Rajat kiinni mielenosoitukset ei kerää väkeä
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Eipä niihin mielenosoituksin lähde kuin äärityypit. Tavalliset rauhalliset ihmiset näkevät asiat laajemmin. Ymmärtävät auttamisen tarpeen vaikka eivät tänne kaikkia tulijoita haluakaan.
Tämäkin porukka kuitenkin leimataan rasisteiksi jos uskaltavat sanoa että meillä on ongelma ja sille pitäisi tehdä jotakin.
Kuka leimaa???
Minä olen tavallinen rauhallinen suvaitsevainen ihminen, enkä hyväksy minkäänlaista rasismia. Minä ymmärrän myös auttamisen tarpeen. Olen kuitenkin tottakai kriittinen sen suhteen, että kaikki tulijat eivät ole puhtain aikein liikkeellä, eivätkä edes avun tarpeessa, mutta silti en missään nimessä halua rajoja kiinni. Ei minua ole kukaan mielipiteineni leimannut rasistiksi, enkä nyt kyllä oikein ymmärrä, että mitä ihmeen rasistista mielipiteessäni edes voisi olla?
Rajat kiinni ajattelu ei houkuta ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Täysin väärin. Todella moni näkee miten järjetöntä unelmapelleily on mutta mielensosoittajissa on aivan liikaa säälittäviä luusereita että sinne voisi normaali ihminen mukaan mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin väärin. Todella moni näkee miten järjetöntä unelmapelleily on mutta mielensosoittajissa on aivan liikaa säälittäviä luusereita että sinne voisi normaali ihminen mukaan mennä.
Mene kaverisi kanssa niin sitten teitä on siellä kaksi järkevää ja yksi luuseri osoittamassa mieltä. Olis fiksut enemmistössä.
Vierailija kirjoitti:
Taas oli hiljaista
Taas
Valitettavasti on niin, että jos mielenosoitukset ovat turhia ja ahkeruus työssä on tärkeintä, niin mamukritiikistä tulee vain varjonyrkkeilyä. Maahanmuuton perusvoimat ovat talouselämässä, eivät vasurihörhöissä eivätkä maahanmuuttajissa. Jos talouden mahtia ei kyseenalaisteta, ei maahanmuuttoakaan voi kyseenalaistaa kuin kosmeettisesti.