Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan munaa joltain jolla sitä on....

Vierailija
06.02.2016 |

Haluan kokeilla isoa parrua. Miehelläni ei ole.

Kommentit (83)

61/83 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan antautua sulle. Varmaan tykkäät siitä.

Martti Juhani Häyrynen

Vierailija
62/83 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei , olen 53 v hoikka C - tissinen ja en ole saanut koskaan oikein isoa , isoin mikä yhdellä miehellä oli , se oli jotai 22/5 cm . Jos jollain ois jotain 24 - 28 cm pitkä ja paksuus 6 - 7 cm , sais panna minua , olen Pohjanmaalta . Annan kyllä paljaalla ja haluan tuntea kuinka se uppoaa minun pilluuni , se on kyllä aika tiukka . Oen 156/51 C- kupit ja en mikään ruma akka .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kommentoijat ja aloittaja ovat miehiä

Vierailija
64/83 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoako kirjoitti:

Hei , olen 53 v hoikka C - tissinen ja en ole saanut koskaan oikein isoa , isoin mikä yhdellä miehellä oli , se oli jotai 22/5 cm . Jos jollain ois jotain 24 - 28 cm pitkä ja paksuus 6 - 7 cm , sais panna minua , olen Pohjanmaalta . Annan kyllä paljaalla ja haluan tuntea kuinka se uppoaa minun pilluuni , se on kyllä aika tiukka . Oen 156/51 C- kupit ja en mikään ruma akka .

Voi harmi, kun on vain tuollainen 12/3,5. Ei oikein isosta mene.

m49

Vierailija
65/83 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 17 v ja haluun mun jätkän munaa kokoajan mun jätkän on 20 cm pitkä ja just eilen nuoli ja sain patukkaakin aahh 

Vierailija
66/83 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana pippeli jos haluat koittaa imeä niin soita numeroon +358 50 4734124 ja lähetä sun tisseistä niin mä lähetän mun pippelistä mut älä soita mulle laita mulle vaan viestiä ja sä saat ihan ilmaseks seksin 

Vierailija
67/83 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri kirjoitti:

Minulle tässä viikko takaperin eräs nainen sanoi,että ole varovainen,kun sinulla on niin iso.

Miksi se sinun päästäsi varoitteli?? Onko se turvoksissa?

Vierailija
68/83 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko täällä nyt, millaisesta 'parrusta', kun se wi ole sama onko se parru, sitten sen:

- vaaksan ?

- vai kyynärän mittainen ?

Toki. Kyse voi olla (myös täällä) 'fiktiivisestä'..

..parrustakin. 

Vierailija
69/83 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä on niin isot? Mitä harrastatte? Poltatteko? Pituus/paino?

Ite 187/100 ja parhaassa seisokissa 19cm, aikuisten oikeasti. Ei ole kummemmin kehuja tullut vaikka harvalla yltää sormet ympäri.

Mä oon Nussinut KULLIPUtkia jo vuosia ja vuodessa kuluu puhki 4 KULLIPUTKEA siliäksi ja puhki enkä saa nukuttua ennen kun oon saanut hetken painaa KULLIPUTKEA ennen kun menen nukkumaan ja päivällä PANETTAA kovaa joka päivä 50 Vuotinen Sinkku Mies

Vierailija
70/83 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se muna iän myötä kutistu eli sama muna on isokaluisella vanhempanakin.

Paksu on kiva, kovin pitkä sattuu. Tietysti paksu ei käytännössä ole yleensä ihan lyhyt. Ja kyllä miehet joilla on iso antavat mielellään mitata, jokainen mies on muutenkin mitannut omansa.

Kyllähån se muna kutistuu miehen vanhetessa eli lyhenee ja ohenee ja kyse voi olla senteistä. Tämän totuuden tletää jokainen nainen jolla sama mies ollut nuoresta asti ja miehellå nyt ikää vähintään 40v.

Ja tämä käy kaikille miehille eli nuoremmilla miehillä on isompi.

Jaa, itellä oli teininä 17,5cm ja nyt yli 45v on 19cm ja terska on isompi. Niin montaa varvia en kyllä kestä kun nuorena kollina mutta aina parit lähtee ja kestää paljon pidempään.

Kullin pienenemistä tässä sitten vissiin odotellaan 

Vierailija
71/83 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi munaa löytyy jääkaapista, paketissa lukee jotain "isot plaaplaa munat".

Tuutko hakeen?

Vierailija
72/83 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama Vika itellä: Haluan kokeilla tiukkaa piparia. Naisellani ei ole 

mara
73/83 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva antaa sulle.

Martti Juhani Häyrynen

Vierailija
74/83 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

17cm pitää pärjäillä. Kymmenistä naisista vain pari on sanonut että takaapäin varovasti. Kyllä on mukava rynkyttää kunnolla pohjaan asti kun ei tarvitse varoa. 

Vierailija
75/83 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri kirjoitti:

Minulle tässä viikko takaperin eräs nainen sanoi,että ole varovainen,kun sinulla on niin iso.

Tulihan se sieltä : kun minulla tavallista isompi!

Vierailija
76/83 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole liian pitkä mulkku niin lähetyssaarnaajassa saa klitoris myös osumaa kun mies voi tulla ihan ihoon kiinni kun ei tarvitse pelätä että menee liian syvälle. Nainen saa sopivan kokoisella mulkulla helpommin orgasmin pelkästään naimalla. 

Vierailija
77/83 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se muna iän myötä kutistu eli sama muna on isokaluisella vanhempanakin.

Paksu on kiva, kovin pitkä sattuu. Tietysti paksu ei käytännössä ole yleensä ihan lyhyt. Ja kyllä miehet joilla on iso antavat mielellään mitata, jokainen mies on muutenkin mitannut omansa.

Kyllähån se muna kutistuu miehen vanhetessa eli lyhenee ja ohenee ja kyse voi olla senteistä. Tämän totuuden tletää jokainen nainen jolla sama mies ollut nuoresta asti ja miehellå nyt ikää vähintään 40v.

Ja tämä käy kaikille miehille eli nuoremmilla miehillä on isompi.

Jaa, itellä oli teininä 17,5cm ja nyt yli 45v on 19cm ja terska on isompi. Niin montaa varvia en kyllä kestä kun nuorena kollina mutta aina parit lähtee ja kestää paljon pidempään.

Kullin pienenemistä tässä sitten vissiin odot

Jos pidät itsesi ja kullin kovalla käytöllä kunnossa, niin saat odottaa pitkään. Itsellä myös alle 20c pienempi kuin aikuisiällä ja nyt yli 65v vielä aamuseisokissa kovimmillaan ja paksuimmillaan muutaman millin alle 20cm ja vähän löysempänä alas kaartuen muutaman millin ylil 20cm ja vähän ohuempi. Kullin pituus riippuu siten kullin kovuudesta ja paksuudesta.  Joten ei kulli nyt ihan heti pienene vanhentuessa jos on terveet elintavat ja kulli jatkuvassa käytössä. 

Vierailija
78/83 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

meiltä saat munaa.

terveisin porvoon luomukanala

Vierailija
79/83 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun muna Åbo kikkel

Vierailija
80/83 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi antaa juuri sellaista..omalle naiselle ei oikein enää kelpaa..kyllästynyt siihen ilmeisesti..joissakin asennoissa sitä sattuu..olisi mukava venyttää sillä jonkun pillu äärimmilleen..