mitä kriteerejä teillä on puolisolle? Kaikillahan on jotain...
Itsellä:
-ehdottoman oikeudenmukainen
-myötätuntoinen
-uskoo Jumalaan
-ei hyväksy kaupallista seksiä missään muodossa
-eläinrakas
-samanlaiset arvot
-samanlaiset seksihalut/-toiveet
-eettinen työpaikka jos on töissä
Seuraavilla ei mitään väliä:
-rahatilanne
-ulkonäölle ei mitään tiettyjä kriteerejä
Kommentit (57)
Rikas ja tyhmä. Tappava tauti katsotaan eduksi.
-On työ/opiskelupaikka, työtöntä/tyhjäntoimittajaa en alkais edes tapailemaan
-Eläinrakas
-Ei mt-ongelmia/ taustaa
-Luotettava ja rehellinen
- hyvä muille ihmisille ja eläimille
- hyvä itselleen
Siis luotettava, rauhallinen, ystävällinen ja turvallinen.
Vierailija kirjoitti:
-elämäntapatyötön ja ei vaadi mieheltä työllisyyttä
-kohtalainen ulkonäkö
-ei lapsia
-suurinpiirtein samaa ikää
-ei mitään sairauksia(pienet mt-ongelmat ei haittaa)
-pelaa pelejä (tai ainakaan ei pahastu jos minä pelaan)
Eipä ole vielä ikinä tullut vastaan ketään lähellekkään tätä.
No tässähän minä oon.
Tiukka pillu
Siistitty bikiniraja
Kiinteät rinnat
Pitkät hiukset
Ei ylipainoinen
Sporttinen olemus
Tykkää siitä että hänelle annetaan suuseksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- tämä on asia, minkä kanssa olen vähän kipuillut, sillä en tahtoisi olla koulutusrasisti, mutta yliopistokoulutus. olen treffaillut paljon ja kyllä niiden ei-yliopistokoulutettujen kanssa on ollut vaikein saada kivaa ja mielenkiintoista keskustelua aikaan. johtuu varmasti omasta rajoittenuisuudestani ja sosiaalisesta kömpelyydestä xD
-samansuuntaiset arvot kuin mulla esim. ihmissuhteiden ja maailmankatsomuksen suhteen. oikeudentunto, ihmissuhteiden etiikka yms. oltava riittävän samanlainen.
-plussaa, jos olisi sellainen "sosiaalinen introvertti". vaikea selittää tätä. sellainen symppis mutta ei mikään ylipuhelias rasittavuus.
-avarakatseinen, liberaali ja ymmärtäväinen. vain niistä asioista, joista minäkin olen suoraan sitä mieltä että ne ovat ihan tyhmiä saa ajatella suoraan et tyhmää p*skaa ;D esim. persulaisuus
tällaisen miehet tuntuu olevan kiven takana tai sitten pyörin väärissä piireissä :(
kiinnostaisi tietää, miksi kriteerini saavat alapeukkuja :D
Alapeukutin tuon avarakatseinen, liberaali, ymmärtäväinen kohtien takia. Et oikein itse vaikuta sellaiselta ihmiseltä.
- näyttää edes etäisesti naiselta
- ei liikalihava, vähän saa olla pyöreyttä kuitenkin
- ei nalkuta
- rento
- pelaa ja/tai harrastaa taidetta
- pitää hygieniastaan huolta
Luotettava. Tämä on se tärkein.
Juo alkoholia korkeintaan kohtuudella eikä käytä muita päihteitä. Ei tupakoi.
Hyväksyy, että olen kristitty. Itse saa ajatella mitä haluaa ja mielellään näistä asioista keskustelen, mutta pitää kyetä hyväksymään muiden vakaumukset.
Tekee elämässään jotain järkevää. Ja vapaa-ajalla muutakin kuin pelaa konsolipelejä tms.
Haluaa rakentaa yhteistä elämää.
On valmis tekemään kivoja juttuja. Lähtemään teatteriin, matkoille, mökille, laavuun yöksi, jne.
Tykkää läheisyydestä ja seksistä minun kanssani, ei haikaile muita.
Ja jos sitten oikeasti natsaa ja niin pitkälle päästään, niin välittää lapsestani. Mutta pitäisi kyllä olla itse jo ihan varma suhteesta ennenkuin esittelisin ketään lapselle.
Keski-ikäisellä sinkulla lista on kiteytetympi:
Kaikissa elämäni miessuhteissa on muutama yhdistävä tekijä:
Mies on 190+ pitkä, erittäin hyvällä huumorintajulla varustettu, ja hänessä on fyysistä vetovoimaa. Ammatti voi olla mikä hyvänsä, kunhan on jotain opiskellut sitten peruskoulun ja tekee työtä jolla elättää itsensä. Euroakaan en mieheltä tarvitse, minulla on velaton talo ja auto. Mieheltä odotan hellyyttä, toisen huomioonottamista, hyvää seksiä ja ennenkaikkea hyviä keskusteluita ja sielunkumppanuutta.
Mutta niinhän se vai on, että toisen kanssa synkkaa ja toisen ei. Älykkyys on kaikista seksikkäintä miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- tämä on asia, minkä kanssa olen vähän kipuillut, sillä en tahtoisi olla koulutusrasisti, mutta yliopistokoulutus. olen treffaillut paljon ja kyllä niiden ei-yliopistokoulutettujen kanssa on ollut vaikein saada kivaa ja mielenkiintoista keskustelua aikaan. johtuu varmasti omasta rajoittenuisuudestani ja sosiaalisesta kömpelyydestä xD
-samansuuntaiset arvot kuin mulla esim. ihmissuhteiden ja maailmankatsomuksen suhteen. oikeudentunto, ihmissuhteiden etiikka yms. oltava riittävän samanlainen.
-plussaa, jos olisi sellainen "sosiaalinen introvertti". vaikea selittää tätä. sellainen symppis mutta ei mikään ylipuhelias rasittavuus.
-avarakatseinen, liberaali ja ymmärtäväinen. vain niistä asioista, joista minäkin olen suoraan sitä mieltä että ne ovat ihan tyhmiä saa ajatella suoraan et tyhmää p*skaa ;D esim. persulaisuus
tällaisen miehet tuntuu olevan kiven takana tai sitten pyörin väärissä piireissä :(
kiinnostaisi tietää, miksi kriteerini saavat alapeukkuja :D
Alapeukutin tuon avarakatseinen, liberaali, ymmärtäväinen kohtien takia. Et oikein itse vaikuta sellaiselta ihmiseltä.
olen omituisen otettu, että joku vaivautui vastaamaan.. :D näkökulma tuokin, että lyhyestä tekstinpätkästä voi tehdä tuollaisia päätelmiä!
Ulkonäölliset:
- vähintään 180cm
- tumma
- siniset silmät
- ei liian karvainen (eli ei rinta- ja selkäkarvoja eikä partaa)
- hoikka ja jäntevä, ei isoja lihaksia eikä isoa mahaa
Luonteeltaan:
- rauhallinen
- rehellinen
- kiltti
- luotettava
- työteliäs
- nörtähtävä
Työtilanne:
Mielellään työssäkäyvä, työttömyys ei haittaa, kunhan etsii töitä eikä halua vain loisia sohvalla maaten
Muut:
- älykäs
- ei halua lapsia nuorena
- suurin piirtein saman ikäinen kuin minä
- ei usko yliluonnollisuuksiin, esim. Jumala tai henget
Tämmöinen mies kelpais mulle:
Luonne:
Huumorintajuinen, luotettava, avarakatseinen, tykkää reissata. Ei lapsia, eikä halua.
Ulkonäkö:
kauniit silmät, omat hampaat eikä järjetöntä kaksaria. ei tarvitse olla mikään Brad Pitt, mutta sellainen johon minä tunnen vetoa.
Ikä:
35-48 (itse olen 40)
Mainittakoon vielä että oma mieheni on kaikkea mainittua ja paljon muutakin.
pitää olla yhtä sarkastinen ja hyvällä tavalla pöljä/hulluttelija tai ainaki ymmärtää ku itse olen semmone
plussaa on jos on ruskeet silmät mut muutki menee
Vie minulta jalat alta eli on ihminen, johon ihastun, ja tutustumisen myötä hänestä ei paljastu mitään sellaista, mikä olisi liian iso turn-off. Summa summarum: elämä hänen kanssaan on parempaa kuin elämä ilman häntä.
Ei muita kriteereitä.
Samanlaiset arvot ja suurinpiirtein samanlainen käsitys ideaalista elämästä/samankaltaisia odotuksia elämälle. Kemioiden pitää myös kohdata. Siinäpä ne kiteytetysti onkin.
N23 parisuhteessa