin kaupungissa, en viljele omaa ruokaani ja haluan nauttia kasvikseni tuoreena. Esimerkkiäiti ei käytä kasviksia kyllähän tuo on itsestään selvää listan perusteella.

Vierailija
38/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av - väärinymmärryksen mekka. Minä ainakin käsitin tämän vastineena sille oletukselle, että ylipainoinen ostaa automaattisesti rasvaista einesmättöä, hirveät kasat limsoja ja ehkä vielä antaa huonokäytöksisten lapsiensakin avata karkkipussinsa jo ennen kassaa.

Minä käsitin tämän vastineeksi ainaiselle nuorten ja/tai ylipainoisten äitien ruotimiselle. Ko. henkilö kun sattui olemaan molempia.

Vierailija
39/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kasvikset kylläkin AINA ostetaan tuoreena... ei KUKAAN säilö päiväkausia" haloo kyllä ihmisillä on kellareita, kylmiöitä. Esim. Juurekset kestävät säilytystä kiitettävästi

Vierailija
40/58 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kasvikset kylläkin AINA ostetaan tuoreena... ei KUKAAN säilö päiväkausia" haloo kyllä ihmisillä on kellareita, kylmiöitä. Esim. Juurekset kestävät säilytystä kiitettävästi

Ok. Säilö sinä niitä kellarissa jos se kerta on sun juttu. Mun juttu on syödä eikä säilöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän