Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset pidttekö siitä että persettänne katsellaan

Vierailija
06.02.2016 |

Eli onko yleisesti ihan ok että miehet katselee naisten perseitä ja rintoja
julkisisilla paikoilla. Meillä saa ainakin katsella luvan kanssa molemmat osapuolet. Rouvakin on myöntänyt katselevansa kaupassa miesten perseitä ja etumusta. -M41

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään katsella naisten takapuolia, mutta mua inhottaa kun vanhemmat naiset käyttävät kireitä housuja ja kun heillä ei ole persettä ollenkaan! Se on aivan hirveätä katella, käännän pääni aina pois, miksi he pistävät housut jalkaan, nätti hame sopis paremmin!

Vaimollani on hyvä ja lihaisa takapuoli, vilkuilen joka päivä häntä kun hänellä on päällään yöpuku tai farkut. Joten hametta kehiin luisevat vanhemmat gimmat!

Vierailija
42/53 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykään katsella ihan kunnolla. Siis siten että nainen levittää kaksin käsin persettään edessäni. Runkkaan ja heitän mällit levitetyn perseen päälle ja hieron sitä kalulla ympäri reikää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ikinä ymmärtänyt naisten kiinnostusta miesten perseisiin. Voisko joku kertoa?

Tästä haluaisin miehenä lisätietoa myöskin. Vähän sama kuin mies himoitsisi lihaksikkaita naisten hartioita ja hauiksia.

Täällä nainen, joka tykkää miesten perseistä. Miehen sopusuhtaiset pakarat yhdistettynä vahvoihin reisiin ovat vaan niin kiihottavat minun silmissäni.

Ajatus kulkeutuu heti siihen, miten nuo pakarat sängyssä ihanasti kohoilevat ja miten niihin voi hellästi upottaa kyntensä.

Vierailija
44/53 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ikinä ymmärtänyt naisten kiinnostusta miesten perseisiin. Voisko joku kertoa?

Tästä haluaisin miehenä lisätietoa myöskin. Vähän sama kuin mies himoitsisi lihaksikkaita naisten hartioita ja hauiksia.

Täällä nainen, joka tykkää miesten perseistä. Miehen sopusuhtaiset pakarat yhdistettynä vahvoihin reisiin ovat vaan niin kiihottavat minun silmissäni.

Ajatus kulkeutuu heti siihen, miten nuo pakarat sängyssä ihanasti kohoilevat ja miten niihin voi hellästi upottaa kyntensä.

outoo. Naiset on..

Vierailija
45/53 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku minun ahteriani tai tissejäni tuijottaa ja siitä innostuu pidän sitä lähinnä säälittävänä. Eikö tosiaan ole parempaa kohdetta?

Persuus on tosin aika hyvin piilossa koska käytän aina sen peittäviä mekkoja tai pitkiä paitoja, sillä minä en vain tykkää tästä pyllynesittelymuodista. Joten tuskinpa sitä oikeasti kukaan lopulta katselee, kiinnostuneena ainakaan.

Vierailija
46/53 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, kun sellainen mies, jota itse pidän jollain tapaa puoleensavetävänä, katselee.

Pukeudun usein niin, että muodot (pyöreä takapuoli ja 75D -rinnat) erottuvat. Ei liian paljastavasti tai muuten tyylittömästi, mutta melko vartalonmyötäisiin vaatteisiin. Ja nautin saamastani huomiosta.

Vierailija
47/53 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä just näin, ja miten niitä pakaroita voi jo seisaallaan suudellessa puristaa käsillä ja painaa itseensä kiinni. Itse vielä tykkään nykyisen mieheni (muiden kanssa ei..) pyllyn nuolemisesta.. hänellä tosi hyvä lihaksikas pylly ja ihana levittää pakarat ja upottaa kasvot sinne väliin, kuulla hänen nautinnon huokaukset

Vierailija
48/53 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua miehenä kiihottaa se, että vaimon sporttista peppua tuijotellaan vaikka kaupassa. Ikänsä ollut kova urheilemaan ja käymään salilla ja takapuoli on myös sen näköinen. Käyttää myös todella usein leggingsejä ym eikä peittele peppuaan. Monesti provosoin kaupassakin jos näen, että joku katselee, niin taputtelen tai hieman hyväilen hänen peppuaan. Muutamia viikkoja sitten vanhempi ukko kierteli vaikka kuinka kauan meidän perässä paikallisessa tokmannissa ja iski mulle hymyillen silmäänsä.

Vierailija
49/53 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua miehenä kiihottaa se, että vaimon sporttista peppua tuijotellaan vaikka kaupassa. Ikänsä ollut kova urheilemaan ja käymään salilla ja takapuoli on myös sen näköinen. Käyttää myös todella usein leggingsejä ym eikä peittele peppuaan. Monesti provosoin kaupassakin jos näen, että joku katselee, niin taputtelen tai hieman hyväilen hänen peppuaan. Muutamia viikkoja sitten vanhempi ukko kierteli vaikka kuinka kauan meidän perässä paikallisessa tokmannissa ja iski mulle hymyillen silmäänsä.

Hmm, kanta-hämeen alueella prismassa kerran näin tämmöistä toimintaa ja tällä naisella oli kyllä näin naisenkin vinkkelistä katsottuna upea peba. Mun mielestä oli jotenkin kiihottavan näköistä ja varmaan kuvittelin näkeväni palavaa halua heistä molemmista. Lehahdin tulipunaiseksi kun tämä mies katsoi samalla minuun, kun käsi vaelteli naisen peballa ja hän huomasi varmasti minun katselevan. Mutta ehkäpä se siis olikin tahallista.

Vierailija
50/53 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tot maar, ilmaista hupia se on, siit vaan. N 60 v.

Vierailija
51/53 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla harvemmin on silmiä takaraivossa, että ei sitä perseen tuijottelua huomaa.

Voi kuule, siinä asiassa meillä on kuudes aisti. Kyllä sen tuijotuksen voi tuntea ja aistia.

Vierailija
52/53 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oo ennen persettä nähnyt niin jo on korkea aika.

Vierailija
53/53 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs väliä sillä on pitääkö vaiko ei? Saahan sitä katsella mitä haluaa. Mitäpä nainen sille loppupelistä mahtaa, vaikka mies alkaisi myös puristelemaan naista perseestä. Mitä nainen voi tehdä? Ei mitään.

Öö ei mitään? Vaikka rikosilmoituksen!

Komppaan kyllä tuota omista oikeuksista kiinnipitämistä.

Mutta ihan kokemuksesta, keskellä tavallista päivää, tavallisessa Prismassa, perseestä kourituksi tulleena ihan perus mammana, voin kertoa että hämmennys ja häpeän aalto oli niin suuri että pystyin vain juoksemaan kaupasta ulos ja välttelemään kaupassa käymistä VUODEN tilanteen jälkeen.

Olisin halunnut toimia itseäni puolustaen mutten pystynyt lamaantumiselta.

Jos näette että randomsetä hyökkää köyrimään yhtäkkiä pakastealtaalla kurkottelevan nuoren naisen persiiseen kiinni niin menkää hyvät kanssaihmiset edes mulkoileman paheksuen sellaista ukkelia ja kysykää naiselta ohimennen onko kaikki ihan hyvin.

Elämäni kamalin kokemus tähän asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän