Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, joka ei koskaan valita kropastaan.

Vierailija
07.02.2016 |

Ei sano ikinä mitään, että pitäisi saada pari kiloa pois tai harmittele mahamakkaroitaan tms. Rakastaako se vaan itseään niin paljon? Ei mun mielestä kuitenkaan täydellinen. Ihan tavallinen nainen.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinulta on ap. jäänyt elämässä jotakin oppimatta, sillä ja Aatamin ja Eevan ajoista on pidetty, ettei hyviin käytöstapoihin ja sivistykseen kuulu arvostella omaa, saati toisen ulkonaista olemusta. Suurin osa on sen imenyt jo äidinmaidossa. Eikö äitisi ole sitä sinulle opettanut? Vai oletko pinnallisuuden huumassa sen jo unohtanut?

Kauneusihanteet on kulttuurista ja ajasta kiinni, eikä siitä kauaa ole Suomessa pyöreys viestitti korkeampaa elintasoa, kuin rahvaalla.

Vierailija
22/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samaa mieltä kuin 16, omasta kropasta valittaminen on keskenkasvuista ja lapsellista huomionhakua! Nämä vartalonmuokkaajat eivät ollenkaan edes tajua olevansa vailla hyviä käytöstapoja puhuessaan ulkomuodostaan jatkuvasti ihan mediassakin.

20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

koe

Vierailija
24/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä koskaan ole valitellut ,en kroppaani, enkä naamaani. Hyvin ovat mulle kelvanneet.  Typerää se jatkuva natina omasta itsestä.. 

Vierailija
25/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten osa ymmärsi aloittajan kritisoivan kenenkään tai naisten ulkonäköä yleisestikään?? Lähinnä naisten ottamia paineita niistä ap:han kritisoi. Niin sitten tulee joku huutamaan, että hiljaa!

Vierailija
26/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sinulta on ap. jäänyt elämässä jotakin oppimatta, sillä ja Aatamin ja Eevan ajoista on pidetty, ettei hyviin käytöstapoihin ja sivistykseen kuulu arvostella omaa, saati toisen ulkonaista olemusta. Suurin osa on sen imenyt jo äidinmaidossa. Eikö äitisi ole sitä sinulle opettanut? Vai oletko pinnallisuuden huumassa sen jo unohtanut?

Kauneusihanteet on kulttuurista ja ajasta kiinni, eikä siitä kauaa ole Suomessa pyöreys viestitti korkeampaa elintasoa, kuin rahvaalla.

No aloitushan koski juuri sitä, että aloittaja ei tee niin. Missä on sun lukutaitosi?

Vierailija
27/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt mä tiedän; piilo-oman-kroppansa-ei-hyväksyjät vetivät herneen nenään aloituksesta, koska he luulivat, että ap on samanlainen kuin he; järkyttävällä tahdonvoimalla ja itsepaheksunnalla on valittamatta kropastaan!

Kyllä suuttuivatkin :D

Ei tullut heille mieleen, ettei ap ajattele kroppaansa vikaisena ja SIKSI siis ei valita.

Vierailija
28/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen kroppaani, aina ollut. Luulen että se johtuu siitä, miten isäni aina ylisti minua kauniiksi tytöksi pienestä pitäen.

T. Pömppömahainen pätkä, AA-kuppi, ok-hiukset, hoikka, isot silmät, pusuhuulet, piukea peppu, pitkät sääret

Vierailija
29/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aloitushan koski juuri sitä, että aloittaja ei tee niin. Missä on sun lukutaitosi?

Ihan samaa voisin kysyä, missä on sun lukutaitosi? En edes rivien välistä voi lukea, että juuri ap. olisi henkilö, joka ei valita omasta kropastaan.

Vierailija
30/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköpaineita luodaan nuorille tytöille jo niin paljon muutenkin, että haluan itse olla "tavallisen naisen" malli omille lapsilleni ja työssäni tapaamilleni nuorille. Ei tulis mieleenkään valittaa. Se, että on terve ja siinä kunnossa, että voi hyvin, on paljon tärkeämpää kuin tissien koko tai nenän malli.

Vierailija
31/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole 100% tyytyväinen kroppaani, mutta ei tulisi mieleenkään siitä muille ihmisille valittaa. Mikään ei ole sen ärsyttävämpää käytöstä. Miehelleni voin joskus harvoin mainita treenaustavoitteistani. :D

Vierailija
32/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään valitettavaa. Ainakaan julkisesti.

Ok, vatsassa on iso arpi ja 38v saakka olin laiha ja pienirintainen. Nykyisin ikäisekseni hyväkroppainen ja kaunis, normaalipainoinen

Vierailija
33/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä on sellainen, että se valittaa koko ajan omasta kropastaan. Milloin valituksen kohteena on rinnat, milloin reidet, milloin liikakilot. Ja hän on valittanut ihan teinitytöstä asti, nykyään ollaan melkein neljäkymppisiä. Niin raivostuttavaa kuultavaa. Ja koska me ollaan tosi läheisiä, hän katsoo oikeudekseen valittaa minunkin kropasta. Lähinnä kuittailee minun keskivartalolihavuudestani. Ja on kuittaillut siitä ihan parikymppisestä asti, vaikka tuolloin en ollut vielä edes lihava vaan minulla oli vain vain pieni vatsapömppö.

Vierailija
34/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa voisin kysyä, missä on sun lukutaitosi? En edes rivien välistä voi lukea, että juuri ap. olisi henkilö, joka ei valita omasta kropastaan.

Miksi se pitäisikään lukea rivien välistä?? Aloittajahan sanoose ihan suoraan.

"Ei sano ikinä mitään, että pitäisi saada pari kiloa pois tai harmittele mahamakkaroitaan tms. Rakastaako se vaan itseään niin paljon? Ei mun mielestä kuitenkaan täydellinen. Ihan tavallinen nainen."

En tajua, miten tämän voi lukea muuten kuin, että minä olen tyytyväinen omaan kroppaani, enkä halua valittaa siitä?

Olisin utelias ymmärtämään, koska mä ainakin tajusin sen just niin kuin siinä sanoo.

Vierailija
35/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valita, olen niin kiitollinen. Parempaa en oikein olisi voinut saada.

Vierailija
36/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pitäisikään lukea rivien välistä?? Aloittajahan sanoose ihan suoraan.

"Ei sano ikinä mitään, että pitäisi saada pari kiloa pois tai harmittele mahamakkaroitaan tms. Rakastaako se vaan itseään niin paljon? Ei mun mielestä kuitenkaan täydellinen. Ihan tavallinen nainen."

En tajua, miten tämän voi lukea muuten kuin, että minä olen tyytyväinen omaan kroppaani, enkä halua valittaa siitä?

Olisin utelias ymmärtämään, koska mä ainakin tajusin sen just niin kuin siinä sanoo.

Ymmärsitkö mahdollisesti, että tässä aloituksessa puhuttiin ap:n tuttavasta eikä ap:sta itsestään ja ap ihmettelee miksei tuttava valita kropastaan, koska se kroppa ei ap:n mielestä ole täydellinen (= eli valittamisen aihetta olisi)?

Vierailija
37/37 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne läskihaukkujat nyt on? Yhtäkkiä kaikki ovat niin sivistyneitä ja hyväksyvät itsensä ja toisensa juuri sellaisena kuin ovat.

Mitä saatan juuri sen vuoksi joskus valittaa kilojani, etteivät ystävät kuvittele minun olevan itseeni liian tyytyväinen, ja kyllä ne ylimääräiset kilot ottaa päähän, kun pitäisi pukeutua juhlavaatteisiin tai uimapukuun.