Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä vastaat jos lihava tuttusi kysyy näyttääkö hän mielestäsi lihavalta?

Vierailija
07.02.2016 |

Yksi lihava tuttu jankuttaa asiasta ja kysyy tuota. Esim. jotain vaatetta sovittaessaan tai kaupassa karkkiosastolla pohtii ääneen että viitsiikö ostaa karkkia kun on jo valmiiksi niin lihava.

Olen onnistunut vastaamaan jotakin ympäripyöreää, kuten "älä nyt tuollaista mieti" tai "ehkä tuo punainen paita istuisi paremmin, kokeillaanko"

En kehtaa sanoa suoraan ja nuo vastaukset ei varmaan mene useampaa kertaa läpi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon aina, että et tietenkään näytä..

Vierailija
2/10 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sanon totuuden. Ei minulla kyllä pullukoita ystäviä edes ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava tietää olevansa lihava. Jos siis on oikeasti ylipainoinen. Onhan se vähän hassu kysymys +100kg "Näytänkö lihavalta tässä paidassa?" - Kyllä, olet lihava eikä tuo paita sitä muuta. Ehkä kysymys tarkoittaa ennemminkin "Saako tämä paita minut näyttämään entistäkin isommalta?"

Siskoni on ylipainoinen ja saattaa kysyä vaatekaupoilla. Jos vaate istuu ja sopii hänen vartalolleen, vastaan ei. Jos kyseessä on joku järkyttävä makkarankuori vastaan suoraan että tuo ei ole mikään paras mahdollinen.

Vierailija
4/10 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sellainen nössö, että kiertelisin kysymyksen jotenkin. Tai kysyin: "No onkos sulla sitten ylipainoa?" Missään nimessä en kehtaisi sanoa suoraan, että näytät, koska pelkäisin toisen pahoittavan mielensä.

Vierailija
5/10 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta sanoa totuus, niin loppuu se samasta asiasta jankutus.

Vierailija
6/10 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuttu on rakas, vastaan neutraalisti "Et."

Jos tuttu ei ole rakas, vastaan "Eet.", koska minua ärsyttää kysymys.

Jos tuttu ei ole rakas, ja jankkaa kysymystään useastikkin, vastaan "Eeet." ja saatan jopa pyörittää silmiäni että tajuaisi jo lopettaa!

Vierailija
7/10 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava tietää olevansa lihava. Jos siis on oikeasti ylipainoinen. Onhan se vähän hassu kysymys +100kg "Näytänkö lihavalta tässä paidassa?" - Kyllä, olet lihava eikä tuo paita sitä muuta. Ehkä kysymys tarkoittaa ennemminkin "Saako tämä paita minut näyttämään entistäkin isommalta?"

Siskoni on ylipainoinen ja saattaa kysyä vaatekaupoilla. Jos vaate istuu ja sopii hänen vartalolleen, vastaan ei. Jos kyseessä on joku järkyttävä makkarankuori vastaan suoraan että tuo ei ole mikään paras mahdollinen.

Tää kuulostaa fiksulta. Rupeankin käyttämään tätä.

Vierailija
8/10 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi suoraan, että näyttää lihavalta, vaikka sitä olisikin. Mutta en myöskään valehtelisi.

-

"Ostaisinko karkkia, vaikka oon lihava?" Tämä on helppo, koska itse hoikkana vältän sokeria, sillä se ei tee hyvää kenenkään terveydelle. Sanoisin siis, että karkkia ei kantsis kenenkään ostaa.

-

"Saako tämä paita mut näyttämään lihavalta?" Sanoisin, varmaan jotain: "Hmm. Ei se nyt ihan hirveen hyvin taida istua. Kokeiles tota toista."

-

...ja tätä rataa.

Vierailija
9/10 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eeeeeeeeeet... Otatko pullan?"

Vierailija
10/10 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et näytä. Hitsi, sun pitäis syödä enemmän, kun oot tommonen kuivan kesän orava. Lähdetäänkö pizzalle?"