Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysin kokematon 24-vuotias nainen.

Vierailija
07.02.2016 |

Asia ahdistaa ja hävettää minua todella paljon. En ole koskaan harrastanut seksiä tai edes seurustellut. Luulen, että suurimpia syitä tilanteeseen ovat mm. hylkäämisen pelko ja vaikeus luottaa ihmisiin. Mietin asiaa usein ja se on alkanut jo romuttaa itsetuntoani. Olen alkanut uskoa, että saan olla yksin koko loppuelämäni.

En viihdy baareissa, yhden yön juttua en edes harkitse ja kaveripiirini on melko pieni. Mitä siis voisin tehdä asialle?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Itselläni on myös suuri hylkäämisen pelko ja vaikeus luottaa ihmisiin. Koskaan en ole seurustellut ja neitsyydenkin menetin 24-vuotiaana tutulle ihmiselle, selvinpäin. En kertonut siitä miehelle, mutta hän taatusti kyllä huomasi... kadutti, etten saanut sanotuksi, koska tämän jälkeen ei tietty enää nähty missään, hän menetti kiinnostuksensa. Sen jälkeen nyt on ollut pari yhdenyön juttua, mutta eipä nuokaan oikein innosta.

Mieluummin seurustelisin, mutta kun kiinnostun "vääränlaisista" miehistä ja ne harvat, jotka minusta kiinnostuvat, eivät taas kiinnosta itseäni. Kavereina sentään on sekä naisia että miehiä, ja on minulla myös harrastuksia, joten ongelma ei ole siinä, ettenkö koskaan poistuisi kotoa. Baareissakin käyn silloin tällöin. Koen olevani ulkonäöltä ihan keskiverto. Tinderiä kokeilin joskus, mutta jotenkin ahdistaa sen pinnallisuus, eikä oikeastaan kukaan koskaan aloittanut keskustelua ja itse olen huono siinä. Nettideittailukaan ei oikein innosta, olen muutenkin tosi huono juttelemaan netissä, keskustelu onnistuu paremmin kasvokkain.

Tiedän, että vikana on mm. lapsuudesta saakka ollut itseluottamuksen puute, mutta en oikein tiedä miten sitä kehittää. Jonkinlaisessa terapiassa kävin joskus, mutta eipä siitä tuntunut apua olevan. Lisäksi ahdistaa kaikenmaailman "yli 25v naisilla on jo parasta ennen -päivämäärä mennyt", "yli 20-vuotiaassa naisessa on jotain vikaa, jossei ole koskaan ollut parisuhteessa", "yli 25v sinkut ovat luusereita, joita kukaan ei huoli" jne. Kun ei tässä nyt enää nuoremmaksikaan muututa.

T. 27v nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan