Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnustin ihastukseni, teinköhän virheen?

Ihastunut
06.02.2016 |

Tunnustin miehelle tunteeni häneen vuoden kestäneen ihastuksen jälkeen, koska olin lähestulkoon varma, että välillämme oli jotain. Tästä kertoi mm. pitkät katseet molemmin puolin ja uppoutuminen toisen silmiin, lempeä juttelu, toisinaan hermostuneempi, ujostelu, seuraan hakeutuminen, vilkuilu, ihanat hymyt, tahaton eleiden matkiminen, kysely osallistunko samoihin tapahtumiin, sivumennen maininta että on itse sinkku jne. Kuviota mutkistaa, että olen varattu ja tämän mies on tiennyt koko ajan, vaikka suhteeni onkin jo osittain kuollut (tätä ei). Pitkän pähkäilyn jälkeen olisin itse valmis muuttamaan kaiken hänen vuokseen tai vähintäänkin haluaisin tutustua paremmin. Tiedän, että itse ihastuneena voi tulkita toista väärin, mutta voisiko kaikki edellä mainittu olla vain harhaa. Mies meni hämilleen, ja vastasi että olihan hän ihastukseni huomannut, mutta sähän olet varattu. Ei sanonut mitään omista tunteistaan. Seuraavana päivänä selvästi vältteli minua. Mokasinko kaiken? Olinko liian suorapuheinen? Miten tulkitsisitte miehen käytöstä, onko hänelle edes ollut tunteita ollenkaan? Olemme työkavereita. Älkää tuomitko. Tilanteeseen on omat syynsä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. No nyt tiedät. Mies ei odottanut tilanteen etenevän. Minusta teit ihan oikein. Kuka tuollaista epätietoisuutta jaksaa ja sehän ois jatkunut maailman tappiin ilman puheitasi. Ehkä mies oli näitä, jotka vain hakevat vahvistusta viehätysvoimalleen, kun liitto köhii hiukan, muttei tahdo erota, tai sitten hän vasta nyt tajusi, että oletkin tosissaan ja miettii mitäs nyt. Joka tapauksessa win win, tilanne etenee johonkin suuntaan. Hyvä vain, ap. Ja olit eohkea. Annan propsit siitä!

Vierailija
2/5 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää että se mies ottaa vähän tilaa, jos olet kerta varattu. Kuka siihen toisten väliin haluaa mennä? Voi silti olla että on ihastunut sinuun, mutta tilanne on aika monimutkainen, jos olet vielä suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletin että mieskin on varattu. Mutta ei ole? Aika jännä, että sä teit aloitteen ja olet edelleen varattu, jos moes on vapaa. Vai ajattelit, että mies ei uskalla, koska olet varattu? Mies tuskin kaipaa olla liittosi rikkoja, ellei ole suht löyhämoraalinen ja/tai tosi puutteessa.

Vierailija
4/5 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se entinen liittosi ennen, kuin rupeat järjestämään uutta. Harva mies haluaa sekaantua varattuun, vaikka olisikin tunteita.

Sinkkumies

Vierailija
5/5 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, mullekin tulisi sellainen fiilis, ettei toinen uskalla erota ennen kuin on uusi katsottuna. Eli eka ero ja sitten vasta ihastuksen tunnustaminen. Vai pelkäätkö sinkkuna oloa?