HALUATKO MILJONÄÄRIKSI
En löytäny onko jo alotettu keskusteluu nyt alkaneesta jaksosta. Keskusteluu kehiin ja seuraa mulle!!!
Kommentit (492)
Ei vitsi kun jäi jännään paikkaan! 50-50 auttoi ihan törkeästi nyt
Vierailija kirjoitti:
Katsotteko mammat yksin telkkua? Minä ainakin yksin kotona pannarin kanssa, ikävä miestä kun on taas työreissulla..
Tämä mamma (eli 19v tylsistyny nuori, joka ei muuten ole mamma) on ihan yksin täällä kisun ja kahvikupin kans. :D - Ap
Oon ilonen arin puolestaaa!! :) Oli pakko nousta ylös ja kiljasta. :D - Ap
Höh, mäkin oisin veikannut Egyptiä.
Äääh! Egyptiin virtaa ehkä Euroopasta kortsuja mutta Nigeriaan asti niitä ei riitä :D
Vierailija kirjoitti:
tylsää katottavaa :/
Hö, harmi ettei kaikille nappaa. Mun mielestä tylsästä vastakohta! Mut sit telkku vaa kiinni tai kanavan vaihdos. ;) - Ap
Tottakai Picasso, mitä pässejä katsomossa :O
Hei maksetaanko noista voitoista veroja??
Apua luuleeko Jaajo, että kuljettaja ja konduktööri on sama asia :D
Tämäki vaikuttaa fiksulta ja kivalta kaverilta. Tsemii hänelle :P
Särähtää korvaan kun tuo Jaajo vähän väliä käyttää sanaa äijä :D "äijän juna seisoo", "onks äijällä suunnitelmia" jne :D argh!
Ihana taavi! Toivottavasti pääsee pitkälle :)
Tää jakso menee jotenkin nopeammalla tempolla. Onkohan Jaajolle sanottu, ettei vatvo sitä "oletko nyt ihan varma" niin kauaa. Kivempi katsoa kun nää menee ihan ok tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Tää jakso menee jotenkin nopeammalla tempolla. Onkohan Jaajolle sanottu, ettei vatvo sitä "oletko nyt ihan varma" niin kauaa. Kivempi katsoa kun nää menee ihan ok tahtiin.
Oon samaa mieltä :) Tää on tosiaa kivoin jakso tähän asti
Samaa mieltä, kivempi katsoa nopeammalla tempolla :)
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedät että tää ei ole suora lähetys?
Jonneihin voi aina luottaa kun aiheena on rap-musiikki.