Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaisnaiseni synnytti esikoisensa 55-vuotiaana

Vierailija
06.02.2016 |

Hormonihoidoilla hankkiutui raskaaksi.

Mitä mieltä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tekee mitä haluaa eikä kysele lupaa tai mielipiteitä siihen muilta, ja hyvä niin. Sitä mieltä. 

Vierailija
2/11 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä. Tuon ikäisenä omat lapseni ovat 21v, 25v ja 28v. Minulla tuolloin (toivottavasti) jo lapsenlapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älytöntä. Tuon ikäisenä omat lapseni ovat 21v, 25v ja 28v. Minulla tuolloin (toivottavasti) jo lapsenlapsia.

Keskity sinä niihin lapsenlapsiisi ja anna muiden elää tuomitsematta. 

Vierailija
4/11 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että jokainen tekee mitä haluaa, mutta todellisuudessa kauhistelen hiljaa yksikseni että aika hurjaan projektiin lähtenyt tuon ikäisenä.

Vierailija
5/11 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hullua sanon minä. Oma esikoiseni on 35v kun itse olen 55v. Kyllä tuossa ollaan minusta jo selkeästi mummo, ei äiti-iässä.

Vierailija
6/11 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä maassa tämä tapahtui, vaiko peräti porvoossa? Suomessa ei tuon ikäinen enää saa kyllä lapsettomuus/hormonaalisia hoitoja edes yksityisellä klinikalla, lääkäreillä on sen verran etiikkaa. Ulkomailla toki mahdollista, esim. Intiassa voi yli seitsenkymppinen mummelikin mennä hedelmöityshoitoihin, näistähän tuli joskus dokumenttia.

Vierailija
7/11 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hullua sanon minä. Oma esikoiseni on 35v kun itse olen 55v. Kyllä tuossa ollaan minusta jo selkeästi mummo, ei äiti-iässä.

Ja 20 vuotiaana ollaan lähinnä teini-ikäisiä, ei äiti-ikäisiä.

Vierailija
8/11 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä maassa tämä tapahtui, vaiko peräti porvoossa? Suomessa ei tuon ikäinen enää saa kyllä lapsettomuus/hormonaalisia hoitoja edes yksityisellä klinikalla, lääkäreillä on sen verran etiikkaa. Ulkomailla toki mahdollista, esim. Intiassa voi yli seitsenkymppinen mummelikin mennä hedelmöityshoitoihin, näistähän tuli joskus dokumenttia.

USA:ssa.

Äidinäitini, joka on sukua tälle 55-v ensisynnyttäjälle, eli 96-vuotiaaksi.

ap

Vierailija
9/11 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos opiskelee esim. dosentiksi, voi valmistua vasta viisikymppisenä.

ap

Vierailija
10/11 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

USA:ssa.

Äidinäitini, joka on sukua tälle 55-v ensisynnyttäjälle, eli 96-vuotiaaksi.

ap

Ok. Eipä tuohon oikein mitään osaa sanoa, mielestäni lapset olisi kohtuullista pyrkiä hankkimaan silloin (hoidoilla tai luonnollisesti), kun on fertiilissä iässä, aikaahan siinä kuitenkin usein on pitkälti toistakymmentä vuotta, vaikka ei ihan teininä aloittaisikaan. Toisaalta sitten taas, mikäpä kukaan on toisen valintoja moittimaan, jos 55-vuotiaana tuntee jaksavansa raskauden, synnytyksen ja pikkulapsiarjen, päälle kuusikymppisenä teinin kanssa taistelut, niin siitäpä sitten vaan.

Vierailija
11/11 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos opiskelee esim. dosentiksi, voi valmistua vasta viisikymppisenä.

ap

Muuten hyvä, mutta dosentiksi ei voi opiskella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi