Täysin kokematon 24-vuotias nainen.
Asia ahdistaa ja hävettää minua todella paljon. En ole koskaan harrastanut seksiä tai edes seurustellut. Luulen, että suurimpia syitä tilanteeseen ovat mm. hylkäämisen pelko ja vaikeus luottaa ihmisiin. Mietin asiaa usein ja se on alkanut jo romuttaa itsetuntoani. Olen alkanut uskoa, että saan olla yksin koko loppuelämäni.
En viihdy baareissa, yhden yön juttua en edes harkitse ja kaveripiirini on melko pieni. Mitä siis voisin tehdä asialle?
Kommentit (61)
Itse olen myös täysin kokematon 24 vuotias jätkä. Ikinä en ole seurustellut ja kuten ap mainitsikin, kyllä se ahdistaa ja romuttaa itseä sisältä päin. Pelottaa pelkästään ajatus siitä, että mitä jos tätä puolta minusta ei hyväksytä. Ihan kuin ei olisi tarpeeksi vaikeata muutenkin kysyä jotain kiinnostavaa mimmiä treffeille. Jotenkin miesten odotetaan olevan kokeneita ja tietävän mitä tehdä jo tässä vaiheessa ja se tekee tästä kaikesta paljon vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
. Jotenkin miesten odotetaan olevan kokeneita ja tietävän mitä tehdä jo tässä vaiheessa ja se tekee tästä kaikesta paljon vaikeampaa.
Kuka odottaa? Näyttää olevan enemmän niin, että jotkut miehet luulevat, että heidän oletetaa olevan kokeneita.
Itsetyydytys auttaa. Kai sentään sitä olet kokeillut ? Dildoja saa huomaamattomasti esim. marketin postilokeroon.
Eihän tässä ole muuta vaihtoehtoa, kuin pakottautua ihmisten ilmoille ja etsimään sopivaa kumppania
Hyvä pointti 23:lla....ei sen puoleen en silti haluaisi kenenkään tietävän (paitsi tietysti mahdollisen tulevan kumppanin) että olen kokematon. Ei se ole mitenkään kehuttava asia tai en ainakaan itse näin koe tässä nykymedian seksinkyllästämässä maailmassa.
Nro 22
Ap:lla on hyvät mahdollisuudet, kun kokemattomia miehiä on paljon enemmän ja suurinta osaa miehistä ei haittaa naisen kokemattomuus ja monille se on jopa plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Asia ahdistaa ja hävettää minua todella paljon. En ole koskaan harrastanut seksiä tai edes seurustellut. Luulen, että suurimpia syitä tilanteeseen ovat mm. hylkäämisen pelko ja vaikeus luottaa ihmisiin. Mietin asiaa usein ja se on alkanut jo romuttaa itsetuntoani. Olen alkanut uskoa, että saan olla yksin koko loppuelämäni.
En viihdy baareissa, yhden yön juttua en edes harkitse ja kaveripiirini on melko pieni. Mitä siis voisin tehdä asialle?
Voi ap rakas, älä nyt ainakaan häpeä äläkä edes ahdistu tuosta. Katsopa treffi-ilmoituksia. Ne jotka etsivät elämänkumppania eivät luettele vaatimuksia seksikumppanien määrästä tai kokeneisuudesta. Ihmiset etsivät toista ihmistä, jolla olisi sopiva luonne, samat arvot, yhteensopivat tavoitteet, jne. Tuollaiset on asioita, joilla on merkitystä. Jos hyvin käy, niin kahden ihmisen välille syntyy rakkautta, luottamusta, arvostusta, kunnioitusta. Ja kun nämä ovat kunnossa, niin seksi ei ole enää mikään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla on hyvät mahdollisuudet, kun kokemattomia miehiä on paljon enemmän ja suurinta osaa miehistä ei haittaa naisen kokemattomuus ja monille se on jopa plussaa.
Totta, mies on kokemattomana huonossa asemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain jännitystä, mutta ei se kenenkään arvoa alenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mistä arvosta puhutaan, mutta kokemattomana miehenä olet paljon huonommassa asemassa, mitä kokenut mies.
Mä olin 26v. asti. En ollut omasta tahdosta. Peruskoulun jälkeen oli yksin. Ei ollut kavereita joiden kanssa olla.
Kaverit jäivät edelliselle paikkakunnalle. 19v. menin suoraan työelämään. En opiskellut. Tapasin exän baarissa 26v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mistä arvosta puhutaan, mutta kokemattomana miehenä olet paljon huonommassa asemassa, mitä kokenut mies.
Tätä minä ihmettelen. Kyllä minulle kelpaisi kokematon mies...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun sama täällä. Kurjaa, että joku kuvittelee, että kokemattomuus on haitta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinunlaisia on yksi tuhannesta.
Moni nainen mieluumin haluaa kokeneen miehen.
Aivan mahtavaa että on olemassa vielä aloittajan kaltaisia naisia. Tuollaisesta kun joku uskollinen mies saa puolison niin olet timatti. Nykyisin monet naiset ovat täynnä sukupuolitauteja ja loppuun ajettuja tuohon ikään mennessä.
Luulen, että useimmat miehet vain arvostaa kokemattomuutta.
Olin vanha neitsyt ja yksi mies ei halunnut seksiä kun sai tietää. Toiselle asia oli "ihan sama".
Että ei, normaaleille miehille neitsyys on joko turn off tai aika neutraali asia.
Oletko superkaunis? Miten voi käydä vaan joskus baareissa ja heti löytää miehen?????
Olen ollut baari-iässä 8 vuotta ja kertaakaan ei ole yksikään mies edes pyytänyt treffeille siellä.