Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä, joka olet saanut aikuisiällä AD(H)D-diagnoosin - miten sen sait?

Vierailija
07.02.2016 |

Tarkoitan siis sitä, mikä taho sinut lähetti eteenpäin tutkimuksiin ja miksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskelija, joten otin yhteyttä opiskelijoiden terveydenhuoltoon. Laittoivat minut psykiatrisen jonoon, vastaanotolle pääsin vasta yli vuoden päästä tästä. Tapasin psykiatrin kolme kertaa, pari kirjallista testejä täytin ja myös äidiltäni pyydettiin lausunto. Neurologille en siis koskaan tuota kautta päässyt. Psykiatri antoi diagnoosin ADD, koska ei ollut havainnut minussa hyperaktiivisuutta. Omasta mielestäni olen selvä ADHD, useammin yli- kuin alivirittynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen opiskelija, joten otin yhteyttä opiskelijoiden terveydenhuoltoon. Laittoivat minut psykiatrisen jonoon, vastaanotolle pääsin vasta yli vuoden päästä tästä. Tapasin psykiatrin kolme kertaa, pari kirjallista testejä täytin ja myös äidiltäni pyydettiin lausunto. Neurologille en siis koskaan tuota kautta päässyt. Psykiatri antoi diagnoosin ADD, koska ei ollut havainnut minussa hyperaktiivisuutta. Omasta mielestäni olen selvä ADHD, useammin yli- kuin alivirittynyt.

Kiitos! Osasitko itse epäillä keskittymishäiriötä, vai mistä syystä hakeuduit hoitoon?

Ap

Vierailija
4/5 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/5 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up