Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lapsi 7v herätti mut kiukuttelemalla (taas)

Vierailija
07.02.2016 |

En edes muista mistä sillä oli valittamista, kun olin niin unessa. Mistähän on kyse ja miten sen saa loppumaan? Ymmärtäisin, että haluaa mut hereille, mutta miksi ei voi tulla vaan kivasti? Lannistavaa...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Mun lapsi heräsi taas hymyillen, halasi, sanoi tykkäävänsä musta ja sitten sanoi menevänsä jo katsomaan lastenohjelmia. On kyllä vuoden nuorempi ja poika.

Vierailija
2/7 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että perhe-elämä tuo lisää rakkautta, mutta mulla on vaan vihattu ja epäonnistunut olo! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on varmaankin nälkä ja äitiä ikävä.

Vierailija
4/7 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mua 6-8h yöunia nukkuvana harmittaa mies joka nukkuu 10-15h yössä.

Pitäis varmaan mennä myöhemmin nukkumaan niin herättäis samaan aikaan. Paitsi että mies valvoo myös jos minä valvon.

Kukutko pitkään hereillä lapsen nukkumaanmenoajan jälkeen?

Vierailija
5/7 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että sekä vanhemman että lapsen täytyy opetella uudenlainen ajattelu malli eli huomio asioihin jotka on hyvin ja mukavaa. Miettikää joka ilta vähintään kolme hyvää asiaa päivästä. Alussa voi olla hankalaa kun huonoja asioita on pilvin pimein vääränlaisesta säästä alkavaan sukkapakoon asti mutta tietoisella asenne muutoksella päivistä tulee mukavia ja iloisia. Vanhemman osuus on tosi suuri koska heiltä lapset oppivat valittamisen. Mukavaa päivää teille:-)

Vierailija
6/7 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samanlainen kausi menossa. Uskon ja toivon, että tämä on vain joku vaihe lapsen kehityksessä.

Meillä tytöllä ikää 6v ja on menossa eskariuhma. Lisäksi tyttö on nyt tajunnut elämän pahuuden. Käsittääkseni on aika yleistä, että kuoleman pelkoa yms. tulee juuri tässä iässä.

Koitetaan pitää paljon sylissä ha tehdä asioita yhdessä. Toicottavasti tämä vaihe ei kestä kovin pitkään.

Vierailija
7/7 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 6v on välillä aamuisin kiukkuinen koska hänellä on nälkä. Hän syö tuhdin iltapalan mutta silti aamulla on heti nälkäinen.

Sovittiin lapsen kanssa että viikonloppuisin ottaa herättyään banaanin tai muun hedelmän ja lasin maitoa "ensihätään".