Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysin kokematon 24-vuotias nainen.

Vierailija
07.02.2016 |

Asia ahdistaa ja hävettää minua todella paljon. En ole koskaan harrastanut seksiä tai edes seurustellut. Luulen, että suurimpia syitä tilanteeseen ovat mm. hylkäämisen pelko ja vaikeus luottaa ihmisiin. Mietin asiaa usein ja se on alkanut jo romuttaa itsetuntoani. Olen alkanut uskoa, että saan olla yksin koko loppuelämäni.

En viihdy baareissa, yhden yön juttua en edes harkitse ja kaveripiirini on melko pieni. Mitä siis voisin tehdä asialle?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vanha neitsyt ja yksi mies ei halunnut seksiä kun sai tietää. Toiselle asia oli "ihan sama".

Että ei, normaaleille miehille neitsyys on joko turn off tai aika neutraali asia.

Eivät tainneet olla normaaleja miehiä kuitenkaan. Ja mitä tarkoittaa vanha neitsyt? 60-80v?

Vierailija
42/61 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin vanha neitsyt ja yksi mies ei halunnut seksiä kun sai tietää. Toiselle asia oli "ihan sama".

Että ei, normaaleille miehille neitsyys on joko turn off tai aika neutraali asia.

Eivät tainneet olla normaaleja miehiä kuitenkaan. Ja mitä tarkoittaa vanha neitsyt? 60-80v?

Normaaleja miehiä. Toki minuun sillä erotuksella, että heillä takana jo suhteita ja seksiä.

Olin 23-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä stressaa neitsyydestä, keskity etsimään mukava mies. Harrastusten parista voit löytää mukavia miehiä. Netistäkin löytyy, vaikka suuri osa onkin vain seksin perässä ja törkimyksiä. Käy treffeillä ja ota ihan rauhallisesti. Jos miehellä on kiire sänkyyn, unohda, hän ei ole arvoisesi. Löydät varmasti jonkun ihanan miehen, jonka kanssa seksikin tulee jossain vaiheessa kuvioihin.

Vierailija
44/61 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olet taas joku perusnätti ihanuus, joten mene tinderiin tai mille tahansa nettideittipalstalle. Voin taata, että löydät sinusta oikeasti kiinnostuneen miehen alle puolessa vuodessa ja mies ei jätä sinua ensimmäisen seksikerran jälkeen vaan päinvastoin kohtelee herkkää sieluasi kuin kukkasta.

Tarkoitat varmaan, että parissa päivässä?

Vierailija
45/61 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen erittäin lämpimästi hakeutumaan ammattiauttajan juttusille. Itsetuntosi on pohjalukemissa. Veikkaanpa että hylkäämisen pelkosi johtuu lapsuudesta? Mutta se muista että, mitään hävettävää sinulla ei ole! Olet arvokas ihminen.

Vierailija
46/61 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olet taas joku perusnätti ihanuus, joten mene tinderiin tai mille tahansa nettideittipalstalle. Voin taata, että löydät sinusta oikeasti kiinnostuneen miehen alle puolessa vuodessa ja mies ei jätä sinua ensimmäisen seksikerran jälkeen vaan päinvastoin kohtelee herkkää sieluasi kuin kukkasta.

Tarkoitat varmaan, että parissa päivässä?

Ei. Olen nainen ja omilla kavereilla (perusnättejä) on kestänyt aina sen pari kk - miltei puoli vuotta.

Vierailija
47/61 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mä olen 28v enkä ole myöskään koskaan harrastanut seksiä tai seurustellut. Kyllähän se häiritsee, muttei enää hävetä niin paljon kuin ennen. Jotenkin sitä alkaa olla jo "sinut" asian kanssa. En vain voi sille mitään, etten kiinnostu melkein kenestäkään miehestä ja jos taas hankkiudun läheiseen kontaktiin jonkun ei-kiinnostavan kanssa, niin lähinnä ahdistun. "Sitä oikeaa odotellessa" (varmaan hautaan asti) :D

Vierailija
48/61 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain pimpsaa ekan kerran 26v nyt sitä pimpsaa on saanut samalta naiselta jo yli 1,5v

Vierailija
49/61 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sit jos mies on neitsyt tuossa iässä niin se on vaan surkea luuseri ja häpeäpilkku ja "ei jaksa aikuiselle opettaa näin perus juttuja".

Vierailija
50/61 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut sit jos mies on neitsyt tuossa iässä niin se on vaan surkea luuseri ja häpeäpilkku ja "ei jaksa aikuiselle opettaa näin perus juttuja".

Niin totta.

Vierailija
51/61 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja olet timantti kirjoitti:

Aivan mahtavaa että on olemassa vielä aloittajan kaltaisia naisia. Tuollaisesta kun joku uskollinen mies saa puolison niin olet timatti.  Nykyisin monet naiset ovat täynnä sukupuolitauteja ja loppuun ajettuja tuohon ikään mennessä.

Sinun tapauksessasi uskollisuus tarkoittaa sitä, että maailmassa on korkeintaan yksi nainen joka on riittävän typerä huoliakseen sinut. Petä siinä sitten, kun kenellekään muulle ei kelpaa.

Vierailija
52/61 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama juttu minulla. Suoraa kieltäytymistä ei kyllä tullut sen toisen kanssa, vaan mies teki katoamistempun.

Vierailija
53/61 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailu voisi sopia hyvin, siinä pääsee helposti tutustumaan uusiin ihmisiin. Pitää vain olla itsekin aktiivinen. Toki huono itsetunto ja itsensä häpeily ovat erittäin huonoja juttuja, sekä nettideittaillessa että muutenkin. Eli vähän asennemuutosta tarvitaan.

Vierailija
54/61 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viihdy baareissa, yhden yön juttua en edes harkitse ja kaveripiirini on melko pieni. Mitä siis voisin tehdä asialle?

Katso työväenopiston sivuilta kursseja (jos siis asut paikkakunnalla, jossa siihen on mahdollisuus). Esim. valokuvaus on sellainen, missä käy myös miehiä. Harrastuspiireistä kumppanin löytäminen lähtee aika luontevasti, niissä ei ole sellaista väkisin pokaamisen makua kuin ravintoloissa.

Vierailija
55/61 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettideittailu voisi sopia hyvin, siinä pääsee helposti tutustumaan uusiin ihmisiin. Pitää vain olla itsekin aktiivinen. Toki huono itsetunto ja itsensä häpeily ovat erittäin huonoja juttuja, sekä nettideittaillessa että muutenkin. Eli vähän asennemuutosta tarvitaan.

Ja jokin muu mitä Tinderi.

Vierailija
56/61 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jokin muu mitä Tinderi.

Miksei?

Kaikki tuntemani sinkkunaiset ovat löytäneet sieltä itselleen parisuhteen. Ja tutustuminen alkoi normaalisti treffeillä.

Vierailija
57/61 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla on kaksi asiaa, jotka tekevät tilanteestasi korjattavan:

a) olet nainen

b) olet suhteellisen nuori

Tuonikäisen naisen kokemattomuus tuskin on kovinkaan monelle miehelle mikään kynnyskysymys, eikä se todennäköisesti tule edes esille missään vaiheessa. Jos joku mies sinut torjuu tilanteesi takia, niin voit hyvillä mielin siirtyä seuraavaan tapaukseen tietäen, että edellinen mies oli selkeä tilastollinen poikkeama.

Itse kolmikymppisenä kokemattomana miehenä olen asian suhteen jo luovuttanut. Niin monta torjuntaa, ihmettelyä, kauhistelua ja naurukohtausta olen kokenut, että psyyke ei enää kestä etsiä sitä naisneulaa ihmisheinäsuovasta. Mukaan kun liittää sen valtavan häpeän ja riittämättömyyden tunteen, joka valtaa mielen aina kun vertaa itseään muihin samanikäisiin, niin ainoa keino elää edes jotenkin siedettävää elämää on eristää itsensä muusta yhteiskunnasta.

Vierailija
58/61 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tapa korjata tilanne on odotella 10 vuotta, sitten ei tunnu enää missään. 

T: 34v panematon mies

Vierailija
59/61 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap:n pitäisi odotella? Hänellä on kaikki keinot ja mahdollisuudet muuttaa tilannettaan. Toisin kuin sinulla, jonka juna on jo valitettavasti ohittanut aseman vuosikausia sitten.

Vierailija
60/61 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap:n pitäisi odotella? Hänellä on kaikki keinot ja mahdollisuudet muuttaa tilannettaan. Toisin kuin sinulla, jonka juna on jo valitettavasti ohittanut aseman vuosikausia sitten.

Höh, miksi suutuit minulle noin hirveästi? Ehdotin vain yhtä ratkaisua. Mitenhän joku on päätynyt harrastamaan seksiä noin äkkipikaisen tyypin kanssa. :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi