Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä kriteerejä teillä on puolisolle? Kaikillahan on jotain...

Vierailija
06.02.2016 |

Itsellä:

-ehdottoman oikeudenmukainen
-myötätuntoinen
-uskoo Jumalaan
-ei hyväksy kaupallista seksiä missään muodossa
-eläinrakas
-samanlaiset arvot
-samanlaiset seksihalut/-toiveet
-eettinen työpaikka jos on töissä

Seuraavilla ei mitään väliä:
-rahatilanne
-ulkonäölle ei mitään tiettyjä kriteerejä

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-elämäntapatyötön ja ei vaadi mieheltä työllisyyttä

-kohtalainen ulkonäkö

-ei lapsia

-suurinpiirtein samaa ikää

-ei mitään sairauksia(pienet mt-ongelmat ei haittaa)

-pelaa pelejä (tai ainakaan ei pahastu jos minä pelaan)

Eipä ole vielä ikinä tullut vastaan ketään lähellekkään tätä.

Joo, tuollaiset naiset ei liiku missään, kun ne istuu kotona pelaamassa. Jos ei pelaa, niin lapsia on kuitenkin, tai vähintän mt-ongelmia pitkältä ajalta.

Vierailija
22/57 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-elämäntapatyötön ja ei vaadi mieheltä työllisyyttä

-kohtalainen ulkonäkö

-ei lapsia

-suurinpiirtein samaa ikää

-ei mitään sairauksia(pienet mt-ongelmat ei haittaa)

-pelaa pelejä (tai ainakaan ei pahastu jos minä pelaan)

Eipä ole vielä ikinä tullut vastaan ketään lähellekkään tätä.

Joo, tuollaiset naiset ei liiku missään, kun ne istuu kotona pelaamassa. Jos ei pelaa, niin lapsia on kuitenkin, tai vähintän mt-ongelmia pitkältä ajalta.

Istuisivat kotona pelaamassa minun kanssa. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kriteerit miehelle:

-tunteellinen ja näyttää sen

-keskustelutaitoinen

-ottaa ihmiset ihmisinä, ts. ajattelee että sukupuoliroolit ovat hevon kukkua.

-kiihkeä ja tulinen

Harrastuksilla, koulutuksella ja rahalla ei mitään väliä. Ulkonäöllä sen verran, että normaalipainoinen pitää olla.

Vierailija
24/57 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kaunis

- älykäs

- sivistynyt

- kiinnostunut kulttuurista

- tyylitietoinen esteetikko

- tykkää matkustella, syödä ja juoda ulkona, nauttia elämästä

- ei halua lapsia

- haluaa asua kaupungissa

- taiteellinen tai muuten luova

- huumorintajuinen

Ovatko miinusäänen antaneet yrittäneet kertoa, etteivät he täytä näitä kriteereitä, vai mikä tässä oli logiikkana? Kriteerien kohtuuttomuus ei voi olla kyseessä, sillä tällaisia naisia on isoissa kaupungeissa vaikka kuinka paljon.

Luultavasti toi " ei halua lapsia" kohta ei oikein miellytä. Kun moni ei siihen ajatukseen pysty samaistumaan. Itsekään en ymmärrä tuota. Mielummin edes yksi lapsi kuin ei ollenkaan.

Vierailija
25/57 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Random order:

- ikä suunnilleen sama

- jotain yhteistä keskusteltavaa

- töissä tai vakavaa opiskelua

- omia tavoitteita, jonkinlaisia

- kohtuulliset elämäntavat

- ei fyysisiä oireita

-kantaa vastuun itsestään

-ei liikaa lapsia

- ei uskonnollisuutta

- kohtuullinen itsevarmuus

- kohtuullinen itsetuntemus

- aktiivisesti läheisyyttä

- oikeudenmukainen

- tahtoo seksiä

-talouden hallinta omasta takaa

-tuntee oikeita tunteita

Yllä oleva lista on vaillinainen, kuten minäkin.

Vierailija
26/57 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla lääkäri, mielellään kirurgi ja sellainen erämiestyyppinen. Ei kuitenkaan viiksiä tai partaa. Sänki voi olla. Sopivasti vahva, ei yli 185cm pitkä. Ikää 45-55. Tykkäisi harrastaa ns. normaalia seksiä ja sopivankokoinen kulli. Uskollinen minulle. Ei nakkisormia. Ei kalju. Ystävällinen ja rehellinen, lämminsydäminen. Tykkäisi silitellä, puristella ja hieroa minua. Antaisi minulle riittävästi vapautta ja aikaa olla itsekseni. Osaisi purjehtia tai veneillä. Matkustaisi mielellään Etelä-Eurooppaan. Rakastaisi minua ja sanoisi sen.

Vierailija
27/57 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ja herkkä. Kaikki muut hyvät luonteenpiirteet yleensä seuraa näistä.

Ulkonäön ei tarvitse olla hyvä, mutta sen pitää toimia. Kerran elämässä on tullut vastaan tällanen mies, enkä sille sitten kelvannut. :-)

Vierailija
28/57 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- älykäs (mielellään korkeasti koulutettu) 

- vastuuntuntoinen

- luotettava

- rehellinen

- omaa korkean moraalin

- ymmärtää outoa huumorintajuani

- tasainen (en itse ole yhtään tasainen)

- järkevä (itse olen tunteellinen) 

- hyvä itsetunto

- pitää urheilusta mutta ei tarvitse olla mikään himoliikkuja

- helposti innostuva ja mielenkiintoisesti kaikkeen uuteen suhtautuva

- sopivan sosiaalinen ( en itse ole niin hirveän sosiaalinen, joten olisi kiva jos mies tasapainottaisi tätä puolta minusta) 

Vierailija
29/57 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Eläin-/lapsirakas, haluaa omia lapsia

-Alkon käyttö ei ollenkaan/hyvin vähäistä (joitakin kertoja vuodessa), ei tissuttelua

-Ei muita päihteitä

-Tupakointi ei ollenkaan/hyvin vähäistä

-Ei mt-ongelmia

-Urheilullinen, terveet elämäntavat

-Tykkää liikkua luonnossa/vaeltaa, metsästäminen/kalastus ok

-Haluaisi muuttaa maalle okt/maataloon tulevaisuudessa

-Luotettava, kiltti, rauhallinen, huumorintajuinen, enemmän intro- kuin ekstrovertti, tykkää läheisyydestä, osaa puhua/pussata, ei kuitenkaan täysin lapanen vaan hyvän itsetunnon omaava (=ei tarvetta korostaa itseään ja painaa muita alas, tietää arvonsa ilmankin), viihtyy kotona, perheihminen

-Ei väkivaltainen/jännämies, mieluummin tasaisen rauhallinen kuin temperamenttinen/räjähtelevä

-Ei konservatiivinen punaniska-sovinisti-juntti, vaan fiksu, tasa-arvoinen, tällä vuosituhannella elävä mies

-Iältään -2/+7v oma ikä

-Ulkoisesti omaa silmää miellyttävä, mielellään pitkä (=+180cm) ja vähän "kirveellä veistetty"

Tämä olisi ns. unelmamiehen lista. Osasta kriteereistä olen valmis joustamaan, mutta en esim. päihteettömyydestä, väkivallattomuudesta ja samanlaisista elämäntavoista/-arvoista. Taidan kuitenkin vaatia liikoja, kun ei ole tällaista vapaata miestä vielä tullut vastaan.... :)

T: N27v.

Vierailija
30/57 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- tämä on asia, minkä kanssa olen vähän kipuillut, sillä en tahtoisi olla koulutusrasisti, mutta yliopistokoulutus. olen treffaillut paljon ja kyllä niiden ei-yliopistokoulutettujen kanssa on ollut vaikein saada kivaa ja mielenkiintoista keskustelua aikaan. johtuu varmasti omasta rajoittenuisuudestani ja sosiaalisesta kömpelyydestä xD

-samansuuntaiset arvot kuin mulla esim. ihmissuhteiden ja maailmankatsomuksen suhteen. oikeudentunto, ihmissuhteiden etiikka yms. oltava riittävän samanlainen.

-plussaa, jos olisi sellainen "sosiaalinen introvertti". vaikea selittää tätä. sellainen symppis mutta ei mikään ylipuhelias rasittavuus.

-avarakatseinen, liberaali ja ymmärtäväinen. vain niistä asioista, joista minäkin olen suoraan sitä mieltä että ne ovat ihan tyhmiä saa ajatella suoraan et tyhmää p*skaa ;D esim. persulaisuus

tällaisen miehet tuntuu olevan kiven takana tai sitten pyörin väärissä piireissä :(

kiinnostaisi tietää, miksi kriteerini saavat alapeukkuja :D

Vierailija
31/57 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Alkon käyttö ei ollenkaan/hyvin vähäistä (joitakin kertoja vuodessa), ei tissuttelua

-Ei muita päihteitä

-Ei mt-ongelmia

-Luotettava, kiltti, rauhallinen, huumorintajuinen, enemmän intro- kuin ekstrovertti, tykkää läheisyydestä, osaa puhua/pussata, ei kuitenkaan täysin lapanen vaan hyvän itsetunnon omaava (=ei tarvetta korostaa itseään ja painaa muita alas, tietää arvonsa ilmankin), viihtyy kotona, perheihminen

-Ei väkivaltainen/jännämies, mieluummin tasaisen rauhallinen kuin temperamenttinen/räjähtelevä

-Ei konservatiivinen punaniska-sovinisti-juntti, vaan fiksu, tasa-arvoinen, tällä vuosituhannella elävä mies

-Iältään -2/+7v oma ikä

-Ulkoisesti omaa silmää miellyttävä, mielellään pitkä (=+180cm) ja vähän "kirveellä veistetty"

Tämä olisi ns. unelmamiehen lista. Osasta kriteereistä olen valmis joustamaan, mutta en esim. päihteettömyydestä, väkivallattomuudesta ja samanlaisista elämäntavoista/-arvoista. Taidan kuitenkin vaatia liikoja, kun ei ole tällaista vapaata miestä vielä tullut vastaan.... :)

Mikä niissä mt-ongelmissa pelottaa? Esim jos on paniikkihäiriö tai esim pakko-oireinen häiriö?

Vierailija
32/57 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa... 

- Tietynlainen spontaanius ja rohkeus kokeilla uutta. Okei, ei tarvitse lähteä suin päin harrastamaan extreme-lajeja, mutta rohkeus ottaa edes pieniä irtiottoja arjesta silloin tällöin. Pitää mielen virkeänä. :) 

- Olen hellyydenkipeä ihminen, ja pidän halailusta, paijaamisesta, suutelusta, kiehnaamisesta, takapuolen taputtelusta silloin tällöin... Täysin kosketusta kavahtava ihminen olisi painajaiseni. 

- Sellainen, jonka kanssa voi keskustella, ja jopa syvistellä. Pitää aivot vireessä.

- Säällisen sosiaalinen. Kotona on kivaa, mutta en kestäisi kotona neljän seinän sisällä istumista päivät pääksytysten.

- Osaisi ajatella asioita vähän laajemmin kuin asenteella "Näin nyt vain on kun näin on, ja on ollut aina, ja piste - ei voi mitään!"

- Ei tarvitse olla mikään luonnonlahjakas lasten hauskuuttaja tai lepertelijä, mutta kyllähän se näyttää ja tuntuu hyvältä, kun mies suhtautuu lemmikkeihin ja lapsiin lempeästi. :) Lemmikkiä leikittävä mies on ehkä ihanin ikinä.

- Sosiaalinen hienotunteisuus (parempaa sanaa en keksinyt). En kestä ihmisiä, jotka täräyttävät mielipiteensä pöytään tilannetta lukematta, paasaavat muiden päälle ja pälättävät ottamatta muita huomioon, tai "ovat vain rehellisiä". On hienoa, kun ihminen osaa hieman lukea tilanteita, ja arvioida hetken, kuinka avata suu ja miten.

- Oikeudenmukaisuus. Ei ole kivaa viettää aikaa epäreilujen lurjusten kanssa.

- Ei lainkaan vähäisimpänä: seksuaalisesti aktiivinen! Rakastan seksiä. Okei, en ala vaihtamaan lennosta, jos kuivia kausia tulee, mutta... niin, pää hajoaa, jos seksiä olisi vain tyyliin jouluna ja juhannuksena, ja sekin lähinnä velvollisuudesta.

Tuossa nyt olennaisimmat. En viitsinyt lähteä luettelemaan tyyliin ei ole juoppo, ei petä eikä ole väkivaltainen, kun mielestäni tervehenkinen ihminen nyt ei vain toimi noin suhteessa, tai muutenkaan. :)

n ~ 25 v

Vierailija
33/57 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ei muita päihteitä

-Ei mt-ongelmia

-Iältään -2/+7v oma ikä

Mikä niissä mt-ongelmissa pelottaa? Esim jos on paniikkihäiriö tai esim pakko-oireinen häiriö?

No nuo tai hallinnassa oleva lievä masennus saattaisivat mennäkin (ja totuushan on, että 20-25% suomalaisista on joku psykiatrinen diagnoosi). Mutta itse olen elänyt turvattoman lapsuuden perheessä missä oli vaikeita mt-/päihdeongelmia, joten en haluaisi perhe-elämää joka toistaisi omaa lapsuuttani, haluaisin taata mahdollisille omille lapsilleni mahdollisimman terveen ja turvallisen ympäristön kasvaa.

Vierailija
34/57 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

33 lisää: niin joo, ei käynyt edes mielessä, pitäisikö antaa joitakin ulkoisia kriteereitä... Minä pidän niin monenlaisen näköisistä miehistä, että vaikea antaa mitään jämptiä kriteeriä. 

- Työhaalarit ja uniformut on pop! <3 Ja se, että on alasti, tai ainakin melkein. Ymmärrän toki, että joskus olisi hyvä olla myös vaatteet päällä, joten sellainen säällinen siisteys ja ajankohtaisuus olisi kivaa. En pidä liian sliipatusta tyylistä, mutta olisihan se kiva, jos koko vaatekaappi ei olisi kuin suoraan 90-luvulta. 

- Mies näyttää ihanalta, kun hän on vähän "vastaheränneen näköinen". Toki yhtä hienoa on sitten se kontrasti, kun tämä vastaherännyt pöllönpoika vetää päälleen puvun, ajaa sängen pois ja kiristää krakan.

- Jos minä miehen kanssa olen, minä todennäköisesti pidän ja rakastan hänen ulkonäköään. Kaikista parasta siis olisi, että hän itsekin pitäisi siitä paketista ainakin joinkin. :)

N ~25

Vierailija
35/57 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kaunis

- älykäs

- sivistynyt

- kiinnostunut kulttuurista

- tyylitietoinen esteetikko

- tykkää matkustella, syödä ja juoda ulkona, nauttia elämästä

- ei halua lapsia

- haluaa asua kaupungissa

- taiteellinen tai muuten luova

- huumorintajuinen

Ovatko miinusäänen antaneet yrittäneet kertoa, etteivät he täytä näitä kriteereitä, vai mikä tässä oli logiikkana? Kriteerien kohtuuttomuus ei voi olla kyseessä, sillä tällaisia naisia on isoissa kaupungeissa vaikka kuinka paljon.

Luultavasti toi " ei halua lapsia" kohta ei oikein miellytä. Kun moni ei siihen ajatukseen pysty samaistumaan. Itsekään en ymmärrä tuota. Mielummin edes yksi lapsi kuin ei ollenkaan.

Mitä muita ymmärryksen vajavaisuuksia sinulla on?

Vierailija
36/57 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä:

-ehdottoman oikeudenmukainen

-myötätuntoinen

-uskoo Jumalaan

-ei hyväksy kaupallista seksiä missään muodossa

-eläinrakas

-samanlaiset arvot

-samanlaiset seksihalut/-toiveet

-eettinen työpaikka jos on töissä

Seuraavilla ei mitään väliä:

-rahatilanne

-ulkonäölle ei mitään tiettyjä kriteerejä

Samanlaiset arvot tietysti tärkein. Mutta on rahatilanteella ja ulkonäölläkin väliä. Ei tarvitse olla komea, riittää kun pitää huolta henkilökohtaisesta hygieniasta ja vaatetus on siisti. Taloudellisesta tilanteesta sen verran että pitää osata elää niin että rahaa on tilillä vielä viimeisinä päivinä ennen palkkapäivää. 

Vierailija
37/57 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla lääkäri, mielellään kirurgi ja sellainen erämiestyyppinen. Ei kuitenkaan viiksiä tai partaa. Sänki voi olla. Sopivasti vahva, ei yli 185cm pitkä. Ikää 45-55. Tykkäisi harrastaa ns. normaalia seksiä ja sopivankokoinen kulli. Uskollinen minulle. Ei nakkisormia. Ei kalju. Ystävällinen ja rehellinen, lämminsydäminen. Tykkäisi silitellä, puristella ja hieroa minua. Antaisi minulle riittävästi vapautta ja aikaa olla itsekseni. Osaisi purjehtia tai veneillä. Matkustaisi mielellään Etelä-Eurooppaan. Rakastaisi minua ja sanoisi sen.

Nyt kuulostaa siltä, että unelmoit jostain tietystä henkilöstä...

Vierailija
38/57 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Random järjestyksessä, nämä ominaisuudet ovat sellaisia mistä en tingi

- älykäs

- korkeakoulutettu, miel. tohtori

- ei kaupallisen alan ihminen tai juristi

- pitkä ja harteikas, roteva ruumiinrakenne, ei laiha/hento/pullohartia

- jykevä leuka ja nenä

- hyvä iho ja suorat hampaat, ei tarvitse olla komea

- rento ja huumorintajuinen, hyväntuulinen

- ei ota itseään tai elämää liian vakavasti, ts ei takakireä suorittajatyyppi

- viisi-kymmenen vuotta vanhempi kuin minä

- normaalista ehjästä perheestä, ei alko/mt-ongelmaisia vanhempia

- ei lapsia, haluaa lapsia

Löytyi kahden vuoden sinkkuelämän jälkeen.

Vierailija
39/57 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne kriteerit vain lentää roskiin heti kun tapaa jonkun jonka kanssa synkkaa.

Vierailija
40/57 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne kriteerit vain lentää roskiin heti kun tapaa jonkun jonka kanssa synkkaa.

Totta... tai sitten se henkilö, jonka kanssa synkkaa, on nostanut esiin ne oikeasti merkitsevät kriteerit. En usko, että ihmisestä oikeasti tekee merkityksellisen vaikkapa korkeakoulututkinto tietyltä alalta tai se, että pituutta/painoa on täsmälleen oikea määrä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme