Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olispa poissaolosta ilmoittaminen työpaikalle yhtä helppoa kuin kouluun.

Vierailija
08.02.2016 |

Wilmannkautta sekunti ja asia sillä hyvä. Töihin pitää soittaa. Yleensä soittokierrokseen menee 30min-tunti kun kukaan ei vastaa. Sit saat valituksis kun et ajoissa ilmoita. Ilmoita nyt sit kun kukaa ei vastaa puhelimeen.
Kerran soitin työkaverille ja kerroin olevani sairaana. Perään pistin pomolle tekstiviestin. Kun pomo vihdoin soitti, sain haukut kun en aamulla soittanut. Selitä siinä sitten ettei kukaan vastannut puhelimeen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa ilmoittaa sähköpostilla.

Vierailija
2/12 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiilä vain ja ainoastaan puhelimitse. Kohta alkaa taas soittorumba. Siihen vielä se pomon tenttaus; onko flunssa vai mikä?, onko kuumetta? Ai, ei ole kuumetta. Jaa, no, miten huominen? Aaaaarrghh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sovittu että jos ei saa kiinni pomoa, voi laittaa mailin. "Olen kipeänä, soitatko kun pystyt."

Vierailija
4/12 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meiilä vain ja ainoastaan puhelimitse. Kohta alkaa taas soittorumba. Siihen vielä se pomon tenttaus; onko flunssa vai mikä?, onko kuumetta? Ai, ei ole kuumetta. Jaa, no, miten huominen? Aaaaarrghh.

Itse soitan ensin aamulla ja lääkärin jälkeen laitan viestin että kuinka pitkä saikku. Voisitko sinäkin vastata kyselyihin että "ilmoitan lääkärin jälkeen"? Tuo soittaminen on kamalaa. Vaikka olisi kuinka kipeä niin olo on kuin maanpettäjällä. 

Vierailija
5/12 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laittanut tekstarin 7 jälkeen: "Olen sairaana, soitan kun herään." Ja siten kääntänyt kylkeä ja soittanut perään joskus 10-11. Ihan yhtä helppoa kuin tekstarin laittaminen lapsen opelle.

Vierailija
6/12 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laittanut tekstarin 7 jälkeen: "Olen sairaana, soitan kun herään." Ja siten kääntänyt kylkeä ja soittanut perään joskus 10-11. Ihan yhtä helppoa kuin tekstarin laittaminen lapsen opelle.

Vierailija
7/12 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pomo sanoi että olet huomisenkin vielä poissa kun mietin voisinko huomenna tulla.

Vierailija
8/12 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse soitan ensin aamulla ja lääkärin jälkeen laitan viestin että kuinka pitkä saikku. Voisitko sinäkin vastata kyselyihin että "ilmoitan lääkärin jälkeen"? Tuo soittaminen on kamalaa. Vaikka olisi kuinka kipeä niin olo on kuin maanpettäjällä. 

Vierailija
9/12 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
10/12 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/12 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa olla 3 päivää omalla ilmoituksella. Ohjeena on soittaa klo 8.15-8.30. Jos menet lääkäriin tulee sun soittaa viipymättä ja ilmoittaa saikun pituus.

Ap

Vierailija
12/12 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas terkkarin jonot pitenee ihan turhaan! Entisessä työpaikassa laitoin tiiminvetäjälle tekstarin, että olin kipeä. Se riitti. Koskaan en käynyt terkkarilla tai lääkärillä. Yleensä olin sairaana pari päivää tai noin viikon. Kerran oli viheliäinen flunssa pari viikkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi