Toteutan mieheni ehdotuksen. Harrastan seksiä exäni kanssa.
Nyt olisi aikomus toteuttaa tuo miehen ehdotus eli harrastaa seksiä exäni kanssa. Mieheni kanssa tästä on paljon juteltu ja pelisäännöt sovittu. Asiasta olen jo exäni kanssa jutellut mutta seuraavaksi olisi kerrottava hänelle pelisäännöt. Onko muilla naisilla kokemuksia tälläisestä? Kertokaa millaisia kokemuksia teillä on ollut seksistä exän kanssa ylipäätään eron jälkeen?
Kommentit (936)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oakari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt olosi rouvamaisen tyydoytetetty kaikilla mausteilla!
Exän jälkeen kyllä.
Kostea pumpuli
Eli et saa omalta mieheltä täyttä tyydytystä seksi haluihisi.
En saa.
Kostea pumpuli
Onko ollut puhetta että vietät exän kanssa kahdestaan estotonta aikaa. Tekisikö sinun mieli?
Onhan sitä jo vietetty.
Kostea pumpuli
Oskari kirjoitti:
Mitä exä tekee kun miehes on kimpussasi, eli kuolee tai panee pyllyyn.
Panee mua...
Kostea pumpuli
Vierailija kirjoitti:
Huh, anteeksi kun hiven epäilen. Pumpuli on aika nuori kuitenkin, monta lasta ja silti työ jossa oikein työmatkoja, siis missä välissä sitä ammattiosaamista on ehtinyt päivittää...niin hyvä tukiverkosto että joka vkl löytyy lastenkaitsija...varaa hotellihuoneeseen noin usein, ja vielä poreammeet ym...No, voihan tämä olla tottakin. Sama se sinänsä on, hyvä jos toimii. Itse ajattelen ettei mieheni enää rakastaisi minua jos antaisi muiden miesten koskea, omalta puoleltani myös rakkaus olisi loppu jos voisin toisen miehen kanssa olla. Mutta olemmehan me ihmiset erilaisia, joku sopii toiselle ja toiselle ei :)
Rakastamme kyllä toisiamme. Tämä vain on piristystä seksielämäämme.
Kostea pumpuli
aisankannattaja kirjoitti:
Oma vaimo on nainut exäänsä luvallani. Tuo on piristänyt suhdettamme, vaimo on aivan kiimassa seuraavat pari kuukautta kun on käynyt exällään. Itselläni housuissani kovenee aina kun ajattelenkin tuota. Meitä aisankannattajia on aivan oikeasti olemassa! Netistä löytyy asiallistakin tietoa, esim. pumpernikkeli.
Nämä viestit tällä ei voi olla aina todellisia.
Kyllä mäkin exästä välillä olen "haaveillut", mutta exä on nimenomaan exä tietystä syystä. Jos joku puhuu exästä näillä termeillä, kyse on vähän eri tason tunnesiteistä. En siis todellakaan tuomitse näitä. Mutta, pitää muistaa että jollekin se ex voi olla ex-seksikumppani (tai jopa nimellinen kumppani) ja toiselle se ex on voinut olla ihan oikea ex-tunnekumppani.
Ehkä nykyajan alle kolmikymppiset myöhäisteinit tosiaan harrastelee exiään. Sitten tulee täysin eri tilanne eteen, kun löytää sen vakavan suhteen ja on vielä jopa lapsia suhteessa.
Tiedän että nyt puhutaan tosiaan "omenoista ja appelsiineista"... :-)
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä 738 kansssa . Mahtaako olla totta kostean pumpulin juttu. Kuinka kestää nykyinen mies kun exä tuntuu paremmalta. Mun muija sais lähteeä jos sanoisi exän tuntuvan paremmalle. Ja lukisin sen täältä
No mustasukkaisuus ei tähän sovikaan...
Kostea pumpuli
Vierailija kirjoitti:
Joko kostealla pumpulilla mennyt sukset ristiin miehensä kanssa tai.
Kyllästynyt negatiivisiin kommentteihin
Ja siitä syystä ei kommentoi enään.
Suurin syy mitä epäilen että koko kp juttu on jonkun mielikuvituksen tuotetta
Kesälomaa tässä ollaan vietetty koko perheen voimin...
Kostea pumpuli
taplat kirjoitti:
Oma vaimo on nainut exäänsä luvallani. Tuo on piristänyt suhdettamme, vaimo on aivan kiimassa seuraavat pari kuukautta kun on käynyt exällään. Itselläni housuissani kovenee aina kun ajattelenkin tuota. Meitä aisankannattajia on aivan oikeasti olemassa! Netistä löytyy asiallistakin tietoa, esim. pumpernikkeli.
Kyllä mäkin exästä välillä olen "haaveillut", mutta exä on nimenomaan exä tietystä syystä. Jos joku puhuu exästä näillä termeillä, kyse on vähän eri tason tunnesiteistä. En siis todellakaan tuomitse näitä. Mutta, pitää muistaa että jollekin se ex voi olla ex-seksikumppani (tai jopa nimellinen kumppani) ja toiselle se ex on voinut olla ihan oikea ex-tunnekumppani.
Ehkä nykyajan alle kolmikymppiset myöhäisteinit tosiaan harrastelee exiään. Sitten tulee täysin eri tilanne eteen, kun löytää sen vakavan suhteen ja on vielä jopa lapsia suhteessa.
No voinhan olla jonkun muunkin kanssa kuin exän mutta seksi hänen kanssaan on vaan parasta.
Kostea pumpuli
taplat kirjoitti:
Ja vielä itse itseäni lainaten sekä "aisankannattajalle" tiedoksi: Vastasin ehkä vähän väärään yksittäiseen viestiin kohdistamatta mielipidettäni häneen. Tarkoitukseni ei ollut mitenkään nollata tätä kommenttia.
Myönnän että itsetunto minulla ei riittäisi hyväksyä oman kumppanin seksiä exän kanssa, vaan tulisin mustasukkaiseksi ja ehkä uusi kumppani olisi myös pian exä. Vastaukseni oli enemmänkin ketjun aiheeseen liittyvä.
Lisään vielä kommenttina tuohon käyttämääni "ex-tunnekumppani" termiin se, että se ei todellakaan sulje pois myös seksiä. Se ainoastaan vahvistaa sitä!
Vierailija kirjoitti:
taplat kirjoitti:
No voinhan olla jonkun muunkin kanssa kuin exän mutta seksi hänen kanssaan on vaan parasta.
Kostea pumpuli
Tämä sitten on ihan sarkastinen kommentti :-) Tietysti voit olla kenen kanssa tahansa ja se jo kertookin mistä viestiketjusta oli kyse!
Kostea pumpuli! Millainen on ollut paras kokemus exän kanssa. Mitä tapahtui ja millaisessa tilanteessa!
Sulla hyvä homma kun kahden kuukauden kesäloma.
Et taida välittää moraalista tai miehes sairas kun voit olla kenen kanssa vaan sängyssä. 
N36 kirjoitti:
Ei helvetti että tuo nimimerkki kostea pumpuli on ällö. Sovit varmasti miehesi kanssa hyvin yhteen :D
N36 olen kanssasi täysin samaa mieltä. "Kostea pumpuli " on joko tyhmä tai sitten Matti 38v. Ääliö joka tapauksessa...
Montako lasta kostealla pumpulilla on?
Ihmettelen missä lapset on kun äiti panemassa muitten kun oman miehen kanssa?
Minkä ikäisiä lapset on?
Joko perheloma on vietetty ja normaali seksielämä exän ja miehesi kanssa alkanut?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaamme uutisia ...
Kerron kuulumiset kunhan kiireiltäni ehdin. Malttakaa vielä hetki...
Kostea pumpuli
Apua mikä keskustelu. Ihan järkky ikävä exää (exän kyrpää).
Exän kanssa meni elämä lopulta sellaiseksi, että ärsytimme toisiamme jo pelkällä läsnäolollamme. Siis ihan kaikki siinä ärsytti, jopa se, miten se söi aamupalaa. Mutta sitten, kun olimme oikeen kiukkua täynnä, niin kaikki saattoi purkautua intohimoisena, kiihkeänä ja rajuna seksinä.
Olin monesti noiden seksisessioiden jälkeen aivan mustelmilla. En ihan oikeesti ole exän jälkeen kokenut kertaakaan sellaista seksiä. Sitä siis kaipaan, mutta en todellakaan exää. No kaikkea ei voi saada ja seksi on ihan tyydyttävää nykyisen mieheni kanssa ja ennenkaikkea elämä on tasaista ja rauhallista. Joku voisi sanoa, että tylsää, mutta parempi näin kuin exän kanssa.
Ei oma mies tunne itseään huonoksi.
Kostea pumpuli