Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: saako tavallinen mies

Vierailija
06.02.2016 |

nuolla kenkiänne?
Vai pitääkö siinäkin olla rikas, pitkä ja komea?
En kaipaa suhdetta enkä edes pillua, mutta tahtoisin nuolla kenkiänne, erityisesti korkokenkiä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos omalla ukolla tommosia fetissejä ois nii siinäkö sitte olkoo. minä en vaa hänen nuoleskeluun lähtis mukaa mutta eteisessä hän sais yksi niitä nuolla

Vierailija
2/27 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit lähteä tekemään katugalluppia asian tiimoilta. Täällä ei pervoja katsella hyvällä.

Häivy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottamooses.

Vierailija
4/27 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, statuksella ja varallisuudella ei ole merkitystä. Kuulostaa kamalalle.

Vierailija
5/27 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin lähettää sulle yhdet hikiset vanhat, on linttaan astutut ja toinen korko poikki. Astuin niillä pikkujouluissa boolikulhoon, eiköhän niissä ole alkoholiaromia vielä jäljellä bonuksena.

Vierailija
6/27 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa ;)

Vierailija
7/27 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei kai siitä mitään haittaakaan olisi jos haluaa nuolla kun istun bussissa tai kahvilassa. Rohkeasti vain kysymään.

Vierailija
8/27 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin lähettää sulle yhdet hikiset vanhat, on linttaan astutut ja toinen korko poikki. Astuin niillä pikkujouluissa boolikulhoon, eiköhän niissä ole alkoholiaromia vielä jäljellä bonuksena.

Niiden pitäisi olla naisen jalassa :D

Muutenhan voisin ostaa itsekin kengät ja nuolla niitä. 

AP

Vierailija
9/27 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Vierailija
10/27 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi.

Miksi?

AP

Vierailija
11/27 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisenlaisilta sivuilta saattaisit saada vastakaikua, et täältä . Vai saatko kiksit kun joku edes näkee viestisi.

Vierailija
12/27 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisenlaisilta sivuilta saattaisit saada vastakaikua, et täältä . Vai saatko kiksit kun joku edes näkee viestisi.

En valitettavasti saa kiksejä ihan noin helpolla :D

Täällä luulisi olevan paljon naisia, joten ajattelin kysyä täältä. Pervosivuilla on pervoja ukkoja ja pari elämää nähneen näköistä naista. Kiinnostaa teidän kadun naisten näkemys asiaan. 

AP

Vierailija
13/27 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi.

Miksi?

AP

No miksiköhän? Sulla on ilmeisesti joku mielenterveyshäiriö.

ohis

Vierailija
14/27 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ällöttää miesten fantasiat ja itseasiassa tuntemattomat miehetkin suurinta osaa. 

Vierailija
15/27 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä luulisi olevan paljon naisia, joten ajattelin kysyä täältä. Pervosivuilla on pervoja ukkoja ja pari elämää nähneen näköistä naista. Kiinnostaa teidän kadun naisten näkemys asiaan. 

AP

Kyllä katunaiset tietää.

Vierailija
16/27 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mit vit...

Onko tuo joku fetissi?! Ei kyl tervettä.

Vierailija
17/27 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Kadun naiset? Keiden sä oletat lukevan viestejäsi täällä? Streetwalkereiden?

Vierailija
18/27 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, minulla oli tekemistä, että sain suostuteltua edes vaimoni tuohon. Nykyään jos olen aiemmin kotona, saatan odottaa eteisessä, että vaimo tulee ja nuolen hänen saappaansa heti tuoreeltaan puhtaiksi. Enää se ei haittaa vaimoakaan vaan tietää jo mistä kengistä tulen iloiseksi ja saattaa tarkoituksella pitää juuri niitä jos käydään vaikka kaupassa kun tietää, että olen koko reissun ajan ihan kiimassa haha. 

En valitettavasti usko sinun löytävän kovin helposti randomia naista, joka innostuu. 

Vierailija
19/27 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, minulla oli tekemistä, että sain suostuteltua edes vaimoni tuohon. Nykyään jos olen aiemmin kotona, saatan odottaa eteisessä, että vaimo tulee ja nuolen hänen saappaansa heti tuoreeltaan puhtaiksi. Enää se ei haittaa vaimoakaan vaan tietää jo mistä kengistä tulen iloiseksi ja saattaa tarkoituksella pitää juuri niitä jos käydään vaikka kaupassa kun tietää, että olen koko reissun ajan ihan kiimassa haha. 

En valitettavasti usko sinun löytävän kovin helposti randomia naista, joka innostuu. 

Niinpä varmaan.

Vierailija
20/27 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mit vit...

Onko tuo joku fetissi?! Ei kyl tervettä.

Erilaiset kenkiin liittyvät fetissit kuuluvat miesten yleisimpiin fetisseihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän