Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko hiljainen mies saada puheliaan tyttöystävän?

Vierailija
07.02.2016 |

Olen itse hiljainen mutta en syty hiljaisista/ujoista naisista, jotenkin he ovat tosi epänaisellisia mielestäni. Onko mahdollista löytää puheliasta tyttöystävää jos itse on hiljainen?

M24

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen mies harvoin saa minkäänlaista naista. Pahoittelen.

Vierailija
2/15 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks sulla rahaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakohdat usein viehattaa toisiaan joten miksi ei. Jossain tutkimuksessa vahan aikaa sitten oli todettu etta naiset pitavat enemman vakavista miehista, joten jos olet hiljaisen lisaksi sellainen niin mahiksia voi hyvinkin olla.

Vierailija
4/15 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista. Tiedän monta sellaista paria, missä toinen on hiljainen ja toinen puhelias.

Vierailija
5/15 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Olen puhelias nainen ja mieheni on hiljainen. Ei pariskunnan tarvitse samanlaisia olla.

Vierailija
6/15 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Vierailija
7/15 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsos nyt etenkin suomalaisia vanhempia pariskuntia. Niin. Paljonko ne miehet puhuu?

Vierailija
8/15 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millä tavalla olet hiljainen. Olen itse tosi ekstrovertti ihminen ja mieheni puolestaan aika omissa oloissaan viihtyvä introvertti, joka ei esim. juhlissa hirveästi puhu ulkopuolisille ihmisille. Minun kanssani kuitenkin keskustelee ja omien kavereidensa kanssa on ihan perusseurallinen, joten tuo tietynlainen vetäytyminen isommissa porukoissa ei haittaa. En kuitenkaan kestäisi, jos kotona olisi tuppisuu.

Ollaan 25-vuotiaita molemmat.

Vierailija
9/15 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI??

Haaveilen hiljaisesta naisesta. 

Vierailija
10/15 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit saada jos sun muut ominaisuudet kompensoi hiljaisuutta.eri asia oletko sitten jotenkin sosiaalisesti kömpelö tai puuttuuko esim huumori lähes kokonaan..sitten voi olla vaikeeta.

Vierailija
11/15 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Mutta miksi ihmeessä haluaisit sellaisen? Nalkuttava akka saa vain hermot kireälle.

Vierailija
12/15 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olis ihana löytää mies, joka itse ei ole puhelias, mutta, joka tykkäisi siitä, että minä puhun paljon! Itse en pidä hirmu puheliaista ihmisistä, vaikka siis itse semmoinen olenkin...

Vierailija
13/15 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä olis ihana löytää mies, joka itse ei ole puhelias, mutta, joka tykkäisi siitä, että minä puhun paljon! Itse en pidä hirmu puheliaista ihmisistä, vaikka siis itse semmoinen olenkin...

No tässä olis yksi sellainen mukava, hiljainen mies. :) M24

Vierailija
14/15 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljainen mies harvoin saa minkäänlaista naista. Pahoittelen.

Höpöhöpö. Fiksu mies löytää kyllä ystävän. Höpöttäjä voi miellän valita hiljaisemman, niinkuin sinäkin aapee toivot hiljaisena höpöttäjää. Ei sitä voi kaks olla kokoajan äänessä.

Että vastaus on ...KYLLÄ VOI. Etimään vaan. Unelmiaan. Sitäpaitsi joku joukossa hiljainen voi kahdesta ollakin hölppä.

Vierailija
15/15 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta hitossa.

Itse olen vähän hiljaisempi mies ja muija kyllä pälättää sitten meidän molempien edestä.

;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä