Tulin taas haukuttavaksi.t.ammattivalittaja
Teistä kun on niin mukava aina kiusata ja haukkua mua.
Kommentit (10)
Hautakiveesi luultavasti kirjoitetaan valtavat ylistyslauseet siitä, kuinka aina jaksoit olla AV-palstan sylkykuppina.
Miksi tulet tänne ottamaan turpiin? Eihän sinun ole pakko.
Vierailija kirjoitti:
Hautakiveesi luultavasti kirjoitetaan valtavat ylistyslauseet siitä, kuinka aina jaksoit olla AV-palstan sylkykuppina.
Paljon valitit, on koneesi nyt kylmennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä lepää martyyrien martyyri, AV in memoriam. Luultavasti haudataan samaan joukkohautaan mies29+1 kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä lepää martyyrien martyyri, AV in memoriam. Luultavasti haudataan samaan joukkohautaan mies29+1 kanssa.
vitsi repesin näille ;DD Miks ap muuten häviää aina ja avaa uuden keskustelun?
Vierailija kirjoitti:
Ei tule hautakiveä kun haluan tuhkahautauksen.ap
Mä en kyllä halua haukkua sua. Voit pahoin, niin haukkuminen on raukkamaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule hautakiveä kun haluan tuhkahautauksen.ap
Siis että tuhlat ripotellaan jonnekin? Mereen? Mun äitikin haluaa sen. Minkälainen ihmisen pitää olla, että haluaa? En siis kysy tätä ilkeydellä, vaan ihan mietin vain. Kun minusta olisi kurjaa ajatella, ettei omaiset voi tulla haudalle suremaan mua (kukkia ei tartte tuoda), mutta äidistäni taas se olisi kurjaa, että he surisivat jossain haudalla. Tuskin suren äitiä siis ollenkaan, mutta tajuaakohan hän tämän alitajuisesti ja siksi kieltäytyy edes asettautumasta unohdettavaksi hautakiven juureen?
Olisko sinulla joku erityinen aihe? Anna vinkki!