Mitä ihmettä? Hain äsken uuden passin ja valokuvaani on lisätty
kaksi valkoista pistettä suurinpiirtein sierainten kohdalle. Näyttää kun jotain räkää tursuaisi nenästä :( Miten tällaista voi tapahtua ja onko tuo passi edes nyt kelvollinen?
Kommentit (11)
Mulla tummennettiin kulmakarvoja, näytän joltain dragqueeniltä koska muuten,olen niin vaalea. Äitini passiin oli ryppyjä siloteltu :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla tummennettiin kulmakarvoja, näytän joltain dragqueeniltä koska muuten,olen niin vaalea. Äitini passiin oli ryppyjä siloteltu :D
Ei oo todellista! Miksi ihmeessä? Eikö passikuvassa pitäisi näyttää itseltään? Ovat muutenkin niin tarkkoja, että on pään asento tietynlainen, hymyillä ei saa jne.
Voinko saada maksutta uuden passin? ap
Vierailija kirjoitti:
Yes, mikä valokuvaamo?:DD
Mulle on lisätty kaksoisleuka ja suu on väännetty lähes irvistykseen ja silmät toljottaa kuin vähämielisellä :(
Mulla valokuvaamon kuvat olivat siis ok (tarkistin ne), mutta jotain on tapahtunut sen jälkeen - joku Poliisin virkailija ollut vitsikkäällä tuulella ilmeisesti. ap
Mulla on sellanen käsitys että ne siellä passientekopaikassa muokkaa näitä kuvia. Yksi kaverini joka on ihan normaali suomalainen nainen näyttää passikuvassaan romanilta. Kasvonpiirteitä varjostettu, hiukset tummemmat kuin oikeasti, meikkiä tummennettu, ihonväri ihan erilainen. Mahtaa rajavartijoilla ympäri maailman olla hauskaa kun suomalaiset reisaaa passiensa kanssa 😉
Ja tein vielä sellaisen virheen, että yritin raaputtaa niitä "räkäpalleroita" pois. Nyt passissa näkyy sekä raaputusjäljet että ne valkoiset pisteet. En usko, että pääsisin kovin kauas tuolla passilla. ap
Mä näytän passikuvassa ihan joltain rangaistusvangilta, joka ei ole viikkoon käynyt pesulla. Oikeasti olen ihan tavallisen näköinen, sievähkö nainen, joka käy suihkussa päivittäin... No, en epäile kuvaa käsitellyksi, mutta miksi se on niin ruma?? Onko mulla vain totaalisen väärä käsitys omasta ulkonäöstäni ja oikeasti näytänkin niin kaamealta muiden silmiin?
Vierailija kirjoitti:
Mä näytän passikuvassa ihan joltain rangaistusvangilta, joka ei ole viikkoon käynyt pesulla. Oikeasti olen ihan tavallisen näköinen, sievähkö nainen, joka käy suihkussa päivittäin... No, en epäile kuvaa käsitellyksi, mutta miksi se on niin ruma?? Onko mulla vain totaalisen väärä käsitys omasta ulkonäöstäni ja oikeasti näytänkin niin kaamealta muiden silmiin?
Toi on ihan normaalia. Kaikki näyttää narkkarilta tai vankikarkurilta passissa tms kuvissa.
Piirsikö ne viikset myös? Ja pään takana näkyy sarvet?
Laitapa tänne niin katsotaan.