Elämäsi kamalin teko
Jaetaan elämämme kamalimmat teot.
Itse myönnän pettäneeni maailman ihaninta miestäni ja lasken sen kamalimmaksi teoksi.
Kommentit (441)
Luin muutaman vuoden minua vanhempaa isosiskoni päiväkirjaa ollessani ehkä 10 v. Olin (ja vieläkin katson) katsonut siskoa vähän ylöspäin ja itse nuorempana pitänyt häntä "kaverina" ja kertonut juttuja, mutta hän ei ollut samanlainen minua kohtaan. Kai sitä sitten tuli niin uteliaaksi siinä kohtaa toisen elämästä että tyhmyyksissäni menin ja luin henkilökohtaista juttuja päiväkirjasta.
Sisko sai selville eikä puhunut minulle varmaan viikkoon ja oli tottakai tosi vihainen.
Tästä aikaa jo reilusti yli kymmenen vuotta, välit siskoon erinomaiset ja olemme kavereita. Silti tuo asia välillä tulee mieleen ja hävettää vieläkin aika paljon :(
No tavallaan abortti, mutta olen päättänyt olla katumatta ja miettimättä sitä, muuten sekoisin.
Mulla oli lapsuudesta saakka eräs todella hyvä ystävä, joka oli mun tukena aina, ihan kaikissa tilanteissa. Mutta mä tyhmä menin teininä ihastumaan sen poikaystävään ja aloitin salasuhteen ja myöhemmin oikean suhteen, joka päättyi siihen että tää jätkä petti muakin. Mun kaveri oli vuosien jälkeen valmis antamaan tämän kaiken anteeksi ja mäkin yritin, mutta tunsin aina olevani "velkaa" ja kierin niin kovissa syyllisyydentunnoissa, etten vaan enää pystynyt olemaan tekemisissä.
En pystynyt lopettamaan kärsivää eläintä.
Ryöstän työpaikalts WC-paperit, en edes muista milloin viimeksi kaupasta ostin.
Se, kun jouduin tekemään paniikkiabortin 17-vuotiaana. Se oli kammottavin teko (siihen asti). Myöhemmin on tullut muutakin, mutta tuo sekoitti minut ja pilasi elämän pitkäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Se, kun jouduin tekemään paniikkiabortin 17-vuotiaana. Se oli kammottavin teko (siihen asti). Myöhemmin on tullut muutakin, mutta tuo sekoitti minut ja pilasi elämän pitkäksi aikaa.
Miksi ihmeessä aloit seksisuhteen jos et vonut kantaa tekojesi seurauksia? Toivottavasti tällä hetkellä pystyt kantaamaan vastuusi.
Oon läppäsyt miestä poskelle riitelyn hetkenä, no sain kuitenkin takaisin mieheltä. Olemme sovittu ja tiedämme kummatkin ei toista saa lyödä
Lapsena kiusasin eläimiä. Olihan se tietysti kamalaa, mutta kivaa!
Eksyin tänne palstailemaan.
Voi vattunen kun tämä syö elämääni ihan turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukku, eikö ollut tarpeeksi kamala?
Täällä ei ole porukka taas tälläkään kertaa oikein oivaltanut. Tarkoitus olisi peukuttaa ylös, kun on kamala teko ja alapeukuttaa, jos ei ollut kamalaa. Nyt täällä on sitten siilin tappaminen villinä kakarana kerännyt yli 1100 alapeukkua, vaikka pitäisi olla yläpeukku, koska teko on ollut julma. Pettämisiä on sitten taas yläpeukutettu, ilmeisesti siksi kun moni on tullut petetyksi tai on itsekin pettänyt. Joku siilin tappaminen, niin sitä on alapeukutettu ilmeisesti teon tuomitsemiseksi tai vähättelemiseksi eikä yläpeukutettu siksi, että teko on ollut kamalinta mitä joku on joskus mennyt tekemään. Ei tämä oikein mene sillai kuten idea alun perin varmaankin oli.
Luin Seiskasta Merivirran mitään sanomattoman jutun
Sirius* kirjoitti:
Ryöstän työpaikalts WC-paperit, en edes muista milloin viimeksi kaupasta ostin.
Miten kiikutit vessapaperit kotiisi, ettei kukaan hoksannut mitään? Millainen oli toimintamalli?
Joo, ei muuta kuin kaikki vaan joilla työpaikka on, niin vessapaperit varastamaan, niin tulevaisuuden työpaikat ovat sitä, että jokainen firmassa tuo kotoa omat vessapaperinsa siinä missä on tähän asti itse eväänsäkin tuoneet. Jos kaikki varastaisi työmaalta vessapaperit, niin eihän minkään firman kannattaisi vessoihin vessapapereita hommata, kun kaikki varastetaan mikä irti lähtee. Kyllä se linja otettaisi, että tuokoon jokainen omat vessapaperinsa kotoa, mitä käyttää. Siinä olisi lopulta se varastelun hyöty, mitä on touhusta käteen jäänyt. Vie sitten rulla töiden jälkeen takaisin kotiin tai säilytä sitä pukuhuoneen lukitussa kaapissani, ettei joku toinen sitä varasta. Joku röyhkeyden aatelinen vielä jonain päivänä murtaa sun kaapista ostamasi lukon, jotta voi varastaa sulta 40 sentin arvosta vessapaperia. Menee homma ihan rajattomiin.
Harrastin seksiä serkun kanssa. Onneksi ei olla 20v. nähty, hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Mistä syystä päädyit tuollaiseen ratkaisuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä aloit seksisuhteen jos et vonut kantaa tekojesi seurauksia? Toivottavasti tällä hetkellä pystyt kantaamaan vastuusi.
Hei. Ihan oikeesti. Älä viitsi tuomita toista, kun et mistään mitenkään voi tuntea koko tarinaa. Kovasti kyllä kauhistellaan tapahtumia, mutta ei kiinnosta yhtään tarina tapahtuneen taustalla.
Vierailija kirjoitti:
No tavallaan abortti, mutta olen päättänyt olla katumatta ja miettimättä sitä, muuten sekoisin.
Mulla oli lapsuudesta saakka eräs todella hyvä ystävä, joka oli mun tukena aina, ihan kaikissa tilanteissa. Mutta mä tyhmä menin teininä ihastumaan sen poikaystävään ja aloitin salasuhteen ja myöhemmin oikean suhteen, joka päättyi siihen että tää jätkä petti muakin. Mun kaveri oli vuosien jälkeen valmis antamaan tämän kaiken anteeksi ja mäkin yritin, mutta tunsin aina olevani "velkaa" ja kierin niin kovissa syyllisyydentunnoissa, etten vaan enää pystynyt olemaan tekemisissä.
Tuo homma menee sen nuoruuden pöljyyden piikkiin, kun toimitaan ennen kuin ollaan kasvettu ihmisinä. Kuinka ihminen voisi toimia oikein, reilusti toista kohtaan ja oikeudenmukaisesti ennen kuin on ensin kasvanut ihmisenä henkisesti? No, ei tietenkään kuinkaan. Ymmärrän, että tuo vanha paska teko yhä kaivelee. Olen ollut itsekin paska ihminen, mutta se paskana oleminen loppui, kun kasvoin ihmisenä. Siihen loppui mm. se alkoholin käyttö, joka oli ihan siis maita kaatavaa. Jos mahdollista, ota yhteyttä tuohon vanhaan ystävääsi ja puhu asioista ja selvitä ne hänen kanssa.
Olen tappanut ryyppykaverin. Istuttiin mun luona juomassa viinaa työpäivän päätteeksi ja siinä sitten tuli riitaa. Kaveri hermostui siinä oikein kunnolla, ja jouduin puolustamaan itseäni. Siinä meni sitten överiksi se kuristaminen, koska viisi vuotta kestänyt juominen oli sekoittanut päätäni niin etten oikein ymmärtänyt tekoni seurausta ja kuinka paljon kuristin. Tunsin olevani hengenvaarassa ja kuristin, jotta en tulisi itse tapetuksi. Tarkoitukseni ei ollut kaveria tappaa, vaan selvitä tilanteesta hengissä. Tilanne syntyi ihan naps tuosta vaan, yhtäkkiä ja meni ohi yhtä nopeasti. En tiedä, kauan siinä lattialla painittiin.
No, 9 vuodeksi siitä pistettiin istumaan ja istuin siitä puolet. Rikos tapahtui 2008 ja sen jälkeen en ole juonut tippaakaan alkoholia, koska juomiseni takia on ihmishenki mennyt. Vankilassa ymmärsin olevani alkoholisti ja kävin paljon puhumassa vankilan psykologille asioistani. Kävin paljon asioita läpi, muistelin elämääni lapsuudesta asti ja mietin sitä, mikä kaikki oli tieni vankilaan asti vienyt. Kävin läpi, kertasin, pohdin tapoja ja keinoja, joilla pysyä raittiina koko loppuelämä jne. Kertasin, ajattelin, opin, kasvoin ihmisenä. 6.4.2013 vapauduin ja tässä sitä ollaan raittiina oltu, joten hyvin ovat toimineet ne jutut, joilla pysyn raittiina. Hienosti tuli linnassa mietittyä asioita, kun ei ole tarvinnut minkään syyn takia tarttua pulloon. Tekosyitähän ne oli kaikki, miksi tuli juotua. Avioerosta lähti syksyllä 2003 ja sen jälkeen ei ollut viiteen vuoteen elämässä mitään järkeä. Mitään rikosta ei ole tullut raittiina tehtyä, vankila opetti paremmin kuin mitä Siperia olisi opettanut. On se karu paikka istua 4,5 vuotta jumalauta. Ei tarvi sitä paskaa enää uusiksi ottaa.
On sekin v...u karua, että yhden tarvii kuolla, jotta toinen voi raitistua, päästä alkoholista lopullisesti eroon. Käsittämättömiä ihmiskohtaloita.
Pskansin vessanpöntön tukkoon.