Naiset pidttekö siitä että persettänne katsellaan
Eli onko yleisesti ihan ok että miehet katselee naisten perseitä ja rintoja
julkisisilla paikoilla. Meillä saa ainakin katsella luvan kanssa molemmat osapuolet. Rouvakin on myöntänyt katselevansa kaupassa miesten perseitä ja etumusta. -M41
Kommentit (53)
Se "ihan sama" tarkoittaa miehelle "kyllä kiitos" :) -M41
Vierailija kirjoitti:
Se "ihan sama" tarkoittaa miehelle "kyllä kiitos" :) -M41
Eli koko teidän sukupuolella on jäänyt lukutaito ala-asteikäisen tasolle? Sepä somaa. :)
En ole koskaan pitänyt ulkonäköäni parhaimpana ominaisuutenani tai ollut muutenkaan huomattavan ulkonäkökeskeinen. Varmaan siksi en pidä kyyläämistä kovinkaan haluttavana. Olkaa siis huomaamattomia, jos on pakko. Lisäksi huomatkaa, että ulkonäön kehuminen voi olla turn off ja antaa teistä itsestänne pinnallisen ja vähän tyhmän vaikutelman. (Jos on ihan pakko kehua, voi kehua jotain ei-fyysistä asiaa vaikka.)
Vierailija kirjoitti:
Pakko oli tulla vaan uhoamaan tänne, että en aio ikinä lopettaa naisten vartaloiden katselua niin kauan kun pidän naisia viehättävinä ja kauniina. Osaan muutenkin vilkuilla varovasti niin ettei naiset sitä välttämättä edes huomaa.
Eikö sinua häiritse se, että kukaan nainen ei koskaan pidä sinua haluttavana? Jos olisit kunnon mies, kiinnostus ei olisi aina yksipuolista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä katsellaan perseitä jatkossakin, tykkäsitte tai ette. Fantasioita pyöritellään mielessä ja kotona niiden kanssa sitten runkkaillaan :) Te seksuaalisesti patoutuneet mammat ette voi sille yhtään mitään. Sitä paitsi taitaa suurin osa naisista tällä palstalla oikeasti tykätä siitä..-M 41
Eikö sinua häiritse se, että kukaan nainen ei koskaan pidä sinua haluttavana? Jos olisit kunnon mies, kiinnostus ei olisi aina yksipuolista.
Eikö kukaan ymmärrä "luonnon lakia", mitä varten kaikki eläimet katselee toistensa perseitä ja mitä varten naiset alitajuisesti pukeutuvat nätisti ja joskus kiihottavastikin?
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan ymmärrä "luonnon lakia", mitä varten kaikki eläimet katselee toistensa perseitä ja mitä varten naiset alitajuisesti pukeutuvat nätisti ja joskus kiihottavastikin?
Nyt kirjoitit asiaa. Miksiköhän naiset pukeutuvat seksysti, ostetaan sellaisia rintsikoita jotka kohottavat rintoja, kireät farkut sitä kaliiperia että perseen muodot tulee esiin, pitkät nahkasaappaat, meikkaaminen. En jaksa uskoa sitä teoriaa, että naiset kilpaisisivat kuka olisi kaunein. Kesällä varsinkin naiset ovat kaupungeissa vaarallisia, kaksi kaveriani on ajanut peräkolarin juuri kirjoittamien asioidenvuoksiM50+.
Jos ihminen katsoo fiksusti eli huomaamatta niin mistä minä tiedän hänen katsovan. Jos huomaan hänen katsovan tai muut huomaavat niin hän on moukka, ja ketä kiinnostaa moukkien katse?
Katson miesten takapuolia mutta niin ettei sitä kukaan noteeraa. Etumuksia en ole koskaan katsellut enkä ole ikinä ennen tajunnut, että kukaan katselee naisten etumuksiakaan. Ilmeisesti nämä ovat niitä samoja tyyppejä, jotka käyvät uimahalleissa silakkoina. Aika surkuhupaisaa on, jos ainoa eroottinen kokemus on vaatetetun naisen häpykummun näkeminen.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mehän olemme eläimiä. Joillakin eläinlajeilla naaras syö uroksen parittelun jälkeen, tämäkin on varmaan sinusta ymmärrettävää?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä katsellaan perseitä jatkossakin, tykkäsitte tai ette. Fantasioita pyöritellään mielessä ja kotona niiden kanssa sitten runkkaillaan :) Te seksuaalisesti patoutuneet mammat ette voi sille yhtään mitään. Sitä paitsi taitaa suurin osa naisista tällä palstalla oikeasti tykätä siitä..-M 41
Siis kehut sillä, että joudut runkkaamaan? Huh. Itse olisin kyllä hyvin hiljaa, jos en saisi seksiä vaan pitäisi käydä katselemassa miehiä kaupungilla ja sitten palata yksin kotiin runkkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mehän olemme eläimiä. Joillakin eläinlajeilla naaras syö uroksen parittelun jälkeen, tämäkin on varmaan sinusta ymmärrettävää?
Ettkö naiset halua olla viehättävän-näköisiä?. Täällä palstalaisilla osalla naisista on tervettä maalaisjärkeä. Pitäisikö naimisiin menon jälkeen olla kolttu päällä, ei meikkauksia ja pukeutua vanhoillesisti,
En tykkää intiimipaikojen tuijottelusta. Tietysti se on ok, jos en sitä huomaa. Mutta tuskinpa mun persettä tai tissejä kauheasti enää edes katsellaan, kun peitän ne hyvin, juurikin siksi, ettei tarvitse olla katseiden alla.
Olen hyvin seksuaalinen ihminen, mutta se ei mielestäni kuulu jokaiselle vastaantulijalle eikä sen tarvitse ilmetä arkipukeutumisestani. Kuten joku toinenkin sanoi, mielelläni pukeutuisin burkaan, mikä vapaus. ;)
Ahdistaa jossain uimahallissa, mutta muuten en kiinnitä huomiota tai edes huomaa katsooko kukaan. Tosin salilla käytän löysiä housuja tai pitkää toppia ihan sen takia, että olisi epämukavaa jos joku katsoisi.
Mulla on jo sen verran ikää (40+), että en pane pahakseni, jos joku mies minua vielä haluaa katsella. Ja näköjään jotkut haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, olet varmaan kokenut kovia elämäsi aikana kun ajatuksesi on noin negatiivisia.
Minua ahdistaa ihan kaikenlainen katselu. Mielellään pukeutuisin myös burkhaan.
Jos joku hyvännäköinen katsoo niin se on hyvä, mutta jos joku ei-hyvännäköinen katsoo niin se on tosi moukkamaista. Mutta jos kukaan ei katso niin ei sekään ole hyvä. Tavallaan on hyvä että joku kaljamahainenkin katsoo, sillä jos se ei ees katso niin silloin mun bebassa on jotain vikaa.. Ääh en mä osaa selittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kehut sillä, että joudut runkkaamaan? Huh. Itse olisin kyllä hyvin hiljaa, jos en saisi seksiä vaan pitäisi käydä katselemassa miehiä kaupungilla ja sitten palata yksin kotiin runkkaamaan.
Kovin hirveesti et tunnu ymmärtävän miesten seksuaalisuudesta. Mulle itsetyydytys on aina ollut erillinen osa seksuaalisuuttani. Vaikka nautin toki toki puolisostanikin. Arvelenpa hänenkin aidosti haluavan minua, vaikka seksi onkin mulla useammin mielessä. Luulenpa, että puolisonikin nautiskelee itsekseen, joskus. Eikä sinne kaupungille vartavasten mennä tiirailemaan. Tietenkään. Vaikka joskus ajatus saattaakin karata kauniin kohteen mukana. Käytöstavat on toki osattava. Mutta sitten itse leikkiessä kauniit muistikuvat palailevat mieleen. Luonnollisesti.
Muistanpa Marketissa taannoin erään nuorehkon tuote-esittelijänaisen. Hän oli varsin rintava ja varmaankin vartavasten pukeutunut varsin avonaiseen puseroon tietäen vetovoimansa, kun kumartui kohti asiakkaitaan pöytänsä yli. Hän tuntui silloin mieluumminkin nauttivan saamastaan huomiosta.
M54
Minusta naisen paljas perse näyttää jostain syystä kiihottavimmalta siitä kuvakulmasta kun olen itse pystyssä polvillani ja nainen ottaa edestäpäin kontillaan suihin pylly pystyssä
Ihan sama kunhan sen tekee niin hienotunteisesti etten huomaa.