jos pitää miehiä tyhminä, onko turn off?
Onko turn off, jos pitää miehiä tyhminä? Jos kuitenkin tästä huolimatta pystyisi elämään miehen kanssa ja olemaan kärsivällinen miestä kohtaan. Lisäksi jos nainen ei olisi ulkoisesti kovin viehättävä, eikä pitäisi ruuanlaitosta tai kotitöistä. Kaupasta saa kuitenkin eineksiä ja kertakäyttöastioita. Nainen viettäisi suurimman osan vapaa-ajasta netissä. Ei ole pinnallinen vaan käyttää 15v. vanhoja vaatteita, ei tuhlaa rahaa shoppailemalla. Käy kuitenkin suihkussa useamman kerran viikossa ja kampaa hiukset päivittäin. Ei harrasta liikuntaa, eikä odota sitä mieheltäkään. Ei haittaa, jos mieskin on työtön. Miehen tulisi olla korkeintaan 35v. Toivoisi kuitenkin miehen, jotta ei joutuisi olemaan niin paljon yksin. Ei haittaisi, vaikka miehen kanssa ei voisi käydä merkityksellisiä keskusteluja. Miehen tulisi kuitenkin kestää se, että huonoina päivinä nainen puhuisi miehelle ongelmistaan. Mikäli mies ei kuuntelisi niin nainen loukkaantuisi ja pitäisi pari viikkoa mykkäkoulua. Nainen voisi keskustella netissä muiden naisten kanssa tärkeistä asioista. Olen ymmärtänyt, että osalla miehistä ei ole korkeita vaatimuksia kumppanin suhteen. Joten te vähän vähemmän vaativat, vaikuttaako ihan kohtuulliselta kumppanilta?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos leikittäis, että tää pukis niinku tällee ja toi sun Ken lähtis autolla hakeen tätä elokuviin ja sitte ne ajais niinku näin ja sitten ne pussais ja sitten ne menis leffaan ja ostais popparii ja sitten niinku ne halais ja pitelis kädestä ja sitten tää suuttuis että kun se ei oo tuonut sille kukkia eikä soittanut päivällä ja kysynyt mitä kuuluu ja sitten Ken sanois että se ei ehtinyt kun sillä oli kokouksia koko päivän ja sitten tää vähän mököttäis ja sitten ne niinku sopis ja menis niinku syömään pitsaa ja sitten se tois tän kotiin ja sitten jäis vaikka yöksi ja seuraavana aamuna tää pukee tämän mekon ja sanoo Kenille että mitä sä haluat aamupalaksi, tee samalla mulle kun en itse viitti ja sitten Ken tekis ja sitten ne lähtis töihin ja tää menis sihteerihommiin tai ei tällä semmosia ole vaan tää on kaupassa töissä ja sitten se Ken olis raksalla tai jotain ja saisi vähän rahaa ja ostais tälle niinkun kukkia kun ei eilen muistanut ja tää olis kauheen iloinen ja pussais sitä suulle.
Ap, älä kysele hölmöjä. Meinaatko, että jos ME täällä netissä sua tuntematta sanottaisiin, että kyllä joku sunlaisen sottapytyn ja laiskamadonkin huolii, niin toki sä miehen sen perusteella saat, kun kerta av-raati niin päätti?
Mitä v...tun väliä muiden arveluilla on parisuhdekuvioissa? Sä yrität pokata oikean miehen, yksilön, joka ajattelee susta yksilöllisesti ihan riippumatta meidän mielipiteistä.
Joten kokeile. Sillä se selviää.
PS: millä lihaksilla sinun kaltainen nainen pitää miehiä tyhminä? ; D
N49
hih, mulla tuli sama mieleen kun luin ap:n aloitusta. Lasten nukkeleikkien juonenkulku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei harrasta liikuntaa, eikä odota sitä mieheltäkään.
Tuohon se kaatui, mutta enhän edusta kaikkia miehiä.
Et myöskään sanonut mitään asenteeestasi seksiin. Jos pidät miehiä tyhminä, et ehkä halua rakastella tai edes seksiä harrastaa?
Ai seksiasiat tulikin esille myöhemmin ketjussa. Perusjyystöstä en pahemmin innostu, ja epäilen että sinunkin tyydyttäminen voisi olla hankalaa jos lähtökohtana on halveksunta, mahdollisesti et edes haluaisi miehen yrittävän.
No, joku muu sitten.
.
.
Kiinnostava ajatus kyllä, suhde joka perustuu avoimesti halveksuntaan ja tiettyjen tarpeiden tyydytykseen. Jos seksipuolen saisi minua miellyttäväksi, vaikka sitten kerran viikossa, liikunnallinen runko kuten minullakin, ja osaisit olla piikittelemättä, ilkeilemättä, niin voisi jopa onnistua yhteiselo. Uskollinenkin voisin olla jos niin sovitaan, mutta aika helposti lähtisin jonkun kiinnostavamman perään, jos semmoiseen törmäisin.
Jos kerran olet minua älykkäämpi, voisin saada sinulta hyviä neuvoja ongelmiini :D
No mutta, suurin osa miehistähän on yksinkertaisia, enemmän apinan tasolla, ja juurikin näitä uliuli-miehiä joiden aivot sijaitsevat jalkojen välissä. Vaikea tälläistä olentoa on tasavertaisena pitää. Sitäpaitsi he pilaavat myös fiksujen miesten maineen.
Kerroin jo aiemmin, että kohtelen miehiä kaikesta huolimatta ihan ystävällisesti. Olen siis hyväkäytöksinen. En piikittele. Ainoa ongelma voi olla se, jos miestä haittaa, etten osaa arvostaa hänen ajatuksiaan. Mutta tuskin se on niin iso juttu, jos seksiä on kuitenkin kerran viikossa. Monillahan on vain kerran kuukaudessa. T. Ap
Mihin kukaan mies tarvitsee rumaa ja laiskaa akkaa, joka ei selvästi edes arvosta häntä, ja seksiäkin saa noin harvoin? Ei kukaan, kyllä se oman tumpun käyttö päihittää huonon parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Onko turn off, jos pitää miehiä tyhminä? Jos kuitenkin tästä huolimatta pystyisi elämään miehen kanssa ja olemaan kärsivällinen miestä kohtaan. Lisäksi jos nainen ei olisi ulkoisesti kovin viehättävä, eikä pitäisi ruuanlaitosta tai kotitöistä. Kaupasta saa kuitenkin eineksiä ja kertakäyttöastioita. Nainen viettäisi suurimman osan vapaa-ajasta netissä. Ei ole pinnallinen vaan käyttää 15v. vanhoja vaatteita, ei tuhlaa rahaa shoppailemalla. Käy kuitenkin suihkussa useamman kerran viikossa ja kampaa hiukset päivittäin. Ei harrasta liikuntaa, eikä odota sitä mieheltäkään. Ei haittaa, jos mieskin on työtön.
Miten musta alkoi tuntua, että jos tuosta vaihtaa sukupuolet keskenään, saadaan tyypillinen suomalainen pariskunta. Eli en näe mitään ongelmaa, miksi tuo ei toimisi toisinkin päin.
Vierailija kirjoitti:
Mihin kukaan mies tarvitsee rumaa ja laiskaa akkaa, joka ei selvästi edes arvosta häntä, ja seksiäkin saa noin harvoin? Ei kukaan, kyllä se oman tumpun käyttö päihittää huonon parisuhteen.
Moni mies haluaa naisen mieluummin kuin on yksin. Sen takia. Eilenkin asiasta oli jotain keskustelua, kuinka nämä yksinäiset miehet ei saa elämälleen merkitystä ilman naista. Minulla ei ole niitä korkeita vaatimuksia, kunhan on mies ja alle 35v. Voisin sitoutua hyvin pitkäaikaisesti, enkä varmasti pettäisi! T. Ap
Listaan vielä hyvät puoleni:
- ei alkoholi ongelmaa
- en petä
- en nalkuta tai ilkeile
- en ole paljoa ylipainoinen
- en ole vaatelias miehen persoonan suhteen, ei ole merkityksellinen asia
- en ole pinnallinen, enkä keskity ulkonäköasioihin itseni tai miehen kohdalla
- olen työtön ja hyväksyn saman mieheltäni. En siis etsi elättäjää, joten tämä on varmaan monelle miehelle etu
- koen omaavani korkean moraalin, sillä kohtelen ystävällisesti miehiä, vaikka en osaa arvostaa heidän tapaansa ajatella
- olen kiinnostunut filosofiasta ja olen syvällinen ihminen
- minulle sopisi parisuhteessa perusseksi kerran viikossa
T.ap
Mitä hyötyä sinun kanssasi olosta olisi? Suhtaudut miehiin ikävästi, et kaipaa ilmeisesti seksiäkään ja et pidä itsestäsi huolta, etkä osaa tehdä ruokaa, et viitsi mitään...
Vaikutat myös keskivertoa tyhmemmältä tapaukselta. Miksi haluaisin keskustella sellaisen ihmisen kanssa, joka ei ole mistään kiinnostunut muusta kuin netissä notkumisesta, ja joka pitää silti jostain täysin käsittämättömästä syystä itseään muita parempana älyllisesti.