Kahden koiravauvelin äiti täällä <3
Täällä sitä ollaan. Tulee harrasteltua kotoilua, vaikka innostunkin herkästi vähän kaikesta, hih. Perheeseeni kuuluu kaksi koiralasta ja kaksi teini-ikään ehtinyttä ihmislasta (kauheeta, miten aika rientää! :O). Sinkkuna olen viihtynyt jo pidemmän aikaa, mutta kuljen avoimin mielin ja tarkkaavaisin katsein ;) Olethan savuton, urheilullinen, pitkä ja pystyt ottamaan ruoan kanssa viinilasillisen.
P.S. Olen sinua parempi taskuparkkeeraaja ;)
Kommentit (15)
Ihana profiiliteksti <3 Varmasti miehet innostuvat.
Kuinka olet onnistunut synnyttämään koiranpentuja?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka olet onnistunut synnyttämään koiranpentuja?
Ei, vaan koirat ovat minulle osa perhettä siinä, missä lapsetkin.
-ap-
Kuulostaa ihanalta, ap! Mukavaa kesää teille!
Ihanaa! Minäkin olen kolmen ihananlutuisen kissumissun äippylipäippyli <3
🤢🤢🤮🤮🤮
Naine joka kutsuu itseään koiriensa äidiksi
🚩🚩🚩
Sairasta! Zoofiilit kuuluisi viedä nurkan taakse. 😡
Ne ovat koiranpentuja, eivät vauvoja tai lapsia. Niillä on ollut emona narttukoira. Sinä olet omien lastesi äiti. Ei kestä kiittää.
Voin ottaa viinilasillisen ruoan kanssa ja valitettavasti poltan. Olen 170 cm pitkä 62- vuotias nainen. Inhoan urheilua, mutta ajan autoa melko hyvin.
Ei tuossa täysin hakoteillä olla. Koira ei koskaan aikuistu täysin samalla tavalla kuin esim. susi. Omistaja on tavallaan emon vastine koiralle ja se on hyvä muistaa, kun koiran kanssa elää, jotta osaa tarjota koiralle sen tarvitsemia asioita.
"Koira vastaa nuorta sutta, kun tarkastellaan sen käyttäytymistä suhteessa ihmiseen tai sen aivojen kokoa suhteessa ruumiin kokoon. Koira on siis todellisuudessa henkisten ominaisuuksiensa osalta ikuinen sudenpentu, joka ei koskaan kaikilta osin aikuistu. Koiran suhde omistajaansa on samanlainen kuin nuoren suden suhde emoonsa tai isäänsä."
https://kuono.fi/koira-tuntee-surua-ja-mielihyvaa-muttei-katumusta-tai-…;
kauanko koira oli nalkissa kun sinua astui. jos joku epätoivoinen sinuun ottaa yhteyttä käy kuitenkin ensin gynellä ennen kuin koiran nussimaa tarjoat. hyi hel.....
Meillä on kissavauva, ja mies paapoo sitä vielä enemmän kuin minä :)
Meilläki kohta koiravauva. Just narttukoira nuolee miestäni, kohta tapahtuu siitos
Sattuiko synnytys, tuliko häntä edellä?
🤮