Disney on Ice - mitä järkyttävää huijausta!
Oltiin tänään Disney on Ice jääshowssa ja kyllä täytyy sanoa, että eipä tarvi mennä enää ikinä. Luistelu oli niin tavallista, että varmaan kuka tahansa teini-ikäinen harrastaja selviäisi noista luistelukuvioista. "Lavasteet" ja muut tehosteet eivät olleet mistään kotoisin. Hyvin minimiperiaatteella tehty show. Myynnissä järkyttävän ylihintaista krääsää, jota ihmiset ostivat silmät kiiluen. Panin muuten merkille, että wt näköisillä perheillä oli eniten krääsäostoksia.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Hieno show oli jälleen kerran. Oisko ap jotenkin nyt kateellinen, ei ole varaa mennä? :D
Ootko jotenkin idiootti? Vai etkö osaa lukea? Kirjoitin, että oltiin TÄNÄÄN...
t. Ap
Vaikutat ihanan sympaattiselta äiti-ihmiseltä. :o Toivottavasti et pilannut lastesi nautintoa tuolla asenteella...
Sanni kirjoitti:
Mun mielestä se pääpiste näissä Disney on Ice- esityksissä ei oo niinkään siinä luistelussa vaan siinä tarinassa mitä ne esitykset kertoo. Muistan ite 8- vuotiaana kun mä menin Disney on Ice- jääshow'hun. Se oli ikimuistoinen kokemus ja mulla on yhä ne siihen liittyvät härpäkkeet tallella.
Niinpä, ja lapsille varmaan hieno tapahtuma. Heille nuo asut ja kaikki jää varmaan paremmin mieleen kuin se luistelu. Mutta jos haluaa nähdä hienoa luistelua, niin taitoluistelukisat/esitykset on varmaan mielenkiintoisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Sanni kirjoitti:
Mun mielestä se pääpiste näissä Disney on Ice- esityksissä ei oo niinkään siinä luistelussa vaan siinä tarinassa mitä ne esitykset kertoo. Muistan ite 8- vuotiaana kun mä menin Disney on Ice- jääshow'hun. Se oli ikimuistoinen kokemus ja mulla on yhä ne siihen liittyvät härpäkkeet tallella.
Niinpä, ja lapsille varmaan hieno tapahtuma. Heille nuo asut ja kaikki jää varmaan paremmin mieleen kuin se luistelu. Mutta jos haluaa nähdä hienoa luistelua, niin taitoluistelukisat/esitykset on varmaan mielenkiintoisempaa.
Juurikin näin! :)
Minä ja lapset tykkäsimme. Ollaan käyty jo monena vuonna. Lapsillehan se on tarkoitettu ja näytti uppoavan. :)
Vierailija kirjoitti:
Krääsät oli kyllä kalliita. Sellanen valotaikasauva oli 31e.
No huhhuh, sehän on sellanen ihan pilipalivatkain.
Kannattaa katsoa vaikka Youtubesta pätkiä vanhoista esityksistä, jotta tietää onko se omaan makuun. Lapsille tuon luulis olevan elämys.
Eikä se olisi hauskempaa käydä useammin jossain? vaikka sillä krääsän ja herkkujen hinnalla sitten teatterissa? Vai onko se enemmän viitsimisestä kuin rahasta kiinni.