Kenelle huippunaiset oikein menee??
Tuli mieleeni kun yksi mies meni naimisiin nätin ja jokseenkin korkeassa yhteiskunnallisessa asemassa olevan naisen kanssa.
Mies on:
-entinen liigatason jääkiekkoilija
-nykyään toimii johtotehtävissä finanssialalla
-slimy as fuck
-188 cm
Nainen, kuten sanoin, on nätti ja viehättävä, muttei mikään varsinainen kaunotar tai seksipommi kuitenkaan.
Että jos jo tällaisen naisen saamiseksi pitää olla moinen "ihmemies" niin mitä sitten oikein vaaditaan niihin top 10% naisiin?
Onko täällä ketään naista, joka kokee olevansa (Suomessa) top 5%:ssa? Millainen mies sinulla on tai millaisia ollut?
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiina Alahuhta-Kasko olisi varmaan hyvä suomalainen esimerkki huippunaisesta?
Eli vaatteet ja muoti (Marimekko) ei ole pinnallista mutta kampaukset ja kosmetiikka ("ripsienpidentäjät") on?
Kyllä mun mielestä myöskin joku Marimekon kokoista pörssissä noteerattua tekoripsiyritystä johtava nainen olisi huippusellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenestä jääkiekkoilijasta on kyse? En seuraa seurapiiriuutisia, joten kaikki hääasiat menee aina ohi.
Ääh, et tietäisi sitä. Aktiiviurasta on jo aikaa.
Naisen saattaisit kyllä tietää hänen julkisen työnsä/luottamustoimensa vuoksi...
AP
No mä tiedän kyllä tämän kiekkoilijan, annoit liikaa vihjeitä. On jopa ollut mun äidin kollega.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenestä jääkiekkoilijasta on kyse? En seuraa seurapiiriuutisia, joten kaikki hääasiat menee aina ohi.
Ääh, et tietäisi sitä. Aktiiviurasta on jo aikaa.
Naisen saattaisit kyllä tietää hänen julkisen työnsä/luottamustoimensa vuoksi...
AP
No mä tiedän kyllä tämän kiekkoilijan, annoit liikaa vihjeitä. On jopa ollut mun äidin kollega.
En kyllä usko, ellet ole samalta paikkakunnalta. Mies ei ole juuri paistatellut julkisuudessa. Kuten sanottu, naisen varmaan tietäisitkin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Huippunaiset jäävät sinkuiksi. Miehet "pelkäävät" naista, joka on heitä koulutetumpi, korkeammassa yhteiskunnallisessa asemassa ja varakkaampi. Miksikö? Mies haluaa aina olla parempi, ja näiden naisten kanssa se ei onnistu.
Hmm... ihan samoin naiset "pelkäävät" miestä, joka on heitä matalammin koulutettu ja pienituloisempi.
Mikähän siihen sitten on syynä? Haluaako nainen aina olla huonompi, ja se ei näiden miesten kanssa onnistu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huippunaiset jäävät sinkuiksi. Miehet "pelkäävät" naista, joka on heitä koulutetumpi, korkeammassa yhteiskunnallisessa asemassa ja varakkaampi. Miksikö? Mies haluaa aina olla parempi, ja näiden naisten kanssa se ei onnistu.
Hmm... ihan samoin naiset "pelkäävät" miestä, joka on heitä matalammin koulutettu ja pienituloisempi.
Mikähän siihen sitten on syynä? Haluaako nainen aina olla huonompi, ja se ei näiden miesten kanssa onnistu?
Naiset eivät koskaan mieti tuolta kantilta...
Minulla on täydellinen serkku: kaunis, laiha, älykäs, lahjakas, mukava, koulutettu. Hänellä ei ole miestä, vaikka on jo lähempänä neljääkymmentä. Olen arvellut, että joko ei kukaan kelpaa hänelle tai sitten miehet eivät uskalla lähestyä häntä.
Minä itse olen nätti, koulutettu, monessa asiassa hyvä, pidetty ja kaikin puolin ihan ok, mutta en mikään top10%-nainen. Minulla on varakas, koulutettu, pitkä, älykäs, menestyvä mies, ns. alfamies. Meidän suhteemme perustuu rakkauteen, mutta mistä se johtuu, sitä en tiedä. Ehkä molemmat olivat sopivan tasokkaita toistensa mielestä, mutta eivät liian ylivoimaisia?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on täydellinen serkku: kaunis, laiha, älykäs, lahjakas, mukava, koulutettu. Hänellä ei ole miestä, vaikka on jo lähempänä neljääkymmentä. Olen arvellut, että joko ei kukaan kelpaa hänelle tai sitten miehet eivät uskalla lähestyä häntä.
Minä itse olen nätti, koulutettu, monessa asiassa hyvä, pidetty ja kaikin puolin ihan ok, mutta en mikään top10%-nainen. Minulla on varakas, koulutettu, pitkä, älykäs, menestyvä mies, ns. alfamies. Meidän suhteemme perustuu rakkauteen, mutta mistä se johtuu, sitä en tiedä. Ehkä molemmat olivat sopivan tasokkaita toistensa mielestä, mutta eivät liian ylivoimaisia?
Ylivoimaisuuteen suhtaudutaan varauksella, vaikka kyseessä olisi mies, jolle se on perinteisesti ollut sallittua. Jos mies on komea, varakas, hyväkroppainen, luonteena hieno ja vielä hyvin sivistynyt, se on sanonnan mukaan "liian hyvää ollakseen totta", satujen ja jenkkiläisten leffojen asia. Liian monta hyväksi miellettyä ääriominaisuutta samassa yksilössä ovat usein miinus, koska Suomessa ei ole hyvä erottautua liikaa toisista.
Nainen on silloin pilalla , kun tietää olevansa kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Alfamiehille.
mersumiehille tietenkin
Vierailija kirjoitti:
Nainen on silloin pilalla , kun tietää olevansa kaunis.
Mä pidä itseäni huippukaunottarena, mutta tietty ulkoinen samantasoisuus lisää mahdollisuutta onnistua. Samantasoiset kohtelevat parhaiten, koska lähestyminen on luontaista ja helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa niin miehistä kuin naisistakin pariutuu vertaistensa kanssa.
Höpölöpö. Nyt taisi päästä ihan höpöhöpö-juttu!
Vaan mies ja nainen menee yhteen yleensä kumppanin kanssa, kenen kanssa tuntee olavansa vertainen! Huomio sanalla tuntee. Se on se itsetunto ja itseluottamus.
Moni lokeroi itsensä huonommaksi kuin onkaan ja siten tyytyy vähempäänkin.
Kun taas joillakin lattajalkaisilla ja pirullisilla tapauksilla voi olla superhyvä itsetunto ja miehillä ego leveä ja siten hakeutuvat parempien joukkoon ja onnistuvatkin siinä nimenomaan sen kehittämänsä mielikuvan avulla mikä itsestä on. He osaa ns.myydä itsensä.
Eikä tällä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Korkeintaan taloudellinen asema voi olla samankaltainen, jotta voidaan pyöriä samoissa piireissä ja mahdollisuus tavata, mutta tämäkään ei ole pakollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa niin miehistä kuin naisistakin pariutuu vertaistensa kanssa.
Höpölöpö. Nyt taisi päästä ihan höpöhöpö-juttu!
Vaan mies ja nainen menee yhteen yleensä kumppanin kanssa, kenen kanssa tuntee olavansa vertainen! Huomio sanalla tuntee. Se on se itsetunto ja itseluottamus.
Moni lokeroi itsensä huonommaksi kuin onkaan ja siten tyytyy vähempäänkin.
Kun taas joillakin lattajalkaisilla ja pirullisilla tapauksilla voi olla superhyvä itsetunto ja miehillä ego leveä ja siten hakeutuvat parempien joukkoon ja onnistuvatkin siinä nimenomaan sen kehittämänsä mielikuvan avulla mikä itsestä on. He osaa ns.myydä itsensä.Eikä tällä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Korkeintaan taloudellinen asema voi olla samankaltainen, jotta voidaan pyöriä samoissa piireissä ja mahdollisuus tavata, mutta tämäkään ei ole pakollista.
Nimenomaan. Yllättävän monella suomalaisella ihmisellä on aika matala tai heikko itsetunto. "Katajainen kansa..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasokkaat ihmiset pariutuvat yleensä ulkomaalaisen puolison kanssa.
Tämä
Vain ! Jos on nainen. Mies yleensä hakee naisensa jostain " kehitysmaasta" . Eikä läheskään kaikki ulkomaisen kanssa pariutuvat " kansainväliset" naiset ole mitenkään erityisen tasokkaita.
Naisten propagandaa.
Miesten ulkomaalaisista puolisoista iso osa on Ruotsista, Yhdysvalloista. Enkä Venäjääkään kehitysmaaksi katso, kyllä niillä naisilla järjestään joku tutkinto on - tietenkin: tulevathan he maasta, jossa on maailman eniten naisia senior managementissa. Venäläisten äo:kin menee ihan normaaliin eurooppalaiseen tasoon. Toisin kuin suominaisten suosikkimiehillä, turkkilaisilla ja irakilaisilla... semmosen paneminenhan on kuin kehitysvammaisen hyväksikäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiina Alahuhta-Kasko olisi varmaan hyvä suomalainen esimerkki huippunaisesta?
Eli vaatteet ja muoti (Marimekko) ei ole pinnallista mutta kampaukset ja kosmetiikka ("ripsienpidentäjät") on?
Kyllä mun mielestä myöskin joku Marimekon kokoista pörssissä noteerattua tekoripsiyritystä johtava nainen olisi huippusellainen.
Miksi yrityksen liikevaihto olisi vähemmän pinnallinen kriteeri kuin esim. silikonien hyvinmuodostuneisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasokkaat ihmiset pariutuvat yleensä ulkomaalaisen puolison kanssa.
Tämä
Vain ! Jos on nainen. Mies yleensä hakee naisensa jostain " kehitysmaasta" . Eikä läheskään kaikki ulkomaisen kanssa pariutuvat " kansainväliset" naiset ole mitenkään erityisen tasokkaita.
Naisten propagandaa.
Miesten ulkomaalaisista puolisoista iso osa on Ruotsista, Yhdysvalloista. Enkä Venäjääkään kehitysmaaksi katso, kyllä niillä naisilla järjestään joku tutkinto on - tietenkin: tulevathan he maasta, jossa on maailman eniten naisia senior managementissa. Venäläisten äo:kin menee ihan normaaliin eurooppalaiseen tasoon. Toisin kuin suominaisten suosikkimiehillä, turkkilaisilla ja irakilaisilla... semmosen paneminenhan on kuin kehitysvammaisen hyväksikäyttöä.
Kyllä se on juuri toisinpäin. Suomalaisten naisten ulkomaalaistaustaiset aviomiehet tulevat useammin korkeamman elintason maista kuin suomalaismiesten ulkomaalaispuolisot.
Minä olen kaunis nainen (tai no olin hyvin kaunis ollessani -10 kg mutta vieläkin hyvä). Olen suorittanut kaksi tohtorintutkintoa ja työskentelen kansainvälisessä tutkimusryhmässä Ruotsissa. Mieheni on ulkomaalainen älykkö, myöskin väitellyt ja mielestäni kanssani aika samalla tasolla. Suomesta en löytänyt itselleni tarpeeksi kiinnostavaa seuraa.
Tuttu nainen kuuluu varmaankin tuohon 5% sarjaan, entinen malli ja johtoasemassa suuressa kansainvälisessä firmassa. Oli naimisissa keskisuuren firman toimarin kanssa, sellaisen norminäköisen, hyväkäytöksisen, rikkaan miehen kanssa. Petti sitten miestään ja kiinni jäätyään muuttikin tuon uuden miehen luo. Se taas on Bandidos jäsen, sellainen hormoneilla punttisalilla kasvatettu, työstä ei kukaan ole ottanut selvää, autoja ja moottoripyöriä riittää.
Sanoo ei niin kaunis nainen, joka pitää itseään lähestulkoon huippuälykkäänä. ;) Sori nyt vaan, mutta kyllä se ulkonäkö vetoaa myös huippuälykkäisiin miehiin.