Miksi tuhlaatte elämänne tv:n edessä?
Tehkää viikonloppuna jotain järkevää. Menkään vaikka lasten kanssa yhdessä retkelle tai harrastakaa jotain yhdessä. Elämä menee hukkaan tv:n edessä.
Kommentit (18)
huutaa nainen tietokoneelta tai vaihtoehtoisesti kännykältä pulkkamäessä tietämättä missä lapsi on
En saa noita irti älypuhelimistaan paitsi tanssitunneille ja matseihin. Katson ylen kanavia ja opin samalla kaikkea. Kudon sukkia katsellessani ja pesukone on päällä. Mukava löhösunnuntai, ulkona on likomärkää.
No kun tykkään katsoa telkkaria eikä yksin huvita lähteä minnekään.
N22
80-luku soitti ja haluaa AP:n takaisin.
Onneksi ei ole penskoja niin saa rauhassa rentoutua telkun/tabletin ääressä.
en halua tuhlata elämääni retkellä.
Käytiin eilen luistelemassa ja lasten kanssa lasten leffa katsottiin. Tänään hiihtoretki. Miksi on hirveää, jos illalla katsoo telkkaria hetken? Vai pitäisikö lasten kanssa mennä viereen nukkumaankin? :D
Tv:ssä elämä on usein mielenkiintoisempaa, kuin todellisuudessa, ellen sitten vaikka juuri sillä hetkellä matkustele. Tv:n avulla voi pujahtaa ihan toiseen maailmaan, niin kuin hyvän kirjankin. Tv:stä tulee myös hyviä dokumentteja. Tykkään telkusta!
No kun minulla on aikaa tuhlattavaksi.
En ole omistanut televisiota vuosiin. En tarvitse sitä mihinkään, enkä varmasti oppisi enää siihen, että pitää olal tiettyyn aikaan television ääressä katsoakseen tietyn ohjelman. (Tai vaihtoehtoisesti pitäisi maksaa kalliista laitteesta tai lisäpalvelusta, jos haluaa tallentaa ohjelmia.)
Empä paljon vauvapalstoilla huutelisi, samanlaista tuhlausta sä nyt teet. Vai laskuvarjohyppäyksen lomassako täällä datailet?
Vierailija kirjoitti:
Tv:ssä elämä on usein mielenkiintoisempaa, kuin todellisuudessa, ellen sitten vaikka juuri sillä hetkellä matkustele. Tv:n avulla voi pujahtaa ihan toiseen maailmaan, niin kuin hyvän kirjankin. Tv:stä tulee myös hyviä dokumentteja. Tykkään telkusta!
Mitä mielenkiintoista on katsoa kun joku mummo ostaa kynttilänjalkaa jostain kaupasta? Nämä tosi-tv:t ovat saaneet minut huolestumaan ihmisten mielenterveydestä. Eikö voisi itse käydä kaupassa niin ei tarvitse katsoa sitä tv:stä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mielenkiintoista on katsoa kun joku mummo ostaa kynttilänjalkaa jostain kaupasta? Nämä tosi-tv:t ovat saaneet minut huolestumaan ihmisten mielenterveydestä. Eikö voisi itse käydä kaupassa niin ei tarvitse katsoa sitä tv:stä?
En ole tuo, jolta kysyt, mutta oletkos vähän hoopo?
Jos et ole sattunut huomaamaan, niin televisiossa on semmoinen jännä ominaisuus, että siinä on useita kanavia ja kanavaa voi VAIHTAA! Ajatteles!
Minä en ole koskaan katsonut tosi-tv-ohjelmia. Sen sijaan katson televisiosta uutiset, dokumentteja, elokuvia ja laatusarjoja. Esim. eilen katsoin Shetlandsaarten murhat ja uutiset, tänään uutiset ja boksilta Kotimaa-sarjan jakson.
Mikä tekee televisiosta huonon ja tabletista/kännystä/läppäristä hyvän, kun sillä katsotaan netistä niitä samoja ohjelmia?
Ja ennen kaikkea: mikä saa jotkut ihmiset kuvittelemaan, että he ovat älykkäämpiä ja tiedostavampia yksilöitä siksi, että he katsovat tv-ohjelmia netistä? Muuttuuko se ohjelma jotenkin laadukkaammaksi välineen mukaan?
Oikeasti, tietokoneelta katsominen tekee katsomisesta lähinnä vain yksinäistä ja epäsosiaalista, ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En katso mainitsemasi kaltaista. Telkusta tulee myös esim jännittäviä rikossarjoja, mielenkiintoisia dokumentteja, toisinaan hyviä leffoja, ihanaa aivot narikkaan-hömppää... Hyvä että telkku on meille jotka siitä tykkää, ja sinä olet sitten tietty katsomatta jos et pidä
Vierailija kirjoitti:
Tehkää viikonloppuna jotain järkevää. Menkään vaikka lasten kanssa yhdessä retkelle tai harrastakaa jotain yhdessä. Elämä menee hukkaan tv:n edessä.
Ei oo autoo, ei pääse retkelle ja harrastaminen on estetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo, jolta kysyt, mutta oletkos vähän hoopo?
Jos et ole sattunut huomaamaan, niin televisiossa on semmoinen jännä ominaisuus, että siinä on useita kanavia ja kanavaa voi VAIHTAA! Ajatteles!
Minä en ole koskaan katsonut tosi-tv-ohjelmia. Sen sijaan katson televisiosta uutiset, dokumentteja, elokuvia ja laatusarjoja. Esim. eilen katsoin Shetlandsaarten murhat ja uutiset, tänään uutiset ja boksilta Kotimaa-sarjan jakson.
Mikä tekee televisiosta huonon ja tabletista/kännystä/läppäristä hyvän, kun sillä katsotaan netistä niitä samoja ohjelmia?
Ja ennen kaikkea: mikä saa jotkut ihmiset kuvittelemaan, että he ovat älykkäämpiä ja tiedostavampia yksilöitä siksi, että he katsovat tv-ohjelmia netistä? Muuttuuko se ohjelma jotenkin laadukkaammaksi välineen mukaan?
Oikeasti, tietokoneelta katsominen tekee katsomisesta lähinnä vain yksinäistä ja epäsosiaalista, ei muuta.
Buahhaahaa.. repesin aivan täysin.
Mitähän ne laatusarjat on? Draamaa? Naisten ´laatua´.. hih ;)
Niinhän sitä pitäis. Mutta en minä viitsi. Oisko kellään hyviä elokuvavinkkejä? Mielellään sellaisia, joita ei tarvitse niin tarkkaan edes seurata. En oikein jaksa nyt syventyä mihinkään.
Onneksi voi tehdä kumpaakin.