Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysin kokematon 24-vuotias nainen.

Vierailija
07.02.2016 |

Asia ahdistaa ja hävettää minua todella paljon. En ole koskaan harrastanut seksiä tai edes seurustellut. Luulen, että suurimpia syitä tilanteeseen ovat mm. hylkäämisen pelko ja vaikeus luottaa ihmisiin. Mietin asiaa usein ja se on alkanut jo romuttaa itsetuntoani. Olen alkanut uskoa, että saan olla yksin koko loppuelämäni.

En viihdy baareissa, yhden yön juttua en edes harkitse ja kaveripiirini on melko pieni. Mitä siis voisin tehdä asialle?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaat kelle vaan.

Vierailija
2/61 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten jos oot kokematon? Siinä ei ole mitään hävettävää.. Mua hävettää ainoastaan, että tää maailma on menny tälläseksi, että normaaleja asioitaki pitää hävetä.

Seksiä tungetaan joka tuutista.. Yrittäkää käyttää omia aivojanne, älkääkä antako tän maailman muuttaa teitä samanlaisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa se aika oudolta. Missä olit kun muut oli luokkabileissä ? Pullonpyöritystä leikkipuistossa ?

Sieltä bongasin ensimmäisen tyttöystävän 7 luokalla ollessani.

M41

Vierailija
4/61 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kertoa miten sais asiat parempaan. Pystyn vain antamaan vertaus tukea. Itse olen mies ja 25-vuotta vanha sekä samassa tilanteessa.

Vierailija
5/61 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on joskus neitsyitä. et varmasti ole yksin. ei kannata hävetä. elä ahdistu tottakai voit löytää poikaystävän. ei kukaan tiedä et olet neitsyt jos et itse sitä kerro.

Vierailija
6/61 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet taas joku perusnätti ihanuus, joten mene tinderiin tai mille tahansa nettideittipalstalle. Voin taata, että löydät sinusta oikeasti kiinnostuneen miehen alle puolessa vuodessa ja mies ei jätä sinua ensimmäisen seksikerran jälkeen vaan päinvastoin kohtelee herkkää sieluasi kuin kukkasta.

Vierailija
7/61 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä kieroutunut maailma, kun neitsyen täytyy hävetä asiaa. Ja tuo häpeäilmiö on vielä erittäin tavallinen.

Vierailija
8/61 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saalista joku poika ihan vaan sitä neitsyyden menetystä varten. Älä ota paineita mistään muusta, vaan pelkästään sillä asenteella liikkeelle, että tarkoitus on kokemuksen saaminen.

Vierailija
9/61 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saalista joku poika ihan vaan sitä neitsyyden menetystä varten. Älä ota paineita mistään muusta, vaan pelkästään sillä asenteella liikkeelle, että tarkoitus on kokemuksen saaminen.

Kai sä ymmärrät että jotkut haluaa että eka kerta meinaa jotain muutakin kuin satunaista paneskelua? Ei meitä kaikkia kiinnosta tämä vallitseva "pane ja nauti" elämä.

Vierailija
10/61 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaat erittäin hyvin samanhenkiselle miehelle :)

Vierailija
11/61 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sä ymmärrät että jotkut haluaa että eka kerta meinaa jotain muutakin kuin satunaista paneskelua? Ei meitä kaikkia kiinnosta tämä vallitseva "pane ja nauti" elämä.

Olen miehenä samaa mieltä. Rakkaus on kaunis asia.

Vierailija
12/61 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne täällä, tosin olen pari vuotta nuorempi (kohta 23)...en tiedä pitäisikö kokeilla nettideittaamista, mutta jotenkin hirveän iso kynnys yrittää sitäkään..

Vierailija
13/61 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ainakin mennä treffeille kanssasi.

Vierailija
14/61 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tätä ainakaan. Ei kokemattomuus ole mikään haitta tai puute. Joku on saanut ap:n uskomaan niin, mutta sellaisen uskottelija on pelle.

Vierailija
15/61 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsitkö nyt ihan tahallaan väärin? Sen kokemuksen kautta rakennetaan sitten niitä pysyvämpiä suhteita. Mutta tietty, jos haluaa kieriskellä itsesäälissä ja kasautuneiden paineiden kanssa loppuelämän, niin go for it. Kukaan ei kuitenkaan tule ja ota niskasta kiinni. Itse sen asian eteen täytyy jotain tehdä.

Vierailija
16/61 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miehenä samaa mieltä. Rakkaus on kaunis asia.

Mies myös itsekkin. Siis tuon sinun lainaaman tekstin kirjoittaja. Oma ensimmäinen kerta oli todella painostava ja kyllä, humalassa. Mitään hyvää ei siitä minulle seurannut sillä en ole ikinä sen luontoinen ollut. Olin heikko ja annoin muiden määritellä miten minun pitäisi olla. Nykyään se ei onnistu kun kasvanut ja vahvistunut, mutta on niin paljon asioita joita ei olisi pitänyt tehdä. Enkä ala tästä muita oikein syyttelemään sillä itse ne lopulliset teot tein. Ahdistuta se vain saa aikaan kun paineiden alla muuttaa luontoaan muottiin sopivaksi. Olkaahan te muut vahvempia ja kulkekaa omaa polkuanne, älkää sortuko muiden oletuksille.

Vierailija
17/61 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän vahinkoa itselleen tuottaa jonkun satunnaisen panon pyydystämisellä kuin sillä, että etsisi aidosti hyväksyvää seurustelukumppania... :) Mieti nyt miten olisi mukavampi menettää neitsyys: jonkun randomtyypin tarpeiden tyydyttäjänä vai rakastavassa suhteessa?

Vierailija
18/61 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvii hävetä sitä että oot kokematon! Itse olin 25v asti neitsyt ehkä vähän samantapaisilla taustoilla kuin sinä (epävarmuutta itsestä, vaikeus luottaa), mutta kun oikea osui kohdalle nii eipä siinä tarvinnu häpeillä kokemattomuuttaan. Toki se että kohtaa jonkun vaatii sen, että tulee käytyä edes joskus jossakin jossa kohdata ihmisiä. Itsekään en ollu mikään baareissa viihtyjä, mutta toisinaan tuli mentyä parin kaverin kanssa ja sellaiselta reissulta tuo nykyinen aviomieskin sitten löytyi silloin kokemattomana 25-vuotiaana :)

Vierailija
19/61 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin samanikäisenä täysin kokematon ja nyt kolme vuotta myöhemmin menossa naimisiin. Yritä ajatella, että hyvää kannattaa odottaa, ja sitä oikeaa ei haittaa vaikka olisitkin kokematon.

Vierailija
20/61 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne täällä, tosin olen pari vuotta nuorempi (kohta 23)...en tiedä pitäisikö kokeilla nettideittaamista, mutta jotenkin hirveän iso kynnys yrittää sitäkään..

Kannattaa kokeilla ehdottomasti, siellä ne muutkin kokemattomat miehet on ja minä myös.

M25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän