Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras nettimyyntipaikka vaatteille, kengille ja koruille nykyään?

Tarpeettomasta eroon
07.02.2016 |

Huuto.net tuntuu olevan ihan kuollut ja jotenkin ne vähäiset kauppakumppanit tuntuvat olevan hiukkasen erikoisia (esim. toimitus ihan eri osoitteeseen kuin tunnuksessa, maksut kestää, ihme selittelyjä, tinkaamista ja pilkunnussintaa). Lastenvaatteet myyvät hyvin Facebook-kirppareilla (ja ed. mainittua toimintaa ei kertaakaan ole tullut vielä vastaan), mutta missä olisi hyvä myydä myyjän näkökulmasta n. 20-30 v. naisten makuun vaatteita, kenkiä ja koruja? Osa merkkitavaraa ja kaikki todella hyväkuntoisia. Joku hyvä Face-kirppuryhmä? Tori.fi ei tunnu järkevältä ko. tuotteille. Eikös ole näitä jotain uusia nettimyyntipaikkoja? Jollain kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää osta huuto.netistä juuri mitään, mutta ihan hyvin olen kuitenkin saanut tavaraa myydyksi sitä kautta... Onhan noita face-ryhmiä miljoona, mutta en jaksa päivystää facebookissa jatkuvasti, jospa löytyisi sopivia tuotteita.

Vierailija
2/2 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookista etsit sun kaupungin tai lähikaupungin kirppiksen ja sinne laitat myyntiin. Täällä missä asun, on hyvä fb-kirppis jossa saa melkein mitä tahansa myytyä. Tykkään kyllä itse enemmän postitella kuin odotella kotona että ostaja tulee hakemaan, mutta säästäähän näissä kaupunkikirppiksissä postikulut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän