HALUATKO MILJONÄÄRIKSI
En löytäny onko jo alotettu keskusteluu nyt alkaneesta jaksosta. Keskusteluu kehiin ja seuraa mulle!!!
Kommentit (492)
Taas tää tunti menny lähes kokonaa jo tyyliin muutamassa minuutissa... miksei voi olla pidempiä jaksoja... :) - Ap
Voihan presidentit... Näkee tuon Taavin kasvoilta että vähän hävettää :|
Eiks toi tiedä? Just on niin aljon ollut zikaviruksešta!
Toi Taavi on symppis :D voisko tää jatkua vielä toisen tunnin :D
Siis ei tää Taavi nyt oikein kuulu tähän ohjelmaan :/ eihän se oikeasti tiedä mitään! Kiesus!
Vierailija kirjoitti:
Konduktööri pärjää paremmin kuin se edellisen jakson "ei mikä tahansa insinööri vaan diplomi-insinööri".
Hyvä Taavi!
Viidestä tonnista jatkuu ensin jaksossa... voi vaikka saada miljoonan! :)
Kuuluttaako Taavi junassa vai? En oikein ole perillä mitä kaikkea konduktööri tekee. Eikö se lippuja tarkasta? Vai mitä toi jaajo kyselee että No mites se kuulutetaan
Vierailija kirjoitti:
Siis ei tää Taavi nyt oikein kuulu tähän ohjelmaan :/ eihän se oikeasti tiedä mitään! Kiesus!
Mitä helvettiä. Provo. :D Mitähän taavi tekis sitte vielä tos pelissä ja on tienannu aika ison summan jo?
Vierailija kirjoitti:
Kuuluttaako Taavi junassa vai? En oikein ole perillä mitä kaikkea konduktööri tekee. Eikö se lippuja tarkasta? Vai mitä toi jaajo kyselee että No mites se kuulutetaan
Normikuulutukset tulee "nauhalta", mutta kyllähän ne konduktöörit poikkeustilanteissa kuuluttelee tai jos kuulutuskone ei toimi.
JEJEJEJJEJEJEJE!!!! Vitsit miten ilonen voi olla toisen puolesta! Tyhmää kun pitää loppua tähän, en malttas odottaa viikkoa... - Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää jakso menee jotenkin nopeammalla tempolla. Onkohan Jaajolle sanottu, ettei vatvo sitä "oletko nyt ihan varma" niin kauaa. Kivempi katsoa kun nää menee ihan ok tahtiin.
Kai tiedät että tää ei ole suora lähetys?
Oikeesti??? Mä ihan luulin, että tää Taavi kävi näyttelemässä edellisellä viikolla, kun esiintyi tämän kyseisen ohjelman mainoksissa...ja vitsi kun sillä on nyt tajuttoman hyvä mahdollisuus koko viikko opiskella ja tulla taas ensi viikolla sitten kisaamaan taas.
Niin, nauhoitetussakin lähetyksessä se juontaja saa kyllä ohjeita korvanappiin ja edellisen jakson kuvauksen jälkeen ohjeistusta, että seuraavaksi voitaisiin mennä näin ja näin.
Siis millon nää jaksot on kuvattu? Kun kerta on jo tämän vuoden puolella? Luulin että ois viime vuonna kuvattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä. Provo. :D Mitähän taavi tekis sitte vielä tos pelissä ja on tienannu aika ison summan jo?
No eikä ole provo vaan olen oikeasti ihan hämmentynyt :D helppoja kysymyksiä ja tuuria on ollut, mutta siis toi presidenttikysymys, ja se brasilia.. Missä junan alla se on asunut?! Toki olin positiivisesti yllättynyt kokkola tiedosta! Ja vaikuttaa sympaattiselta, mutta en usko että pysyy pitkään mukana ensi jaksossa...
1 000 000 euron kysymys!!! Onko Taavin isä mustaihoinen vai mulatti?
Vierailija kirjoitti:
Siis millon nää jaksot on kuvattu? Kun kerta on jo tämän vuoden puolella? Luulin että ois viime vuonna kuvattu
Ei siitä taida olla kuin suunnilleen kuukausi kun oli aamulypsystä pois noiden kuvausten takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole provo vaan olen oikeasti ihan hämmentynyt :D helppoja kysymyksiä ja tuuria on ollut, mutta siis toi presidenttikysymys, ja se brasilia.. Missä junan alla se on asunut?! Toki olin positiivisesti yllättynyt kokkola tiedosta! Ja vaikuttaa sympaattiselta, mutta en usko että pysyy pitkään mukana ensi jaksossa...
Urpoo tekstiä. Sitä paitsi eihän taavi niitä kysymyksii valitse, ja tuurii on ihan jokaisella pelaajalla varmasti joissaki kysymyksissä, ainaki kaikilla on ollu tähän asti parissa kysymykses silkkaa tuuria. Miten niin muka ei KUULU tuohon ohjelmaa? :D Mun silmää näyttäny ihan perus fiksulta kaverilta ja hyvän asentee omaava. - Ap
Konduktööri pärjää paremmin kuin se edellisen jakson "ei mikä tahansa insinööri vaan diplomi-insinööri".
Hyvä Taavi!